FİNAL-VEDA

6K 209 396
                                    

Cringe olmadan bölümü bitirebilen olacağını sanmıyorum :D yazarken elim ayağım titredi.

~

Düğün günü

Lisa

Askıda duran kadınsı takım elbiseme bakıp iç çektim, her şeyin bu kadar hızlı gelişeceğini düşünmemiştim.

Jennie ile sonsuza kadar mutlu olabileceğimizi düşünmüyordum ama rose ile evlenmeyi hiç düşünmüyordum.

Kapı çalındıktan bir kaç saniye sonra jennie üzgün bir ifadeyle içeriye girdi.

Bir süre gözlerini üzerimde gezdirdi" acıyorum sana"

Kaşlarımı çattım" artık ikimizde aynı durumdayız, para için istemediğimiz insanlara mahkum kalacağız"

Yutkunuşu gördüm" evlenme"

-Ne?

Jennie" seni seviyorum, lütfen evlenme"

Göz yaşlarını görünce yanına yaklaşıp alnını alnıma yasladım.

-Evlenme lisa.

Dudaklarımı dudaklarına bastırıp geri çekildim" mecburum"

Jennie" birlikte olup her şeyi aşabiliriz"

-Anlamıyorsun.

Ellerimi kavradı" her şeyi arkamızda bırakabiliriz"

Gözlerim dolunca yutkundum" keşke her şey farklı olsaydı"

Jennie" her şey daha güzel olacak"

Başımı olumsuz anlamda salladım" aramızdaki şey sadece tutkuydu ve bitti. Lütfen kimsenin haberi olmasın, çok utanç verici" ellerini ellerimden ayırdı.

Dişlerini sıktığını gördüm, başını dikleştirdi" bu bir veda konuşması değil sadece sorun çıkarmayayım diye emin olmak istiyorsun"

Göz yaşlarım akarken hızlıca sildim" sorun çıkarmayacağını biliyorum"

-O kadar emin olma.

Ne?

-Bunun için önünde diz çöküp yalvarırım istersen.

Güldü" rose için değer mi?"

"Jennie.." yüzümü sıvazladım" beni sevmiyorsun, öfkelisin. Sevdiğini sanıyorsun ama sadece nefret ediyorsun. Bunlar daha gerçek duygular"

-Seni sevdiğimi ispat etmek için ne yapabilirim bilmiyorum.

Başımı olumsuz anlamda salladım" bunlar son konuşmamız, hayatlarımızdan çekip gideceğiz

Jennie" acı çekiyorum, bunları görmüyor musun lisa? Bu kadar acı çekerken o kızın mutlu olmasına dayanamıyorum. Ona kıyamadığın için bizi öldürüyorsun"

-Ona kıyamadığım filan yok.

-O zaman sorun ne? Gidelim diyorum, gerekirse dünyanın diğer ucuna.

-Bu rezilliği kaldıramam jennie, anla artık. Amcam senin gözünde hiçbir şey ama benim aile mirasım.

Sinirle güldü" aile mirasının karısını sikerken sorun yoktu ama"

Yüzüne yaklaştım" sessiz ol"

Jennie" tamam, bizim için bir adım atarsın diye umut ediyorum ama ne kadar bencil olduğunu unutmuştum"

-Jennie..

-Dediğin gibi, bitti.

-Yaşattığım her şey için özür dilerim.

Aşk-ı memnu~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin