Ne zaman değil ki ?

244 27 38
                                    

6~Bölüm başlığı:Ne zaman değil ki?

Hoseok'un ardından Yoongi geldi içeri belki bir belki iki hafta ara ile beni kontrole gelir habersiz çektiği sevgilimin videolarını izletir,yanında getirdiği kurabiyeleri baş ucuma koyar ve yüzüme 'Yyanlış yapıyorsun' der gibi bakar ve gider.

Şimdi ise stresli bir surat ifadesine bürünmüş girdi odaya

"Taehyung jimin geldi "
Şimdi belliydi stresinin sebebi

"İçeri gelsin"

Ürkek adımlarla kapı yanında Jimin beliriyor, beni görünce gözünden damlayan yaşlara aldırış etmeden koşuyor ve sarılıyor hastalıklı bedenime.
Belki 2 yılın hasretinden belki de bu acizliğimden boynumda ağlıyor bir süre,sonrasında yoğun bir sessizlik hakim oluyor ilk kelime şaşılırcasına Yoongi'den geliyor,

"Jimin Psikiyatrist olmuş Taehyung"

Yüzündeki hüzün az da olsa mutluluğa bırakıyor yerini,benim de tebessümüm gururlu bir abi tebessümü.

"Hayalindi"
Hayallerin çok güzeldi kardeşim
Düzeltiyorsun cümlemi
"Benim hayallerimden biriydi"
Nihayetinde doğruydu bu,senin en büyük hayalin hep Yoongi idi

buruk bir tebessüm sunuyorum, aşk vicdan bilmez derler seni de mutlu etmiyor sadece üzüyor...

"Yoongi bizi biraz yanlız bırakır mısın?"

Onaylayarak sersem adımlarla çıkıyor odadan.

Saniyesinde boynumda hıçkırıkları artan bir jimin karşılıyor beni.

Anlıyorum onu acı çekiyor

"Hala değil mi?"
Eğer buradan uzaklaşırsan kalbine gömersin sandım

"Ne zaman değil ki"

Bir süre ağlıyoruz birlikte, ben yanlız bıraktığım sevgilime, o yanlızlığa gömdüğü masum sevgisine.

"O nasıl biri görünüşü tavırları biraz bahset bana abi. "

Başlıyorum anlatmaya her mimiğine kadar yüzünden gülümseme hiç eksik olmuyor bu süreçte.

"Peki fotoğrafı, fotoğraflarınız?"
Komidini gösteriyorum yanakları allaşıyor biraz, sonra aklına Yoongi gelmiş olmalı ki gözünden bir damla daha yaş damlıyor.

Telefonumu alıyorum komidinden 'Taekook' adlı klasörümü açıyorum

Altında küçük bir not "Gözlerinin içi gülüyor benim güzel sevgilim"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Altında küçük bir not
"Gözlerinin içi gülüyor benim güzel sevgilim"

Jimin ağlamaklı bir yüz ifadesi ile dudaklarını aralıyor

"Ne de çok yakışıyorsunuz"

Ağladığımı gördüğünde sakinleştiremiyor beni.
Hemşire geliyor odaya,sonrası zifiri bı karanlığa bırakıyor tebessümünü.

Jimin'den:
Bir hemşirenin yaptığı sakinleştirici iğneye bir de abimin telefonun ana ekranında ki sevgilisine bakıyorum bir süre,abim ilk kez bu kadar aşık olmuş belli,onu çok seviyor ama öleceğini bile bile söylemiyor ona, neden uzak kalıyor ki? Saklamış benliğini bir bahane arkasında 'Benim yüzümden acı çeksin istemiyorum' saçmalıktan ibaret geliyor bu yaptığı. belki, belki onunla iyileşecek , bir ses işitiyorum ardımda.

"Ağlama"

Ağladığımı yeni farkeder iken
'Bunu söyleyebilecek en son kişi bile değilsin beni geceler boyu ağlatan sendin' diyemiyorum ne zaman aklımdakiler kalbimi acıtmadan dudaklarım arasından bir nida olarak dökebildim ki sana Yoongi..

Şiddetleniyor ağlamam, gözümün önünde biriciğim ölecek, hayatım boyunca ölmeye devam eden aşkımdan hiçbir şey eksilmeyecek, bu süreçte sevdiğim adam hep bir abi gibi koruyacak beni nasıl ağlamam ki?

En çok da babam dokunuyor ta canıma, yıkılıyor o da benim gibi.
Onu sakinleştiremiyorlar hastaneye yatırıyorlar. Abim, o bunları haketmedi. Belki ben hakettim ama o asla! Benim için hayallerinden vazgeçip okulu için biriktirdiği parayla beni yurt dışında gönderen de ailesi yıkılmasın diye istediği meslekten vazgeçip henüz liseyi yeni bitirmiş iken bir işte sabahtan akşama kadar çalışan da ilk defa aşık olmuş iken sevdiğinden ayrı kalmak zorunda olan da o. Bunların hiçbirini haketmeyen de o,düşüncelerimden belime sarılıp göğsüne çeken zayıf kollar çıkarıyor beni kokusundan tanıyorum onu.

"ağlama Jimin, ağlama"

Kollarıyla sarmalıyor beni o farketmeden kokusunu çekiyorum ciğerlerime özlemişlerdir unutmasınlar

Abim sakinleşiyor uyutuyorlar onu aklımda bir düşünce yer alıyor

'Jungkook Hyung bunu bilmeli'

_____________
Bu bölüm de baya uzun oldu Jimin'in ve Taehyung'un gözünden yazmak istedim bir de özel bölüm yapmak istemiyorum bir kaç bölüm sonra final yapacağım eğer istek gelir ise belki Jungkook'un günlüğü ve yoonmin için yapabilirim

Oy vermeyi unutmayın biriciklerim ve o güzel yorumlarınızdan mahrum etmeyin 💜 sizleri seviyorum kendinize iyi bakın

Bibliophilia❦/Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin