* 𝐒𝐡𝐨𝐜𝐤*

379 13 8
                                    

                              (𝑨𝒏𝒏𝒊𝒆𝒔 𝑷𝑶𝑽)


This, out of all places. "I'm really hoping it's an odd number so maybe I'll get a room by myself," I thought to myself as mentally prepared for a school trip to Iceland

The car ride to school felt shorter than normal, I wanted nothing more than to stay home, but that shot had already been fired.

I stepped out of the car and nearly ran to check the list, praying I was by myself. No. This was bad, this was really, really bad. I was placed with Asher Angel.

𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝗼𝐩𝐮𝐥𝐚𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐝 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬, 𝐈 𝐰𝗼𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐩𝐮𝐭 𝐢𝐟 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝗺𝐞 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝗼 𝐬𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝗼𝗺𝐞𝗼𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞. 𝐈 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐞𝐱𝐚𝐜𝐭𝐥𝐲 𝐚 𝐟𝐮𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐬𝗼𝐧 𝐭𝗼 𝐛𝐞 𝐚𝐫𝗼𝐮𝐧𝐝. 𝐈 𝐝𝗼𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝗼𝐰 𝐰𝐡𝐲 𝗺𝐲 𝗺𝗼𝗺 𝐭𝐡𝗼𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝗼𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐚 𝐠𝗼𝗼𝐝 𝐢𝐝𝐞𝐚, 𝐈'𝐥𝐥 𝐩𝐫𝗼𝐛𝐚𝐛𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐩𝐚𝐧𝐢𝐜 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝗼𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝗼𝐮𝐠𝐡𝐭 𝗼𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐧𝐬 𝗺𝐞.

𝐈 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐚 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝗺𝐞, 𝐬𝗼 𝗼𝐮𝐭 𝗼𝐟 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐢𝐧𝐜𝐭 𝐈 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐫𝗼𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐣𝐮𝗺𝐩𝐞𝐝. "𝐇𝐞𝐲'' 𝐀𝐬𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐥𝐲. "𝐎𝐡 𝐢𝐭'𝐬 𝗼𝐤𝐚𝐲,𝐈 𝐤𝐧𝗼𝐰 𝐲𝗼𝐮 𝐩𝐫𝗼𝐛𝐚𝐛𝐥𝐲 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝗼 𝐬𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡, 𝐬𝗼 𝐈'𝐥𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭-''𝐈 𝐜𝗼𝐮𝐠𝐡𝐭 𝗺𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐫𝐚𝗺𝐛𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐀𝐬𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐮𝐩𝐭𝐞𝐝 "𝐰𝐡𝐲 𝐰𝗼𝐮𝐥𝐝 𝐈 𝐝𝗼 𝐭𝐡𝐚𝐭?'' 𝐀𝐬𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝗼𝐛𝐥𝐢𝐯𝐢𝗼𝐮𝐬 𝐭𝗼 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐭𝐢𝐫𝐞 𝐬𝐢𝐭𝐮𝐚𝐭𝐢𝗼𝐧

"𝐘𝗼𝐮𝐫 𝗺𝐲 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐧𝐞𝐫, 𝐈'𝗺 𝐧𝗼𝐭 𝐠𝗼𝐢𝐧𝐠 𝐭𝗼 𝐬𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡" he 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐧𝐢𝐜𝐞𝐥𝐲. I 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐢𝐥𝐲 𝐬𝐡𝗼𝗼𝐤 𝗺𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐚 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐠𝐫𝐢𝐩 𝗼𝐧 𝗺𝐲 𝐛𝐚𝐠.

"Ok class, today you will be sitting with your partners on the plane, I don't want any funny business" my teacher demands as we get on the bus and sit with our chosen partners.

I sat closest to the window and sighed. This trip really was going to suck. Asher slid into his seat next to me. 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐥𝐲 𝐜𝐮𝐫𝐬𝐢𝐧𝐠 𝗺𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐟𝗼𝐫 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝗺𝐲 𝗺𝗼𝗺, 𝗺𝐚𝐤𝐞 𝗺𝐞 𝐠𝗼 𝗼𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐫𝐢𝐩 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞.

𝐈𝐌 𝐎𝐊𝐀𝐘 𝐈𝐅 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐎𝐊𝐀𝐘Where stories live. Discover now