Aisy membakar 2 buku roti, menggoreng 3 biji telur dan membancuh 2 cawan kopi sebagai sarapan buat dirinya dan suami tercinta. Dia meletakkan sarapan pagi itu ke dalam dulang dan dibawa ke dalam bilik mereka. Mulutnya mengukir senyuman manis melihat suaminya masih lena diulit mimpi walaupun hari telah pun cerah.
"Abang, bangun. Dah pukul 10 ni", kejut Aisy sambil meletakkan sarapan di atas meja kecil.
"Ermm...", hanya itu sahaja respon yang diberikan oleh suaminya.
"Abang, i make your favourite. Toast and coffee", pujuk Aisy lagi. Kening suaminya terangkat namun mata masih lagi pejam.
"Kiss abang dulu, baru abang bangun.", ujar suaminya manja. Aisy tersipu malu namun digagahi jua badannya untuk merapatkan badan ke suaminya. Belum pun sempat Aisy mencium pipi suaminya, bibirnya sudahpun dipaut dan badannya terdorong ke depan. Mujur sahaja tangannya sempat memegang dada suaminya untuk menahan dirinya daripada tersembam. Lama mereka berkucupan, atau dengan kata lainnya, french kiss di pagi hari.
"This... Is my favourite breakfast", suaminya berkata sambil mengenyitkan mata. Aisy menutup mulutnya dengan tangan kerana malu sambil mencari nafas kerana lama berkucupan tadi.
"Pergilah basuh muka and brush your teeth. Pastu kita boleh breakfast sama-sama.", Aisy menolak badan suaminya supaya bangun dari katil. Suaminya hanya tersenyum dan melangkah ke tandas.
Tanpa membuang masa, Aisy mengemas cadar dan bantal yang bersepah. Cadar ditarik supaya tegang dan bantal di tepuk beberapa kali untuk mengekalkan strukturnya.
"Wow, abang tak perasan pun tadi", pergerakan Aisy yang sedang melipat selimut tergendala apabila tubuhnya didakap dari belakang.
"Abang tak perasan apa?", soal Aisy sambil menyorokkan senyumannya.
"This...", ujar suaminya sambil menarik tali halus apron purple pastel yang dipakai oleh Aisy dan apron itu terlucut ke lantai. Mata suaminya masih lagi tertumpu pada badannya yang memakai seluar pendek dan baby T.
"Sayang nak goda siapa ni... Hmm?", kata suaminya sambil mencium leher Aisy. Aisy kejung berdiri di situ dan menahan ghairahnya apabila lehernya dikucup begitu.
Suaminya duduk di atas katil dan menarik Aisy ke atas ribanya. Selimut yang hampir siap dilipat masih erat ditangannya.
"Abang nak 2 meal for my breakfast, boleh?", soal suaminya sambil menjongketkan kening.
"Abang... Nak... Apa?", Aisy masih lagi bertanya walaupun sia sudah pun tahu apa yang diinginkan oleh suaminya.
"First... I want that toast and coffee", ujar suaminya sambil mengangkat dagu Aisy untuk melihatnya.
"Second... Abang nak sayang!", suaminya terus membaringkan Aisy di atas katil dan menerkam leher Aisy. Aisy yang sememangnya sensitif di bahagian leher, hanya mengerang kesedapan. Selimut yang ingin dilipatnya tadi, terlepas ke lantai.
Bibir suaminya ralik mengucup leher dan bahunya. Bibir suaminya naik hingga ke rahang dan mendarat di bibir Aisy. Tanpa menunggu lama, lidah suaminya menceroboh mulut Aisy dan mereka berfrench kiss sekali lagi.
Sementara mereka berkucupan, tangan kanan suaminya ligat membuka baju Aisy dan terus mencubit puting Aisy yang sememangnya sudah mengeras. Desahan kecil terbit dari mulut Aisy.
YOU ARE READING
Take me to heaven
Romancejust a story about husband and wife. Cerita ni fantasi dalam kepala sahaja. Tiada kaitan dengan hidup atau mati. Geram sbb duk baca suami curang, isteri curang, last² aku tulis cerita aku sendiri pasal kemanisan bersuami isteri. Mungkin ada sedikit...