*time to reveal nama suami aisy. Hehe.*
*Di dalam bilik kerja(rumah diorang ada satu bilik dikhaskan untuk menyiapkan kerja diorang. Sudut kerja suaminya di sebelah kanan manakala Aisy pula di sebelah kiri.Suami Aisy is a architect and Aisy is a programmer. So, tak peliklah kalau Aisy selalu ada kat rumah sebab programmer boleh bekerja di rumah.*
"Abang ada kerja sikit ni. Mungkin kita tidur lambat sikit. Wait for me tau.", pesan Akif pada Aisy yang berada di meja kerjanya.
"Takpa, Aisy pun ada sikit lagi kerja tak siap ni.", kata Aisy.
"Alright. Do well on your programming. Jangan stres-stres ya sayang", pesan suaminya.
"Abang pun. Kalau rasa stres, let me know. I'll come to console you", kata Aisy sambil menunjukkan mini love kepada suaminya. Akif tertawa bahagia melihat mini love itu dan mereka berdua fokus pada pekerjaaan masing-masing.
______________________________________
"Sayangg...", panggil suaminya sambil mencium leher putih Aisy. Badan Aisy terloncat apabila lehernya dicium tiba-tiba.
"Abanggg... Terkejut Aisy.", Akif tersengih nakal.
"Banyak lagi ke kerja sayang?", soal Akif sambil memandang skrin komputer isterinya.
"Dah siap dah. Ini Aisy saja nak 'makeup'kan dia je", kata Aisy sambil tangannya ligat menyimpan kerjanya dan sebelum menutup komputer, dia sempat backup kerja ke dalam external storage device, bimbang jika kerja-kerjanya terkena virus atau 'dicuri'.
"Ohh abang tunggu kat bilik ya.", kata suaminya dan Aisy hanya mengangguk sahaja.
"Wow, bila masa abang potong buah-buahan ni?", Aisy terkejut apabila sebaik sahaja dia masuk ke dalam biliknya dan Akif, dia terlihat semangkuk buah-buahan yang sudah siap dipotong, chocolate syrup dan whipping cream di meja lampu.
"Tadi je baru.", jawab akif. Aisy melangkah laju ke meja lampu dan mengambil buah yang berada di dalam mangkuk itu. Namun tangannya ditarik oleh suaminya.
"Not yet, sayang. Sebelum makan, you have to kiss me first", kata suaminya sambil mengusap lembut tangan Aisy. Disebabkan Akif sudahpun duduk dan Aisy pula sedang berdiri, jadi senanglah untuk Aisy mencium Akif.
Aisy memegang muka Akif dan mencium dahi dahulu lalu diikuti dengan pipi kanan, pipi kiri, hidung dan dagu.
"Mulut?", soal Akif sambil mengangkat kening sebelah. Aisy tertawa nakal.
"Siapa nak bagi? Welp!", Aisy menjelirkan lidah kepada suaminya dan tangannya laju mengambil buah strawberry lalu disuapkan ke dalam mulutnya.
"Aisy irdina...", panggilan Akif itu membuatkan bulu roma Aisy meremang.
"Ya... Saya...", jawab Aisy perlahan.
"Since esok abang awal-awal dah mintak cuti, so malam ni... I'll...", Akif berkata dengan riak wajahnya yang dominant dan membuka butang pijama Aisy satu persatu. Aisy berdiri tegak di hadapan Akif seperti patung. Strawberry terasa kelat menuruni tekaknya.
"Eat...", Akif membuka 2 lagi butang pijama Aisy.
"You...", Akif membuka butang pijama yang terakhir dan menanggalkan pijama itu dari badan Aisy. Aisy menutup dadanya yang terdedah dengan tangan.
"Hands down, sayang.", kata Akif dengan lembut. Aisy menurunkan tangannya perlahan-lahan sambil memejamkan mata kerana malu dengan renungan tajam oleh suaminya.
"Sayang ni, comellah. Ini bukan first time kita bersama.", kata suaminya sambil tertawa kecil. Dia menarik tubuh Aisy dan memeluk Aisy. Dia mencium lembut perut lalu ke alur di tengah-tengah payudara Aisy sehingga ke leher Aisy. Aisy mendesah kesedapan kerana leher adalah titik sensitifnya.
YOU ARE READING
Take me to heaven
Romancejust a story about husband and wife. Cerita ni fantasi dalam kepala sahaja. Tiada kaitan dengan hidup atau mati. Geram sbb duk baca suami curang, isteri curang, last² aku tulis cerita aku sendiri pasal kemanisan bersuami isteri. Mungkin ada sedikit...