Aisy menggeliat kegelian dan dia merasakan sesuatu di bahagian bawah tubuhnya. Tidurnya terganggu apabila clitnya disedut manja. Dia membuka matanya sedikit dan melihat kepala suaminya tenggelam di celah kangkangnya.
"Abang buat apa ni?", soal Aisy terkejut.
"Im having a meal right now.", balas suaminya dan semakin rakus dia menjilat vagina Aisy.
"Ahhh, ab-bangg...", nafas Aisy tersekat-sekat kerana menahan kesedapan. Melihat reaksi Aisy yang sedang menikmati jilatan oleh suaminya, semakin ligat suaminya menjilat dan bermain dengan vagina Aisy.
Lidah sedang mengulit clit Aisy, tangan kanan pula sedang bermain dengan lubang vagina Aisy manakala tangan kiri pula sedang mencubit-cubit manja puting buah dada Aisy. Aisy menggigit bantal agar jeritannya tidak didengari jiran dan sesekali terangkat badannya kerana kesedapan.
"Ab-bangg, Ai-Aisy n-nak... Ermmmm", belum pun sempat Aisy menghabiskan ayatnya, Aisy terpancut ke dalam mulut suaminya.
"Good morning, sayang", ucap suaminya sambil mencium dahi Aisy. Aisy yang masih lagi tercungap-cungap mencari nafas hanya mampu memandang suaminya sahaja. Sempat dia mengerling jam di dinding dan ia menunjukkan pukul 4.54 pagi.
"How's your sleep? Abang nampak penat sangat semalam", soal Aisy sambil melihat muka suaminya dengan penuh kerisauan.
"Wife abang dah jaga abang dengan penuh prihatin semalam, mestilah abang rasa energetic hari ni", balas suaminya sambil membaluti Aisy dengan selimut kerana tiada seutas benang pun membaluti tubuh Aisy. Ini semua kerja suaminya yang tidak dapat menahan gelora apabila melihat tubuh badan Aisy yang menggiurkan. Dia juga turut berbungkus di dalam selimut.
Mereka berpelukan kerana kesejukan. Suaminya memeluk erat pinggang Aisy dan Aisy melentokkan kepalanya di dada suaminya.
YOU ARE READING
Take me to heaven
Romancejust a story about husband and wife. Cerita ni fantasi dalam kepala sahaja. Tiada kaitan dengan hidup atau mati. Geram sbb duk baca suami curang, isteri curang, last² aku tulis cerita aku sendiri pasal kemanisan bersuami isteri. Mungkin ada sedikit...