1 თავი "დღიური"

4.3K 186 68
                                    

ქუქის  p.o.v

მე ჯეონ ჯონ ქუქ ვარ , 21 წლის.ვცხოვრობ,არა ვცხოვრობდი ნიუ-იორკში,ახლა ვცხოვრობ,ნუ სულ რაღაც ერთი კვირის წინ გადმოვედი სამხრეთ კორეაში,სეულში.ეს ჩემი 17-ე დღიურია.ყოველ წელს ახალს ვიღებ და ვწერ, ბიჭისთვის შეუფერებელია? აბა რა ვქნა?როცა დედა დავკარგე მხოლოდ 4 ის ვიყავი მაგრამ ყველაფერი მახსოვს, ყველაფერი თვალნათლივ მახსოვს.მისი სისხლიან სხეული,მამაჩემი, რომელიც მის სისხლში იყო გახვეული.ალბათ იფიქრებთ,რომ დედა ყავდა ჩახუტებული ან რაიმე მსგავსი და ამიტომ იყო სისხლში ამკსვრილი? არა! ტყუილია!მან ...ეს ...მან ჩაიდინა,დედა მან მომიკლა! დედაჩემი მისი არაკანონიერი ცოლი იყო,მისი კანონიერი ცოლი მონსტრი იყო და არის კიდევაც!დედაჩემი ჩვენს სახლში ჩემს ძიძად მუშაობდა.მასაც უყვარდა დღიურების წერა და მეც მასწავლა. როცა გარდაიცვალა ვერავისთან ვახერხებდი საუბარს ამიტომაც მეც დავიწყე დღიურის წერა.ალბათ გაგიჩნდებათ კითხვა ოთხი წლის ბავშვმა წერა კითხვა საიდან ვიცოდი?, დედამ მასწავლა,სანამ...
გარდაიცვლებოდა.მენატრება და მჭირდება.ის ასევე  ერთადერთი ადამიანი იყკ ვინაც ამ ყველაფრის შესახებ იცოდა.რის შესახებ? ჩემ მეორე მეს შესახებ.მასზე არაფერი ვიცი იმის გარდა რომ ის საშიშია და ის მონსტრია ამიტომაც მას არ ვუშვებ.საკუთარ ფსიქოლოგთან დავდივარ ,წამალს ვსვამ რომ არ გამოაღწიოს და უკვე 3 წელი გავიდა რაც არც გამოჩენილა.ხო ალბათ სულ დამავიწყდა რომ მეთქვა ,რატომ გადმოვედი სეულში?მამაჩემთან რომ კარგი ურთიერთობა არ მაქვს უკვე ვთქვით.მაგრამ მყავს ბიძა(მამის ძმა)რომელიც მივლის და არც მამაჩემის მსგავსად მონსტრია.მან გამწვრთნა და მიმიყვანა tortuga- ში.გამხადა აგენტი და მომცა საშუალება რომ დამეცვა სხვა.მაგრამ ახლა ცოტა შესვენება მოვიწყვე,მომბეზრდა ხალხში მამიკოს საყვარელი ბიჭის როლის თამაში.და ვერც სააგენტო ვერ გაძლებს ჩემგარეშეთქო რომ ვთქვა ტყუილს ვიტყვი.დარწმუნებული ვარ თაე და ჯიმინი საქმეს გაუმკლავდებიან.ნუ შუგაზე არაფერს ვამბობ ის ჩემსავით ჭკვიანია ამიტომ ჩემი მძინარე მეგობარი რა თქმა უნდა ყველაფერს შეძლებს.ხო დღეისთვის დავამთავროთ დღიურო.რადგან მგონია რომ შენ მომავალ წელსაც ჩემგვერდით იქნები.რაღაც ამ წელს მნიშვნელოვანის არაფერი უჩანს.ნეტა რამე საინტერესო მოხდება?

*******
ავტორი:

მოგესალმებით ყველას😁😁😁იმედია მოგეწონებათ.ნუ პატარაა მაგრამ ჩათვალეთ შესავალია.მომდევნო თავები უფრო დიდი იქნება.თუ მოგეწონათ გთხოვთ დაავოუთოთ და დააკომენტაროთ😁😁😁ნუ აბა წარმატებები მისურვეთ😁😚❤❤

მე და ჩემი მეორე მე😈(დასრულებული)Where stories live. Discover now