8 თავი ."უცხო სახლში"

1K 71 67
                                    

იონჯუს პ.ო.ვ

უცხო ოთახი,უცნობი ადამიანები,რომლებიც ჩემი ოჯახის წევრები უნდა გახდნენ.მეშინია მათი?არა ვიცი განგსტერები არიან მაგრამ რატომღაც მათი არ მეშინია.თუმცაღა უცნაური შეგრძნება მაქვს.აქამდე უკვე ორი სახლი გამოვიცვალე.ერთი უზარმაზარი სახლი იყო სადაც მარტო 6 კაცი ვცხოვრობდით,მაგრამ იქ გუკი ჩემს გვერდით იყო და პატარა მყუდრო ოჯახი გვქონდა.ჰავაიზეც ასე იყო.მაგრამ აქ თითქოს ქუქიც არ გრძნობს თავს ისე თითქოს სახლში იყოს.იმის მიუხედავად, რომ მთელი თავისი ცხოვრება აქ გაატარა.უკვე ღამეა და ქუქს სძინავს.მე ვერ ვიძინებ და განუწყვეტლივ ვფიქრობ რა ვქნა?ის ხვალ ძალიან საშიშ დავალებაზე მიდის მე აქ რა გამაჩერებს?ან რაზე ლაპარაკობდნენ ქუქი და მამამისი იმ კაბინეტში? იმდენი კითხვა მაქვს,მაგრამ როგორ გავცე მათ პასუხი?ქუქი გავაღვიძო?არა ხვალისთვის ბევრი საქმე აქვს ჯობია დაისვენოს და ეძინოს ძილინებისა ქუქ.

ქუქის პ.ო.ვ

ვერ ვიძინებ ამ სახლში დაძინება ჩემთვის ძალიან რთულია ამის გამო ყოველთვის ძილის აბებს ვსვამდი,მაგრამ ახლა ვერ დავლევ იონჯუ აქ არის და არ მინდა რამე რომ მოხდეს ვერ გავიგო.თან სატანას გამო ფრთხილად უნდა ვიყო.მამაჩემიც მაფიქრებს...

flashpoint

ოთახში შევედით.მის მაგიდას მიუჯდა და მითხრა რომ მის წინ დავმჯდარიყავი.მეც დავჯექი და საზურგეზე მიყრდნობილი დაველოდე რას მეტყოდა

-ამიხსნი რა ხდება?(ის)

-კი აგიხსნი.ცოლი მოვიყვანე .მე ის მიყვარს და არ ვაპირებ რომ..

-ქუქ მაგას არ გეკითხები

-აბა?

-ვიცი რომ ჯიუტი ხარ ამიტომ რატომ მოიყვანე ეგ გოგო ცოლად არ გკითხავ.უბრალოდ რადგან ამ სახლში მოიყვანე ესეიგი ჩემგან რაღაც გინდა-არა კი მეზიზღება მაგრამ მას ვგავარ და ყოველთვის იცის რა მჭირდება

-მინდა რომ დაიცვა

-ვისგან?

-სატანისგან ის დაბრუნდა,მაგრამ მისი ბანდა შენსას ვერ შეეხება.მე ის მიყვარს მინდა,რომ რაც არ უნდა მოხდეს სატანისგან დაიცვა!

მე და ჩემი მეორე მე😈(დასრულებული)Where stories live. Discover now