24 თავი. "დასასრული"

1.2K 81 65
                                    

                         ავტორი:

ბონუსს სახით ერთი თავი კდევ დავდე ნუ ბოლო თავი და ამით დასრულდება მე და ჩემი მეორე მე მაგრამ რომ არ შეგეშალოთ თუ წინა თავი არ წაგიკითხავთ წაიკითხეთ მადლობა ყურადღებისთვის😘

იონჯუს პ.ო.ვ

რა ხდება როდესაც ბედნიერი ხარ?ხო არ ვიცი ახლა რაც ხდება ჩემს ცხოვრებაში შემიძლია ამას ბედნიერება ვუწოდო?მე ვფიქრობ რომ შემიძლია!ხო მე ჩემთვის ძვირფას ადამიანებთან ვარ ეს კი მაბედნიერებს.მყავს ორი უმშვენიერესი შვილი.მოსიყვარულე მეუღლე.და შესანიშნავი ოჯახი(ნუ ზოგზოგიერთს თუ არ ჩავთვლით😒)მეგობრები რომლებიც ჩემთვის სიცოცხლესაც კი არ დაიშურებენ!და ახლა რა ხდება ჩემს ცხოვრებაში.ასე ვთქვათ ნელ-ნელა ყველაფერი ლაგდება.მაგრამ ნორმალურად არაფერი იქნება.როგორ უნდა იყოს როცა ამხელა ოჯახში ცხოვრობ?აქედან ნაწილი განგსტერია ნაწილი აგენტი?ნაწილს ერთმანეთი ეზიზღება და ერთმანეთის დახოცვა უტრიალებს და კიდევ ამდენი ცხოვრება გვაქვს!მაგრამ ჩვენ მაინც გვინდა რომ ჩვენი შვილები ნორმალურ გარემოში გაიზარდნონ და ეს ყველაფერი არ შეეხოთ!ხო ჩვენ ეს გვინდა მაგრამ რამდენად გამოვა არ ვიცი.უკვე იუნგის ეტყობა გუკის გავლენა საკმაოდ ჭკვიანია.ეს ფაქტი კი ვერ ვხვდები გასახარებელია თუ არა!....

დილით როცა გავიღვიძე რა თქმა უნდა გუკი ამდგარი დამხვდა.ხო აბა რა გითხრათ ამას ადგომას ვერ მოასწრებთ.უკვე ეცვა ტანზე სველი პირსახოცი კი სკამზე იყო გადაკიდებული თვითონ კი თმას იშრობდა.

-დილამშვიდობისა(ჯჯ)სარკიდან გამომხედა

-დილამშვიდობისა(მე)ზმორებით ავდექი.ის ჩემსკენ მობრუნდა და ნაზად გამიღიმა

-როგორ გეძინა?(ჯჯ)

-იდეალურად(მე)გავიღიმე ის დაიხარა და მოწყვეტით მაკოცა

-ახლა სამსახურში უნდა წავიდეთ ადე მოემზადე(ჯჯ)და წამოდგა მე ავდექი და ზურგიდან ჩავეხუტე

მე და ჩემი მეორე მე😈(დასრულებული)Where stories live. Discover now