6 rész

238 14 2
                                    

Előző rész tartalmából:
Reggel az ébresztő csodálatos hangjára ébredtem.

Kiszálltam az ágyból es elkezdtem készülődni a suliba ezt vettem fel.

Csak a fekete bőr dzsekimmel

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Csak a fekete bőr dzsekimmel. Miután elkészültem es elvégeztem a reggeli rutinom. Elindultam a suliba, es kozben azon gondolkoztam, hogy látom e ma Sweetpeat. Remélem igen. De amikor odaértem a suliba nem hittem a szememnek. Ott volt ő. A régi szerelmem akibe mindig is szerelmes voltam aki megbántott. Patrick. Es amikor észrevett odajött hozzám.
Patrick:Yvett szia uhh de csinos lettél.
Ekkor azt hittem hogy mindjart vissza jon a nem létező reggelim.
Y:Te hogy hogy itt vagy? 😒
P:Tudod at jottem ebbe a suliba.
Y:Át jöttél vagy kirúgtak?
P:Na jo kirúgtak.
Y:Megerdemelted barom.
Ekkor megpofoztam. Vissza akart utni ekkor valaki elkapta a kezet es kicsavarta, es amikor oda néztem Sweetpea volt az.
S:A sajat sulycsoportodal kezdj gyökér.
P:Miert ki vagy, hogy megmond mit csináljak?
Erre a mondatara Sweetpea neki akart menni ha nem fogom le tuti neki megy.
Y:Sweetpea állj. Hagyd nem eri meg. Gyere.
Ekkor elhuztam a pihenő felé.
Rám néz es ezt mondja.
S:Ki volt az a barom?
Y:Emlékszel amikor arrol meséltem, hogy tetszett egy fiu aki megbántott.
Erre ő bólintott.
Y:Hat ő az.
S:Ő bántott meg. Jo akkor visszamegyek es beverek neki egyet ennyit megérdemel.
Erre elkezdtem nevetni. Rám néz es felhúzza szemöldökét.
Y:Nagyon aranyos vagy de nem szeretnem ha amiatt a barom miatt kapnál valamit.
Ekkor beléptünk a pihenobe es Veronika ramnezett,odaszaladt es megölelt. Aztán...
*************************
Remelem tetszik ha igen kérlek komizz. ❤️

Az új életem.🐍👑❤️Onde histórias criam vida. Descubra agora