Előző rész tartalmából:
Es mentem tovabb addig amikor megállt mellettem egy motor.
Oldalra néztem és megláttam Sweetiet. Hirtelen el kezdtem nevetni.
Y:Nem adod fel igaz?
S:Nem úgyhogy szállj fel.
Felszálltam a motorra és el hajtottunk.
5 perc után oda értünk a házamhoz. Leszálltam a motorról es rá néztem.
Y:Be jössz?
S:Persze.
Ekkor le szállt. És bementünk a házba. Be csuktam magunk mögött az ajtót és el mentünk a konyhába. Le ültünk egymással szembe es eszembe jutott hog enni kellene valamit. Felálltam az asztaltól és odamentem a hűtőhöz. Kinyitottam és nézelődtem.
Y:Kérsz szendvicset?
S:Persze.
Ekkor kivettem a hűtőből a hozzá valókat. Elkezdtem csinálni a kajákat. Amikor kesz voltam oda nyújtottam neki a kesz ennivalót. Ő megköszönte es elkezdtünk enni. Az utolsó falatnál tartottam amikor csörgött a telom. Veronika volt.
Y:Halo.
V:Szia Yvi.
Y:Ronnie mizu?
V:Csak azt akartam kérdezni, hogy holnap eljössz velem vásárolni suli után?
Y:Persze Ronnie akkor majd beszélünk. Szia
V:Szia.
Letettük a telefont és elpakoltam a tányérokat.
Y:Nézünk valami filmet?
S;Aha.
Átmentünk a nappaliba, leültünk a kanapéhoz. Elkezdtem keresgélni a filmek közt, találtam is egy jót.
Y:Ez jó?
S:Nekem igen.
Néztük a tvt, amig a kezemet véletlenül ra nem tettem Sweetieére. Ekkor egymás szemébe néztünk, az arcunk vészesen közeledett egymáshoz ekkor Sweetpea megcsókolt. Igen megcsókolt. El se hiszem. Olyan lassú volt és érzelmes. Már nem bírtuk tovább levegő nélkül ezert szet váltak az ajkaink. Amikor egymás szemébe néztük az övé tele volt vággyal és szenvedéllyel de a romantikus pillanatunkat a csengő zavarta meg. Felálltam es kinyitottam az ajtót, Cheryl és Toni állt ott.
Láttam ahogy a hátam mögé néznek. Énis hátra néztem SP volt ott. Amikor vissza neztem a lányokra tátott szájjal álltak előttem.
Y:Ömm Gyertek beljebb.
Ekkor arrébb álltam. Bejöttek es a cucukat letteték a nappaliba.
C,T:Melyik szoba lesz a miénk?
Y:Emelet 2 szoba balra.
C, T:okés.
Felmentek a a lépcsőn hallotam ahogy be csukodott a szoba ajtó. Ránézek Sweetiere, ő is rám néz.
S:Na én megyek.
Y:Okés akkor a suliba találkozunk.
Közben az ajtóhoz kísértem.
S:Szia virágszálam. 😍🥀
Y:Szia Sweetie. 😍🌹
Elindult a motorjához de vissza fordult, odajött hozzám es megpuszilta az arcom. Rajtam egy levakarhatatlan mosoly terült szét az arcomon. Felült a motorjára még egyszer vissza nézett rám es kacsintott egyet, elhajtott. Vissza mentem a házba...
*********************************
Bocsássatok meg de nem nagyon tudtam írni, és sajnálom hogy ilyen későn hoztam részt. Utólag is Boldog Újévet kívánok mindenkinek.. 😍🥂
És remélem hogy hamar hozhatok uj részt.
Ha tetszett dobj egy komit. 😅😍✌️❤️
Mellesleg az év első része..😍🥀❤️🥂
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az új életem.🐍👑❤️
FanficEz a történetet én találtam ki nem mindig kapcsolódik a sorozathoz. Ez egy riverdale fanfiction Sweetpea főszereplésével. Kezdés:2019 11 28