Előző rész tartalmából:
Ekkor egymásra néztünk es az arcunk közeledett egymáshoz mar csak egy par centi volt az arcunk kozott amikor..
Amikor megcsörrent a telefonom. Toni volt az.
T:Yvett Cherylt elraboltak..
Sírva mondta ezeket a szavakat.
Y:Mindjart ott vagyunk Toni.
Nagyon megilyedtem Cherlyt elraboltak.
S:Mi az Yvett?
Y:Cherlyt elraboltak azonnal indulnunk kell.
Amikor ezt SP meghallotta egyből elkezdtünk lefele szaladni amikor láttuk hogy Jug es Betty le sokkolodva álltak. Akkor tudtuk meg mar ok is tudjak.
Y:Induljunk!!!
Ekkor elkezdtunk szaladni a motorokhoz en SP motorjahoz mig Betty Jugehoz. Felultunk a motorokra es elhajtottunk Cherly házához.
Amikor odaértünk Toni sirt es ide oda járkált. Leszaltunk a motorhoz es odasiettunk hozza amikor eszre vett minket oda jött hozzám es megölelt.
J; Mi történt Toni?
T:Cherlyt az anyja elvitette az irgalmas nővérekhez. Ki kell szabaditanunk.
S:Jo es hogy?
Ekkor Toni elmondta a tervet. En es Toni be megyunk Cherlyert addig a többiek megvarnak kint minket.
Amikor Toni elmondta. En beleegyeztem. De Sweetpea ki akarta nyitni a száját hogy inkabb had menjen o. Amikor odébb húztam.
Y:En megyek be es nem mondj semmit.
S:Yvett es ha valami bajod esik.
Amikor ezt kimondta majdnem megcsókoltam de turtoztettem magam.
Y:Miert aggodnal miattam?
Húztam az agyat. 😂
S:Persze hogy aggódnék.
Amikor észrevette hogy ezt ki mondta mint ha egy picit elszegyelte volna magát.
Y:Nyugi nem lesz semmi bajom.
T:Yvett indulnunk kell.
Ekkor ra neztem SPre ra mosolyogtam es meg pusziltam az arcát es elfutottam Tonihoz. Felultunk Toni motorjara es elindultunk a nővérekhez. Amikor odaértünk az alaguthoz. Toni be is szaladt es meg hatra neztem Sweetiere es elmosolyodtam. Vissza mosolygott.
Ekkor beszaladtam enis. Kerestük tonival cherlyt amikor Toni felkiáltott.
T:Gyere itt van.
Es be szaladt en megálltam az ajtóba.
Y:Gyertek jonnek.
Kiabáltam be. Kijöttek. Es elszaladtunk. Kiértünk az alagutbol es jug mögöttem be csukta az ajtót. Annyira kifuladtam hogy elestem. SP egyből odaszaladt hozzám. Aggódott ertem látszott az arcán. Nagyon cuki volt.
S:Jol vagy?
Y:Persze csak meg nem ettem ma. Lehet amiatt van.
S:Gyere elviszlek a Popsba.
Ekkor elkezdtem nevetni.
Y:Nem kell haza megyek Sziasztok.
Ekkor cherly utánam kiáltott.
C:Nagyon köszönök mindent.
Y:Szivesen.
T:Cherly nem lenne jo ötlet vissza menni az anyadhoz.
Ekkor eszembe jutott valami.
Y:Lakjatok nalam.
T, C:Mi?
Y:Lakjatok nalam, ugyis egyedul lennek.
Egymásra néznek.
T:koszi Yvi. Elmegyünk a cucainkert es ott leszünk. Megöleltem őket.
Es mentem tovabb addig amikor megállt mellettem egy motor.
*****************************
Itt lenne az uj resz. ❤️🌲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az új életem.🐍👑❤️
Hayran KurguEz a történetet én találtam ki nem mindig kapcsolódik a sorozathoz. Ez egy riverdale fanfiction Sweetpea főszereplésével. Kezdés:2019 11 28