8

208 13 0
                                    

Огънят вече бе огаснал, а между двете момичета се бе прокраднала неловката тишийна. Тияна и Селест не обелваха нито дума, може би заради страха от предстоящите събития, а може би поради факта, че и двете момичета бяха объркани. Тияна смяташе, че дължи обяснение на своята приятелка и за това тя заговори първа.

- Преследват ме, не се прибрах заради нещата, които се случиха в последната седмица.

Селсет не знаеше какво да и каже, мълчанието ѝ се проточи и тъмнооката ѝ приятелка реши, че тя спи. Селсет изведнъж реши да проговори, в гласа ѝ се четеше тревога.

- Какво е станало и защо те преследват- Селест прегърна тежко, преди да продължи да говори- защо бягаме?

- Бягаме защото Ейдън ще ни открие, ще ме накара да тръгна с него на сила и този живот ще приключи- каза Тияна, толкова бързо, че приятелката ѝ едва я разбра.

- Кой е Ейдън и защо те преследва- Селест се обърна рязко към нея- да не сте заедно--каза тя очудено.

- Не, луда ли си- отвърна Тия слагайки още по-сериозна гримаса от преди на лицето си- той ме преследва, защото аз съм като него.

- Как така си като него?

- Аз имам криле Селест, но те са черни, не са като неговите бели криле- отговори ѝ тя наблюдавайки реакциите ѝ.

Селест я изгледа изпитателно за момент и след това се засмя.

- Какви ги говориш- я попита тя захласвйаки се.

- Говоря сериозно, Селест!- извика ѝ тя шепнешком.

- Стига си се подигравала с мен и ми кажи защо този Ейдън те преследва- каза ѝ сърдито Селест.

- Заради крилете ми, казах ти вече.

- Това е пълна подигравка, мислех, че си имаме доверие с теб- почти ѝ се развика Селест и се обърна на другата страна.

- Защо не ми вярваш, говоря ти сериозно!

- Защото думите ти нямат смисъл, не виждам никакви криле, по-ясно е от бял ден, че всичко това е една голяма лъжа и просто не искаш да ми кажеш истинската причина, поради, която бягаме- извика Селест.

- Защото той ми даде да изпия нещо, което да скрие крилете ми, защо ми е да те лъжа по дяволите- каза Тияна опитвайки се да звучи спокойна- с теб сме приятели от доста дълго време, защо да те лъжа сега?

Безстрашна{ЗАВЪРШЕНА} Where stories live. Discover now