- Ставай Тияна! - викаше по нея познат глас.
Тияна отвори очи и пред себе си видя Грейси и майка ѝ. Тияна се изправи стресната от виковете на русокосото момиче, не можеше да не забележи вида на блондинката.
- Хайде, имаш само час и половина, за да се оправиш- каза майченски жената седяща до приятелката ѝ.
Брюнетката се изправи и стана от леглото, хвърляйки един поглед на облеклото на приятелката си.
- Много си хубава- направи ѝ комплимент тя.
- Постарах се, това е първият ми бал- каза Грейс усмихвайки се.
Грейси бе облякла тъмнозелена рокля, тип русалка с дантелени презрамки, токчетата ѝ не се виждаха когато стоеше на едно място, тъй като роклята ѝ стигаше чак до земята. Тази рокля извайваше всяка една извивка на блондинката, а гърбът и бе покрит с дантела, роклята бе много детайлна, личеше си, че Грейси имаше вкус. Дългата и руса коса бе оставена да пада свободно, като водопад, а очите си бе подчертала със сенки в телесен цвят, а миглите си бе извила, така че да са на показ пъстрите ѝ очи. Устните си бе подчертала с бледо червено червило. Определено нямаше да остане незабелязана от мъжката аудитория на бала. Тияна облече роклята си, надявайки се да ѝ стои добре, момичето не бе уверено, че на нейното тяло ще отива точно тази рокля, но въпреки това я облече и се показа пред Грейси и майка ѝ, която се притесняваше да не закъснеят. Тъмноокото момиче се стресна, когато нито русокосото момиче, нито майка ѝ казаха нещо, те просто стояха и я гледаха.
- Много ли е зле- попита ги Тияна с несигурност в гласа си.
- Какви ги говориш, роклята е идеална- каза възрастната жена поставяйки усмивка на лицето си.
- Огледай се в огледалото и сама виж- отговори ѝ Грейси, започвайки да я бута към огледалото.
Тияна застана пред огледалото и отвори очи, за да се огледа, роклята сякаш бе правена точно за нея, подчертаваше извивките на тялото ѝ и оставяше на показ леко тъмната ѝ кожа, бе същинска царица в тази рокля. Можеше да завладее сърцето на всеки един мъж. Тъмноокото момиче погледна надолу, виждайки как при всяка една нейна крачка, роклята подчертава дългите ѝ крака, изваждайки десния на показ.
- Хайде, седни пред тоалетката, трябва да те гримирам- каза ѝ възрастната жена.
Момичето седна кротко, доверявайки се на прислужницата си, която съвсем леко нанасяше различни продукти по цялото и лице- сенки, червило, блясък. Когато възрастната жена приключи с грима, тя моментално се захвана с прическата, Грейси наблюдаваше как майка ѝ прибираше дългата кестенява коса на Тияна в стегнат прибран кок, оставяйки само два къси кичура коса да висят от двете страни на лицето ѝ.
YOU ARE READING
Безстрашна{ЗАВЪРШЕНА}
Historical FictionКнигата разказва историята на едно момиче и неговите премеждия с жовота. Това колко бързо се променя живота ѝ и как тя открива цял нов свят, който я променя коренно. Това е историята за смелостта, която проявява едно момиче, борейки се за любовта...