28

520 74 7
                                    

"အားလံုးပဲ ေတြ႔ရတာဝမ္းသာပါတယ္ ဝမ္ယြင့္က်ိဳးလို႔ေခၚပါတယ္ခင္ခင္မင္မင္႐ွိသြားခ်င္ပါတယ္ခင္ဗ်"

အခန္းက်ယ္တစ္ခုလံုးလက္ခုပ္သံေတြနဲ႔ဆူညံသြားၿပီးမိန္းကေလးတစ္ခ်ိဳ႕ဆီက ခပ္စူးစူးအသံေလးေတြထြက္လာတယ္...

"ေဝ့...ရိႊက္ေကာ (အကိုေခ်ာေလး) ခ်စ္သူ႐ွိလား..."

အားက်ိဳး ရယ္လိုက္ရင္း...

"ဟုတ္ကဲ့ ႐ွိတယ္ခင္ဗ်..."

"ဝါး....ေလယာဥ္ေပၚမွာ romance ေလး ႀကိဳးစားၾကည့္မလို႔ဟာ အခု က်ပိုင္႐ွင္နဲ႔တဲ့လား..."

ဟုတ္ပါသည္ အားက်ိဳး Delight airline ရဲ႕ အလုပ္သင္ေလယာဥ္ေမာင္အျဖစ္ပထမဆံုး အလုပ္ဆင္းျခင္း...ဇကာတင္အဆင့္ၿပီးတာႏွင့္သူ႔ကိုခ်က္ျခင္းသင္တန္းသားျဖစ္လက္ခံကာသံုးလ သင္တန္းဆင္းတာနဲ႔ ေလယာဥ္ေမာင္အျဖစ္ခန္႔အပ္ခံရျခင္းမွာေျပာရရင္အနည္းငယ္လြယ္ေနသလို...

ခင္ဖို႔ေကာင္းသလိုကူညီတတ္တဲ့စီနီယာေတြေၾကာင့္အလုပ္လုပ္ရာမွာ ေပ်ာ္ရေပမဲ့ ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ ဌာနမႉးကအားက်ိဳးကို လိုတာထက္ပိုၿပီးေစာင့္ၾကည့္ေနတတ္သည္...

"ယြမ္႕က်ိဳး သဘက္ခါ bangkok flight မွာ လိုက္ရမွာေနာ္....အဆင္သင့္ျဖစ္ၿပီလား..."

ေလယာဥ္ေမာင္စီနီယာအကိုက ေမးလာတာေၾကာင့္ ေသာက္လက္စေကာ္ဖီကိုေဘးခ်ရင္း ႐ို႐ိုေသေသျပန္ေျဖလိုက္တယ္...

"ဟုတ္ကဲ့ျဖစ္ပါၿပီဗ်....ဒါနဲ႔စီနီယာကြၽန္ေတာ္မသိတာတစ္ခု႐ွိလို႔ "

"ဘာမသိတာလည္း... "

"ဟို အလုပ္သင္ေတြကို ျပည္တြင္းပဲေပးလိုက္တာမဟုတ္ဘူးလားဗ် ကြၽန္ေတာ္က် ပထမတစ္ႀကိမ္ပဲ ျပည္တြင္းလိုက္ရတယ္ အခုခ်က္ခ်င္း international ဘက္ကို လိုက္ရတယ္ဆိုေတာ့ "

စီနီယာကရယ္လိုက္ၿပီး...

"မင္းအရည္အခ်င္း႐ွိလို႔ေပါ့ကြာ ငါတို႔ဥကၠဌက လူငယ္ပဲကြ သူက အလားအလာေကာင္းတဲ့လူငယ္ေတြကိုသေဘာက်တယ္ မင္းကိူလည္းအဲ့တာေၾကာင့္မ်က္ႏွာသာေပးတာေနမွာေပါ့ "

"စဥ္းစားျကည့္မွ ဥကၠ႒ ကိုကြၽန္ေတာ္မျမင္ဖူးေသးဘူးဗ်"

"မင္းမေျပာနဲ႔ငါတို႔ေတာင္ သူ႔အတြင္းေရးမႈးကိုပဲ ျမင္ဖူးတာ ဥကၠ႒ ကအရမ္းအာဏာ ႐ွိတဲ့သူတဲ့ ဒီ airline က ဥကၠ႒ ေငြပိုေနလိူ႔ရင္းႏွီးထားတာ လို႔ေတာင္ေကာလဟာလ႐ွိတယ္ "

Sensitive Romance Where stories live. Discover now