"သူေဌး ယြင့္က်ိဳးတို႔ company ကသူေဌးေရာက္ေနတယ္ "
ယြင့္က်ိဳး ေပ်ာက္သြားၿပီးတာဆယ္ရက္ပင္႐ွိခဲ့ၿပီ ဂ်ံဳဒယ္လည္းဆိုင္ျပန္ဖြင့္ေနခဲ့တာ ႏွစ္ရက္႐ွိၿပီျဖစ္သည္ ခပ္ေခ်ာေခ်ာ နဲ႔ ေအးတိေအးစက္သေဘာေကာင္းၿပီးကူညီတတ္တဲ့ေကာင္ေလး႐ုတ္တရက္မ႐ွိေတာ့တာေၾကာင္ ဆိုင္မွာ႐ွိတဲ့လူေတြ အကုန္လံုးလည္းငူငူေငါင္ေငါင္ ရင္ထဲတြင္ လူတိုင္း ငိုခ်င္ေနၾကသည္မဟုတ္ပါလား....
မိန္ခ်င္း လာေျပာတာေၾကာင့္ အတြင္းခန္းထဲ ပို႔ဖို႔ေျပာၿပီး ခပ္ေလ်ာေလ်ာထိုင္ေနရာကေန ခါးကိုမတ္ကာတစ္ဖက္လူကိုေစာင့္ေနလိုက္သည္....
"မေတြ႔တာၾကာၿပီ...ဒယ္"
#ဒီအသံ...တစ္သက္မေမ့ႏိုင္မည့္အသံ...
ေခါင္းကိုကျပာကလ်ာေမာ့ၾကည့္မိေတာ့ ထင္သည့္အတိုင္း ထိုလူ....ဒါဆို အားက်ိဳးရဲ႕သူေဌးဆိုတာ...
" ကိုယ့္ကိုေတြ႔လိုက္ရလို႔ အံ့ျသသြားတယ္ထင္တယ္ ဒယ္.."
"ပထမဆံုးေတြ႔ဆံုျခင္းပါ...ကင္မ္ခ်န္း ပါ..."
"ခ်န္း.....ခ်န္း....ဟုတ္လား "
ဂ်ံဳဒယ္တကယ္မုန္းတဲ့ ပါးခ်ိဳင့္နက္ကေလးမ်ားေပၚေအာင္ျပံဳးရင္း နာမည္ကိူတစ္လံုးျခင္းရြတ္ၾကည့္ေနတဲ့သူ႔ကိူလ်စ္လ်ွဴ႐ႈလိုက္ၿပီး...
"လူႀကီးမင္းလာတာ ဝမ္ယြင့္က်ိဳးနဲ႔ ပက္သက္ၿပီးလာတာမဟုတ္ဘူးလား..."
"အာ...ဟုတ္တာေပါ့...ဟုတ္ပါတယ္ ကိုယ္တို႔ delight ဘက္ကေန ႐ွာေဖြေရးဆင္းေပးေနတာ ၁၀ရက္႐ွိပါၿပီ ဝမ္ယြင့္က်ိဳးနဲ႔ပက္သက္ၿပီး ဒါေလးပဲ ျပန္႐ွာေတြ႔တယ္ "
ခ်န္းေယာလ္ရဲ႕အတြင္းေရးမွဴးခ်ေပးလာတဲ့ အိတ္ေလးထဲမွာေတာ့ ေငြေရာင္လက္ေနတဲ့ ဆြဲႀကိဳးေလးတစ္ကုံး...
(Flash back)
"ဘာေလးလဲခ်န္းရဲ႕..."
"ဆြဲႀကိဳးေလးေလ ကိုယ့္ကိုယ္စား မင္းကိုေစာင့္ေ႐ွာက္ဖို႔.. "
"ေလာ့ကတ္သီးေလးက ဘာပံုေလးလည္း"
လေပၚမွာလူေသးေသးေလးထိုင္ေနတဲ့ ပံုစံနဲ႔ေလာ့ကတ္ေလးကိုစိတ္ဝင္တစားၾကည့္ၿပိးေမးလာတဲ့သူ...