မေရာက္တာၾကာတဲ့ korea ေျမကိုျပန္ေျခခ်မိေတာ့ ေအးျမတဲ့ေလက မ်က္ႏွာကိုတိုးေဝွ့လာတယ္...
"ဂ်ံဳဒယ္ "
ခါအီရဲ႕ေခၚသံနဲ႔အတူေျပးလႊားၿပီးလာဖက္တဲ့ အရပ္ခပ္ျမင့္ျမင့္ႂကြက္သားေတာင့္တင္းတဲ့ေယာက်္ားႏွစ္ေယာက္...ေသခ်ာေပါက္ ခါအီနဲ႔ဆယ္ဟြန္းေပါ့...ပါ့ခ္ခ်န္းေယာလ္ နဲ႔ေဝးခ်င္တယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႔သူငယ္ခ်င္းေတြကိုပါ အဆက္အသြယ္ျဖတ္ထားမိတာ..ဒါကိုေတာင္ အျပစ္မဆိုတဲ့သူငယ္ခ်င္းေလးေတြ
ဂ်ံဳဒယ္ ခပ္တင္းတင္းျပန္ေပြ႔ဖက္ၿပီး ထိန္းခ်ဳပ္ထားတဲ့မ်က္ရည္ေတြ ကိုက်ဆင္းခြင့္ေပးလိုက္သည္...
"ေကာင္စုတ္ေလး...ငါတို႔အရမ္းလြမ္းေနတာ..."
"ငါေရာပါပဲ..."
"မင္း သေဘာနဲ႔မင္းလိုက္လာတာေကာဟုတ္ရဲ႕လား."
ခါအီက အရင္လိုမယံုသကၤာမ်က္လံုးမ်ိဳးနဲ႔ခ်န္းေယာလ္က္ုျကည့္ၿပီးေမးလာတာေၾကာင့္ ဂ်ံဳဒယ္ကေအာင့္အီးၿပီးေခါင္းၿငိမ့္ျပရသည္....သူငယ္ခ်င္းေတြကိုစိတ္မပူေစခ်င္ပါ...
"ကဲ...အိမ္ျပန္ၾကရေအာင္ေလ...ဒယ္လည္းပင္ပန္းေနမွာေပါ့..."
ခါအီနဲ႔ဆယ္ဟြန္းက မၾကည္ၾကည့္ ၾကည့္ရင္း ကားပါကင္အထိလိုက္ပို႔ကာ သူတို႔ကားေတြဆီထြက္သြားသည္ မနက္ျဖန္တစ္ခါလာလည္မည္ဟုေျပာရင္း တစ္ခုခုဆိုဖုန္းဆက္ဖို႔လည္းမွာသြားၾကေသးသည္......
ကားေပၚမွာတိတ္တဆိတ္လိုက္ပါလာရင္း အားက်ိဳးကိုသတ္ိရလာတာေၾကာက့္မ်က္ရည္စတို႔က လြင့္ခနဲ....
ဒါကိုျမင္တဲ့ ပါ့ခ္ခ်န္းေယာလ္ က မ်က္ရည္စေတြကိုသူ႔လက္မနဲ႔ဖိသုတ္ေပးလာသည္...ပါးျပင္ေပၚက ေႏြးေထြးမႈနဲ႔ျပည့္စံုလွတဲ့လက္အႀကီးႀကီးကို ေ႐ွာင္တိမ္းမိေတာ့ သက္ျပင္းခ်သံသဲ့သဲ့ၾကားရသည္...
"ကိုယ့္အိမ္ပဲသြားမယ္ေနာ္ ကေလး..."
ေျပာင္းလဲသြားတဲ့အေခၚအေဝၚေၾကာင့္ အံ့အားသင့္ရေပမဲ့ အသိစိတ္တို႔က လွည့္မၾကည့္ရန္တားျမစ္ခဲ့သည္....
ထိုလူသားအေပၚဒီထက္ပိုၿပီး...မယံုၾကည္ခ်င္ေတာ့ပါ.....