31

338 46 25
                                    

ထိုင္းႏိုင္ငံနယ္စပ္....

နယ္စပ္မွာ႐ွိတဲ့ေဆးရံုဆိုေပမဲ့ေကာင္းမြန္႔ခန္႔ညားစြာေဆာက္လုပ္ထားတာေၾကာင့္ လူသိမ်ားတဲ့ေဆးရံုႀကီးတစ္ခု ထိုင္းႏိုင္ငံက ဆရာဝန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားျမန္မာ ႏွင့္ တ႐ုတ္မွ ဆရာဝန္တခ်ိဳ႕တေလႏွင့္ အေတာ္ေခတ္မွီသည့္ ေဆးရံုႀကီး kong hwa..

"1021 က လူနာအေျခအေနဘယ္လိုလဲ..."

ေဆးရံုအုပ္ႀကီးရဲ႕အေမးကို စာရြက္တစ္ခ်ိဳ႕ကိုလွန္ေလွာစစ္ေဆးေနဟန္တူတဲ့တ႐ုတ္လူမ်ိဳးဆရာဝန္ေလးက ေမာ့ၾကည့္ၿပီးေျဖလာတယ္...

"Coma stage က ျပင္းထန္လို႔ ျပန္ေကာင္းလာဖို႔ဆိုတာ ၅၀% ပါပဲ...သူဘယ္သူလဲဆိုတာသိရၿပီလား..."

"Dr. Wang ဂ႐ုစိုက္ေပးတာေက်းဇူးတင္ပါတယ္ သူဘယ္သူဆိုတာလိွ်ဳ႕ဝွက္ထားရမယ့္ကိစၥျဖစ္လို႔ မေျဖႏိုင္တာ စိတ္မ႐ွိပါနဲ႔...တစ္ခုခုထူးျခားရငိ..ကြၽန္ေတာ့္ကိုဆက္သြယ္ပါ..."

ေဒါက္တာဝမ္ ကေခါင္းၿငိမ့္လိုက္ၿပီး

"ေကာင္းပါၿပီ"

................................

"ယြင့္က်ိဳး သတင္းမသိရဘူးလား အတြင္းေရးမႉးလီ "

"မသိရေသးပါဘူးအကိုေလး ကြၽန္ေတာ္တို့ထိုင္းႏိုင္ငံထဲကေဆးရံုေတြအားလံုးကယ္ဆယ္ေရးနဲ႔ပရဟိတ လုပ္ငန္းေတြကိုဆက္သြယ္ထားပါတယ္ "

ဂ်ံဳဒယ္ ဒီအိမ္ကိုေရာက္ၿပီး ေန႔စဥ္ေမးေသာစကားကတစ္ခုတည္း ယြင့္က်ိဳးသတင္းဘာၾကားရေသးလဲဆိုတာပင္...
အတြင္းေရးမႉးလီ လည္း မသိရပါဘူးေျပာေပါင္းမ်ားတာေၾကာင့္တစ္ခုခု ႐ွာေဖြေျဖေပးခ်င္ေပမဲ့ ဒါမ်ိဳးက မိမိတတ္ႏိုင္တဲ့ကိစၥမွ မဟုတ္ပဲေလ....

#ကြၽီ........

အိမ္ေ႐ွ႕မွာကားရပ္သံ ၾကားတာေၾကာင့္မသြားခ်င္သြားခ်င္ ေျခလွမ္းေတြနဲ႔ ဂ်ံဳဒယ္ တံခါးဝဆီသြားကာ ရပ္ေနရေသးသည္....အိမ္ႀကီး႐ွင္ကိုႀကိဳရမွာ ဂ်ံဳဒယ္ လက္ခံထားတဲ့ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ရဲ႕ အလုပ္မဟုတ္လား...

"ဒယ္..."

အိမ္ထဲ ဝင္လာတာနဲ႔ သန္မာတဲ့ လက္ေမာင္းေတြၾကားေတြးေပြးလာတဲ့သူ႔ေၾကာင့္ ႐ုန္းထြက္လိုက္ခ်င္ေလာက္ေအာင္ အေနရက်ပ္လွေပမဲ့လည္းေအာင့္အီးၿပီးသည္းခံေပးလိုက္သည္...

Sensitive Romance Where stories live. Discover now