Sızı•Tanıtım

144 45 75
                                    

Güç hayatta en büyük şeydi belki. Güce kurban giden kan akıtmaya mecburdu. Aşk gücü yenecek kadar güçlü müydü? Aşk her şeyi göze alır mıydı¿

Serra●○

Babam yatakta öylece yatarken bende babamın yanı başındaydım. Onun ölmesini istemiyordum. Ama doktorlar daha fazla zamanının kalmadığını söylüyordu.

Babamın bu duruma gelmesinin sebebi Avcılar ve Doğanlar arasındaki bitmek bilmez savaştan dolayıydı. Ben ise onların arasında kalmış yeni yetme bir çiçek olduğumu biliyordum. İki tarafta babamın mülkü ile daha güçlü şirketler olmaya çalışan sözde babamın arkadaşları idiler.

Ben ise, Doğanların küçük vasisi olan Caner'e âşıktım.Onu ilk gördüğünde kalbime konan kelebeklerin haddi hesabı yoktu. Caner benim için vazgeçilmez ve kaçınılmaz bir seçimdi.

Babam bana her gün seçimini hızlı yapmamı söylüyordu. Çünkü seçimim beni biri ile evlenmeye itecekti.Diğer bir seçeneğim ise Barın'dı. Asi bir adamdı. Caner'in aksine pek kibar sayılmazdı. O beni istemiyordu. Seçenek olmasının sebebi ise babamın parasıydı.

Bugün ise Caner ile tüm bu olanlardan kaçacak ve sonsuza kadar onunla mutlu olacaktım veya ben öyle sanıyordum.

Babamın yanağına son bir öpücük koyduktan sonra fazla küçük olan bavulumu aldım ve kapıyı örttüm. Bir kere daha baksam gidemezdim.

Caner beni hava alanında bekliyordu.Kapıyı son kez çektim ve çıktım. Annem ile dün gece vedalaşmıştım son kez annemin sesini duyamamıştım çünkü vedam o uyurken gerçekleşmişti.

Annem anlardı, gideceğimi bilirdi ama bu iki şirket arasındaki bir ip olmak beni yormuştu, savaş bitmemişti ama tarafım belliydi.

Taksi çağırdığımda biraz daha bekleyeceğimi biliyordum. Caner'i aramak için telefonumu çantamdan çıkardığımda bir el bunu bastırmıştı. Sağ tarafıma döndüğümde onu görmüştüm. Bu Barın'dı..

Yavaş yavaş zihnim tepetaklak olurken karanlığa çekildiğimi hissediyordum. Alışmıştım karanlıkta durmaktan. Şimdi aydınlığa kavuşacakken önümü kesen bir perde vardı.

Barın beni alacak ve karanlığına hapsedecekti. Bunu da biliyordum.Ve bunu ne kadar bilmek istemese de son bir şey daha biliyordum. Barın beni kimselere bırakmaz ama kendinden sakınırdı. Barın'ın işi aşk değildi çünkü.. O taştan bir kalbe sahipti.

Barın duvarları olan, geçit vermeyen, karanlıkla boğuşan, bir adamdı. Maluptu. O zavallıydı. Karanlıkta boğulmuş bir zavallı. Ben ise ona Gelen Sızı idim.Barın'a yar olmazdım.Sadece sızı olurdum. En büyük SIZISI...


¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤▪︎¤》


Ölüm Savaşları "Kült" kitabımın yanında bu kitabı da yazmak istedim. Fantastik olan kitabıma inat bu kitap romantik katagorisine giriyor. Fazlaca aşk barındırıyor. Ve farklı bir konusu olmasa da diger kitaplara inat daha güzel bir yazım dili ile anlatacağıma eminim. Takipte kalın...

•Gelen Sızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin