As your boyfriend #4

1.5K 46 7
                                    

Mr. Napsugár érkezik!🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

Hobival sosem unalmas az élet, mindíg történik valami...
○ ha pedig nem  akkor cselekszik:
○ Pakolj szívem, indulunk Japánba!!!!!!!!!
○ Ő vett rá a hegymászásra is...
○ Gyere Jagi!! Még csak pár kilóméter!!
○ Egyszer a szülei eljöttek hozzátok, de mivel süt rólad, hogy európai vagy, ezért azt hitték, te vagy a szobalány... (jó családi kapcsolat)
○ Természetesen nem bánták, hogy Hoseok téged választott.
○ Eléggé családcentrikus (sok kicsi Hobi és sok T/N- te neved)🤱🤰👼
○ Rengeteget táncoltok és mindíg csináltok valami hülyeséget.
○ Amikor még nem volt közös lakásotok a dormban töltöttétek az időtök nagy részét...
○ egy ilyen alkalommal Tae rátok nyitott, mikor... éppen... élvezni sze..rettétek... volna... egymást...
○ a kis dilis pedig beárulta J-Hopeot, hogy bántani készült téged, mire eomma is rátok nyitott...
○ Ne húzzuk tovább,... egy kisebb Bangtan gyülekező lett az egészből.
○ Drága párod addig rejtegetne a média elől míg meg nem születik az első gyereketek (ami be sincs még tervezve lmao)
○ Ha féltékeny, akkor mosolyog, de ez elég hamis, szóval egyből tudod, hogy mi a baja.
○ Imádod ezzel húzni az agyát, aminek a vége minden egyes alkalommal egy kiadós büntetés.
Sexy Hobi on
○ Ha turnén van, akkor legalább 5× felhív az éjszaka folyamán. Baby Hobi on.

Ezt most kreáltam 35 perc alatt, szóval ne nyírjatok ki, ha nagyon szar lett... csak ez a karácsonyi láz megőrjít!!!!
Nem tom' ti hogy vagytok vele, de 3 nap múlva itt az ünnep, nekem pedig elütötte a kamion a karácsonyi fillingemet😕🙁☹
NINCS HÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!!!!
Nagyon hiányolom, mert én januárban egy hatalmas hóviharban születtem, tehát a hó az nekem alap.
Jó, ok befejeztem, eleget nyafogtam, pedig a lebetegedésről nem is beszéltem... Ramatyul vagyok, de mosolygok, mert Sunshineról írtam!!😁😀😆🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
By by holnap!!!!!!!!!💙💜❤🖤

Ez a kép olyan... elakadtam...
Cukit nem mondhatok, a kekszi pedig túl sok...
Ez a kép annyira Hopis!!(=tökéletes)😁😆

BTS I. ✔︎Where stories live. Discover now