Szuka?!-(Suga)

1.5K 53 27
                                    

(Nem tom' mi ez, mert még oneshootnak is rövid)

(Nem tom' mi ez, mert még oneshootnak is rövid)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nagyon jóban vagy a BTS banda tagjaival. Ezért is ülsz jelenleg 7 pasi társaságában egy dorm nappalijában levő,tévé előtt álló kanapén. (Ezt jól kiveséztem xdd)
Valami szar k-dráma ment, de Jinnek ez a kedvence szóval kussoltok. Yoonginak a legjobb, ő már az első epizód felénél bealudt.

●•Magic Timeskip Namjoon törött szemüvegén keresztül●•

Már rég besötétedett, de te még mindíg a dormban dekkolsz és úgy látszik ott is maradsz, mert idő közben hatalmas vihar sújtott le Szöulra.
Ezzel csak egy a baj... Hol alszol majd??
- Jin eomma... kérdezhetek valami apróságot a ma estével kapcsolatban?- vigyorogsz az említettre.
- Persze T/N!!
- Hol a fenébe fogok én aludni?- változik meg beszédstílusod.
- Hát Suganál! Mindenki másnak van szobatársa, csak ő alszik egyedül.
- DE JINIE~!!!- nyújtod el nevét- HOGY ÉN?! AZZAL A PEDOFIL PERVERZ CUKORKÁVAL?!
- Nem vagyok CUKORKA!!- válaszol Yoongi félálomban.
- A pedofilt meg a perverzet már le sem tagadja?- röhög Kook s vele együtt a többi is.
- Te hallgass, Sugar.-mondod.
- Na, ez hiba volt kislány!- fenyegetőzik leendő szobatársad.- Alhatsz a kanapén!!- mondja ki ítéletedet.
- Yoongi!! Ezt befejezni! Mindjárt te fogsz a kanapén csicsikálni!- szúr oda neki Namjoon.
- Jól van na!- áll fel Suga - Maradhat nálam a szuka.- battyog a lépcső felé.
A nappaliban megfagy a levegő. Te töröd meg a csendet:
- Most kajak leszukázott?- tátod el a szádat, mire mindenkiből egyszerre tör ki a nevetés, te pedig fejvesztve rohansz Mr. Min uraság után, hogy jól elverd.
Ő viszont nem is próbál menekülni. Sőt! Még be is várt téged a szobája előtt.
- MIN YOONGI!! Én kiheréllek!!- szűröd a fogaid között.
- Ha neked bejönnek a herélt pasik, akkor én nem állok az utadba, bár szerintem megbánod.- vigyorog önelégülten, amiért kedved lenne felpofozni, de nem teszed, pedig ott áll 5 centire tőled. Már veszekednél tovább, de egy szemforgatás kíséretében magához húz, s mohón kap az ajkaid után. Visszacsókolsz, erre ő belevigyorog a csókba.
- E...ez mi v...volt?!- kérdezed enyhén dadogva vörös fejjel.
- A ma esti bérleti díjad felé.- vigyorog.
- A fele?!- hökkensz meg.
- Kell valami későbbre is, nem??- kúszik egy még vérlázítóbb mosoly arcára.
- Perverz, pedofil, CUKORKA!- csapod meg mellkasát játékosan.
- DE így szeretsz!!- húz vissza téged mégegy csókra.
Füttyöggés és taps szakít titeket félbe. A többi tag a lépcső tetején állva figyel titeket.
- Nekünk most dolgunk van!- mondja Yoongi fapofával s belök téged a szobájába.
- Ma sem lesz alvás!!- rázza a fejét ChimChim.

Háááát, 400 szó... csak lett belőle valami. Remélem tetszett, írjátok meg komiba, hogy szeretnétek e még ilyen részt. Ma még lehet, hogy rakok ki valami unalom űzőt. Sziasztok Satangok!!💙💜❤🖤🧤

BTS I. ✔︎Where stories live. Discover now