"Régen" volt rész mi?
Tudom, hogy szerettek!!💜(*kb. Most fojtanátok meg🙊🙈*)
T/N- te neved
S/N- srác neveNamjoon
○ Megfontolt, nem csinál jelenetet.
○ Csendes gyilkos, nem mutatja ki, hogy féltékeny vagy bármi baja lenne.
○ Csak vacsoránál veszed észre, hogy mi a baja, amikor eltört egy tányért.
○ "Bocs T/N!! Nem akartam!- szedi fel unottan a szilánkokat.
○ Megrökönyödsz, sosem szokott a neveden szólítani, mindíg becézget.
○ "Mi a baj Nam? Sosem hívsz így, szóval ne mondd, hogy semmi, mert lebuktál!"
○ "Ki volt az a srác, akivel a plázában voltál?"- kérdez rá kerek-perec.
○ "Csak nem??... Az én kis leaderem féltékeny?"- mosolyodsz el a gondolatra.
○ "Én ilyet nem mondtam!!"- tiltakozik.
○ "De gondoltad!! Amúgy az unokatesóm volt, vele nőttem fel és kisebb nálam 2 évvel."- hajítod el az utolsó szilánkokat, majd egy pimasz vigyorral fordulsz felé, hogy átölelhesd.Jin
○Egy étteremben dolgozol. Minden szép és jó.
○De az egyik kollégád anyukájának balesete lett, ezért te vállaltad a túlórát, hogy ő elmehessen a kórházba.
○A fiatalember annyira megörült, hogy a nyakadba ugrott.
○ Mivel tiszta ideg volt szegény, nyugtatásképp a hátát simogattad.
○ Ezzel nem lett volna semmi gond, ha Jin nem lép be az ajtón.
○ Nem csinált semmit, csak leült az egyik asztalhoz.
○ Mikor észrevetted, hogy ott ül, odamentél hozzá, felvenni a rendelést.
○ "Mit hozhatok Worldwide handsome úr?"- kérdezted tréfásan.
○ "Egy hűséges barátnőt!"- vágta rá gondolkodás nélkül.
○ Meghökkenve állsz párod előtt. Nem tudtad eldönteni, hogy tréfál e vagy nem...
○ "Jin... Mi a baj??"
○ "Miért ölelgetsz mást? Én nem vagyok már elég?"- kérdezte lehajtva fejét.
○ "De Jin!! Az a munkatársam volt! Csak megköszönte, hogy beállok helyette, mert az anyja kórházba van."- nevetted- "Csak nem hitted, hogy megcsallak?"- kérdezted.
○ "Hát... izé... dehogy Jagi, csak vicceltem!!"- nevetett kínosan.Yoongi
ESTÁS LEYENDO
BTS I. ✔︎
FanficHollá erre tévedt egyén!! Ha esetleg bele mernél olvasni ebbe a könyvbe akkor itt egy rövid leírás: Itt lesz minden: BTS game, oneshoot, reakció, horoszkóp, viccek, érdekességek, stb. Megpróbálok egy héten több részt hozni, már ha az időm engedi.😘❤...