😁❤😁💜😁❤😁pt.2

1K 22 2
                                    

Nos jött jopár kérdés. Innen is köszönöm szépen mégegyszer!!😘😘😘😘😘😘
Na lássunk neki:

 Innen is köszönöm szépen mégegyszer!!😘😘😘😘😘😘Na lássunk neki:

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

♡15 évet töltöttem tegnap előtt, vasárnap

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


♡15 évet töltöttem tegnap előtt, vasárnap.
♡Van tesóm, egy fiú és kisebb nálam (kikészít a kölyök, még lesz egy részben róla szó).
♡Van egy velem egyidős teknősöm, egy több mint 12 éves kutyám. Plusz egy hófehér papagájom.
♡Egyszer leköptem a volt kiszemeltemet colával véletlenül, mert megijesztett.
♡Hát... mondhatni szeretem őket, de határokon belül. Írni még nem írtam úgy, hogy másnak is megmutassam, de szeretek fogalmazni, so igen. (Xd mit gondolhattok most rólam😅😅😅).
♡Azért Jimin a biasom, mert őt ismertem meg legelőször. Egy wattpad könyv segítségével. Ahogy leírta a csaj.... Porcelán bőr, fekete szett, szőkés tincsek... Beleszerettem, mi tagadás....💁‍♀️🤷‍♀️(Április elsején, abszurdum  hogy hogyan csöppentem bele a Kpop világba)
♡Szerintem én néha Taeval, néha Kookkal. Egyszer 5 éves, máskor verekszik +Plusz banános tej!!!! Nem maradhat ki 0,5 liter egy nap(😂😂🤣🤣)
♡Én őszintén nem... Nem lennék meleg,... nincs semmi bajom ezzel, de vallásos vagyok nagyon. Szóval nope.
♡Szerintem azért különleges az összes tag, mert még 6 év után sem nyírták ki egymást😂😂😂. Vicc nélkül... mindegyikük tehetséges. Yoongi dalszövegei, Namjoon rapje, Hobi tánctudása, Jin anyáskodása, Tae gyerekes és néha sexy pillanatai, Kook sokoldalúsága (golden maknae) és Jimin hangja.
♡Bangtan családom:

RM- apám
Jin- anyám
Yoongi- bátyám
Hoseok- bátyám
Taehyung- fiam
Jungkook- fiam
Jimin- férjem
(Nem tudom így gondoltad e xd __Haseul__ )
♡Mindegyik albumban volt valami, ami megfogott. Lehetetlen dönteni.
♡Dalszöveg írással... csak ha depis voltam, inkább verseket szoktam.
♡Néptánc és népdalok mennek, a többi dalnál dobhártya reped😂😂😂
♡Egyik tag ideáljával sem stimmelek, főleg Jiminével nem... Talán a Yoongiéval és Taehyungéval.
♡Top 3 K-Pop szám: 1. BTS- ALL 2. MonstaX- Who do you  love 3. BigBang- Fantastic baby. (Jesus de nehéz volt!!😅😅😅😅)
♡Nem szoktam hárítani, én ütök, de nagyon nagyot. Jártam boxolni (azé vagyok törpe, 1,63 m)
♡Rajzolás, zene hallgatás, írás, olvasás.
♡Leghosszabb kapcsolatom 2 hét volt, de úgy, hogy a szomszéd csaj pasija fogadásból volt együtt a lánnyal és elkezdtem vele beszélgetni meg minden és 2 hetet vártam, mert azt mondta, hogy hamarosan szakít vele. Én meguntam és megmondtam neki, hogy az ígéret nekem kevés. Azóta is boldogok itt a szomszédban. Kicseszett velem az élet, ilyen témában, mindíg!!!!!

NAGYON KÖSZÖNÖM!! __Haseul__!!!!💜💜💜💜

BTS I. ✔︎Место, где живут истории. Откройте их для себя