🙈What would you do?🙈

1.3K 32 10
                                    

A srácokkal hatalmas bulit csaptatok, mert mé ne?
Egy jó ideig minden úgy ment, ahogy eltervezted... Leitattad Jint, ami nem volt nehéz... Nagyon ciki képek Namjoonnal... Jimin póló nélkül táncolt az asztalon... Egyszóval szinte az összes taggal volt már valami, de Hobit még nem sikerült semmibe belerángatnod, igen az összes hülyeség neked volt köszönhető.
Úgy gondoltad, hogy azé má Hoseokot se kéne kihagyni, ezért odasétáltál hozzá és a full részeg maknaehoz. Kook már azt sem tudta mi a baja, de a piát kikapta a kezedből, majd az üveg fenekére nézve, jót húzott belőle (tipik én XDD).
Hobi biztatta őt és téged. Why not alapon te is ittál, persze a napsugárnak is hagytál eleget.
Hajnali 2 körül úgy döntöttetek, hogy Jungkookot ideje lenne ágyba dugni, mert szegény már semmire se jó. Te jobbról, J-Hope balról fogta a hulla nyuszikát.
Amikor a lépcső elé értetek, Hobi kinyitotta a szertár ajtaját és mindkettőtöket belökte rajta, majd rátok zárta az ajtót.
Szörnyen álmosak voltatok, így egykettőre elszundítottatok.

Kómásan, lüktető fejjel ébredtél. Nem is akárhol, hanem az alvó maknae ölében. Egyszercsak Hoseok kinyitotta az ajtót ezzel kiégetve retinátokat.
Ilyedten ugrottál meg kicsit, amikor Kook elordította magát:
- FáJ a FeJeM!!!!!!!!!!!!!!!!
Erre az egész Bsngtan lerohant a lépcsőn.
- Mi van itt?!- kérdi Jin.
Hobi csak vigyorogva mutatott rátok mindkét kezével (Mint a képen).

Mit tennétek?🤔🤔Én fejbevágnám! majd adnék neki egy puszit (vagynem😅)

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Mit tennétek?🤔🤔
Én fejbevágnám! majd adnék neki egy puszit (vagynem😅).
Komiba írjátok le, hogy mit tennétek, ha van kedvetek.
By By Satangok!!💙💜❤🖤

BTS I. ✔︎Où les histoires vivent. Découvrez maintenant