Calum
Normal că am pierdut tot atunci când am văzut acea faţă familiară,normal că băieţii au reacţionat bine şi erau bucuroşi să o întâlnească şi normal că eu a trebuit să stric totul.După ce Megan a plecat,Luke a oftat,iar ceilalţi doi au dat dezaprobator din cap.
"Calum,te urăsc." A spus Michael,lăsând capul pe spate.Starea mea s-a agravat atunci când am auzit cuvintele lui Michael.Ash şi-a dat ochii peste cap şi l-a lovit pe spate,dar Michael nu a reacţionat în niciun fel.
"Michael,toată lumea te urăşte să fim serioşi." A spus Luke,fără să-şi ia ochii de la telefonul din mâinile lui.Ashton a izbucnit în râs,iar Michael i-a oferit celui de lângă mine o privire ucigătoare.
"Luke eşti un fraier." Michael s-a strâmbat spre Luke,iar el a chicotit.Era ceva normal pentru ei doi,deci eu şi Ashton nu am intervenit.
"Cal,Michael spune asta pentru că tipa aia e super şi trebuie să-ţi scoţi capul din fundul lui Valerie şi să vezi realitatea." Michael l-a aprobat pe Ashton,dând din cap,iar Luke a început să râdă haotic,neputându-se opri.Toţi i-am trimis nişte priviri încruntate,dar el nu se putea opri.
"Eu v-am spus că trebuie să-l ducem la un spital de nebuni.Cine e pentru?" A sugerat Michael,ridicând mâna în aer,doar pentru a fii plesnită de Ashton.
"De ce râzi?" A întrebat Ashton calm,iar Luke părea că incepe să se sufoce.
"Să îşi scoată capul din fundul lui Val.Leşin." Ştiam că 'leşin' trebuia folosit la figurat,dar figura lui era atât de roşie încât eu chiar credeam că va leşina.
"Observăm." A spus Michael,lăsând un mic râset să iasă.
Ignorându-i pe băieţii cu care stăteam la masă,mi-am ascuns capul în bratele mele încrucişate pe masă.O făcusem din nou.Personalitatea mea oribilă stricase totul din nou.Deja nu mai era vorba despre Valerie,era vorba despre mine şi despre cum am ajuns din cauza relaţiei mele cu ea.Acea relaţie m-a schimbat total.Nu am suferit niciodată după o fată,deci de ce o făceam acum? Megan e frumoasă,e de treabă,se înţelege cu prietenii mei ciudaţi şi chiar mi-ar place să o cunosc mai bine,dar cum mă pot schimba aşa brusc? Trebuie să o fac pas cu pas şi se pare că va trebui să o fac singur.
Mi-am ridicat capul şi mi-am plimbat mâinile pe faţa mea care probabil devenise palidă.M-am aranjat puţin şi am prins curajul de a mă ridica de la masă,ajungând la locul unde Meg ne aştepta brioşele.Am privit încă o dată spre masă,pentru a-i găsi pe ciudaţii mei de prieteni holbânduse la mine.Când mi-am dat ochii peste cap,ei au început să râdă şi fiecare a zâmbit şi mi-a arătat degetul mare.Până la urmă nu eram pe acest drum spre schimbare singur.
Am luat o gură mare de aer şi am vorbit. "Uhm,hei." A fost încet,dar speram că m-a auzit.
Ca printr-o minune,Meg s-a întors instantaneu şi m-am întâlnit cu zâmbetul larg. "Hei."
"Îmi pare rău pentru scena de la acolo.Sunt foarte obosit." Am minţit,dar nu mi-am dat seama dacă Meg s-a prins sau nu.
"E okay,nu trebuie să-ţi ceri scuze." Alt zâmbet a apărut pe expresia ei senină şi nu am putut rezista tentaţiei de a i-l returna.
"A zâmbit?!" Am auzit un ţipăt în spatele meu.Era,bineînţeles,ţipătul lui Michael.
"Taci dracului din gură,Michael." Am auzit apoi vocea lui Ashton.
Mă rugam ca Meg să nu fii auzit nimic,dar râsetele pe care şi le acoperea cu palma îmi spuneau că era prea târziu.Am făcut o faţă jenată,iar ea şi-a mutat mâna pe umărul meu.
"Stai liniştit,îmi plac prietenii tăi." Am vrut să spun ceva,dar am fost înterupt de un zgomot din spatele lui Meg.Ea s-a întors şi a scos pe o tavă comenzile noastre. "Ştii nu aţi comandat şi băuturi." A punctat,după ce a ieşit de după tejgheaua care ne separa,cu tava galbena în mână.
"Serviţi beri aici?" Mi-am ascuns mâinile în buzunar în timp ce o urmam pe Megan înapoi la masa băieţilor.Ea şi-a dat ochii peste cap şi m-a privit.
"Normal că nu.E o cafenea micuţă şi clasică,abia avem sucuri." A chicotit Meg,împărţind brioşele fiecăruia.
"Oh,aiurea." Am spus,fiind aprobat de ceilalţi de la masă.Am fost nevoit să mă aşez la locul meu,dar mi-am amintit că eu nu îmi luasem nicio brioşă."Heeei." Am spus dintr-o dată,atrăgând atenţia tuturor.
"Ce e,Cal?" M-a întrebat Ash şi mă simţeam foarte jenat de toate privirile apăsătoare.
"Eu nu mi-am luat brioşă." Am spus pe un ton de bebeluş,iar Megan a chicotit din nou,acompaniată de Ash.
"Poţi să o mănânci pe a mea dacă vrei." A spus Luke,împingându-şi prăjiturica spre mine.Nu voiam să-l refuz,dar mă simţeam prost.El şi Michael erau cei mai entuziasmaţi să ajungă la acest local şi puteam citi în ochii lui că voia să mănânce acea prăjitură mai mult ca orice.
"Luke,e okay,nu pot să-ţi iau brioşa." Am refuzat cu un râset.
"Cal,pot să mai fac comandă de o brioşă,de aia sunt aici." Ne-a amintit Meg,dar nu voiam să o deranjez încă o dată.
"Nu,nu,e ok-" Am refuzat-o şi pe ea,dar urmau o groază de cuvinte fără sens aşa că am fost întrerupt.
"Calum,ţi-o dau pe a mea.Oricum am mâncat ceva înainte să vin aici şi nu mi-e prea foame." A spus Ash,iar pe el nu-l puteam refuza,pentru că ştiam că el spune adevărul.Mereu a făcut totul corect şi a rezolvat orice problemă.
"Omule,nu e vorba de foame aici.Poţi să mănânci 5 pizza,când vezi brioşelele astea nu te mai simţi full deloc." A spus Michael cu gura plină de bucăţele de afine.Eu şi Ashton am râs,întinzându-mă după ce îmi oferise Ash.
"Oh,mare dreptate ai." A comentat Luke,gura lui fiind la fel de plină.Megan devenise tăcută.Tot ce făcea era să ne privească cu un zâmbet uriaş.
"Megan,poţi să îmi aduci o cafea,te rog?" A spus Ashton după ceva vreme de linişte.Megan a ieşit din mica transă în care se afla şi a fugit spre tejghea.
"Ştii Megan face brioşe bune." Abia am putut înţelege vorbele lui Luke.
Megan făcea totul bine şi mi se părea enervant de perfectă.Aveam impresia că toată lumea o plăcea şi mă făcea să fiu neîncrezător,dar nu voi lăsa să se întâmple acelaşi lucru şi cu Meg.Voi lupta pentru ea mult mai mult decât am luptat pentru Valerie.Valerie ieşise din viaţa mea şi aşa trebuia să rămână.
"Luke,eşti prost,taci." Au urmat vorbele îngreunate ale lui Michael.
+
m-am gandit sa scriu la povestea asta din moment ce after school ma enerveaza mai mult pe zi ce trece
muke af da stiu
SI DOAMNE CE IMI PLACE DE CAL CAND ISI DA SEAMA CA TREBUIE SA LUPTE SA SE SCHIMBE MY BABY FACE PROGRES AW
nu prea imi plc capitolul asta dar ma rooogg
YOU ARE READING
wrong call ↦ hood (slow updates)
Romantik"te iubesc asa de mult." "uhm,cine esti?" © biiabiebx all rights reserved