rhmvfan147 ye ithafen... (Güzel yorumlar yapıp, beni bölüm yazmaya cesaretlendiren ve normalde final yapacağım halde biraz daha devam etmemi sağlayan okuruma ithafen :"))♡♡♡♡♡♡♡
Cuma günü ders çıkışındaydım. Sınıfta kimse kalmamıştı. Bense hâlâ defterlerimi topluyordum -biraz uyuşuğumdur- . Duru ise önceden çıkmıştı. O sırada sınıfa Anıl girdi. "Ah,sen mi geldin. Çıkıyordum ben de şimdi."dedim. Anıl yanıma oturdu beni beklerken. Ben defterlerimi çantama koymaya devam ettim. O sırada Anıl'ın gözlerini bana dikerek baktığını farkettim. Tuhaftı bakışları, kalp çarptıran türden. Kaşlarımı çatarak ben de ona bakmaya başladım. "Ne?"dedim. Cevap vermedi. Bana doğru yaklaşmaya başladı birden. Ne oldugunu şaşırmıştım. SANIRIM ÖPECEKTİ BENİ! ALLAH'IM SANA GELIYORUM NE OLUYOR?! diye geçirdim içimden. Bana doğru yaklaştıkça ben geri gidiyordum. Biraz sonra yere dusecekken sırtımdan tuttu ve kendine doğru çekti beni. Aramızdaki mesafe iyice azalmıştı. Gozlerine korkuyla bakıyordum. O sırada "seni seviyorum" diyip yaklastı. Gözlerimi sımsıkı kapattım. Nefes aldı,durdu,durdu... 5 saniye geçti aradan. Sonra alnima bir öpücük kondurdu. Alnıma mı? ALNIMA??? AL-NI-MA?! Gözlerimi sinir ve hayal kırıklığıyla açtım. Sonra sarıldı birden bana.Anıl'dan...
Rüya'mın yüzü o kadar kusursuz duruyordu ki o an. Pencereden sızan güneş ışığı onun güzel yüzüne vuruyordu. Defterlerini toplarken bi insan, nasıl bu kadar güzel olabilirdi? Kendimi tutamadım. Öpülmek istiyordu kırmızı dudakları, ben de öpecektim. Yaklaştım ona doğru, yaklaştım, yaklaştım. O gozlerini kapatti. Benim kalbim hızla çarpıyordu. Derin bir nefes aldim ama sonra... Sonra bi anda vazgeçtim. Çünkü kalbim o kadar hızlı çarptı ki neredeyse ölücektim. Bu yüzden yapamadım ve sadece alnına bi öpücük kondurabildim. Hem... O da korkuyordu gibi hissettim. İstemiyordu belki de. Yani şu an için erkendi sanırım. Bu yüzden vazgeçtim. Ama emin olun arkadaşlar, bir gün onu öpeceğim.Rüya'dan...
Ben şaşkınlığımı atlatamamıştım. O sırada Anıl sarilmayi bıraktı. Hiçbir şey olmamış gibi davranmaya çalışarak "Hadi gidelim. Törene geç kalicaz."dedi ve sınıftan çıktık.********
Bölüm Sonuuu :)
Ufak bi bolum attım çok fazla bekleyenler olduğu için. Aslında atmazdim ama bu aralar fazla giremeyince en azından yazdığım kadarını yayinlayayim dedim. Umarım sevmişsinizdir. E sevdiyseniz bi oy'u hakediyorum değil mi? :) Kendinize dikkat edin kuzuşlarimmm😊💞Bi dahaki bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER ~ Yarı Texting [TAMAMLANDI]
Conto2 en yakın arkadaşın Whatsapp konuşmalarına girip,aralarına sızan bir hacker.Peki bu hackerın amacı neydi ki?