FİNAL : Düğün~🎉

1.7K 78 57
                                    

Hava aydınlanıyorken yatağımda bi sağa bi sola dönüyordum. Saate baktığımda saat sabahın 5'iydi ve ben heyecandan uyuyamamıştım. Neden mi? Çünkü bugün EVLENECEKTİM. Her ne kadar uyuyamamış olsam da mutluydum ve yatağımda doğruldum. Komodinin üstündeki telefonumu aldım ve Whatsapp'a girdim. Anıl'a bu saatte görmeyeceğini bilsem de mesaj attım.

Benimkiii♡
Heyecandan uyuyamadım Anıll 💙

Anıl anında cevrimiçi oldu ve yazmaya başladı.

Demek sen de uyuyamadın 😅 Ben de uyuyamıyorum sevgilim.

Aynı şeyleri yaşamamız ve onun da benim kadar heyecanlı olması beni gulumsetmisti.

Artık düğünde göz altlari mosmor olmuş gelin ve damat olarak dolaşırız ne yapalım jsjsjs

Bana uyar ;)  Zombi gelin ve damat show haberde jzisks

Nzjsjsjsjsj
Off nasıl bekleyeceğiz biiiz

Bilmiyorum Rüya'm ama beklemek zorundayız.

:/  evet

Anıl bir şey yazmayinca telefonu geri koydum ve yatağa geri yattım yine uyuyamayacağımı bile bile.

********
Saat 8.30

"Rüyaa, rüyaa! Kız kalksana sanki ben evlenicem! Hâlâ horul horul uyuyorsun!"

Annemin başımda söylenmesiyle gözlerimi araladim.

"Dün heyecandan uyuyamadim kii!" diye sitem ettim.

"Hee demek öyle." dedi annem gülerek. "Ama artık uyanman lazım"diye ekledi.

Yatakta dogrulup etrafa anneme boş boş baktım. Kesinlikle zombi gibi duruyordum.

Kalkıp banyoya gittim ve elimi yüzümü yikadim.

*********
Kahvaltimizi yaptiktan sonra hemen odama gittim. Ustume hemen bi tişört ve pantolon geçirdim. Sonra dolabimdan gelinliğimi alıp, annemin yanina (salona) gittim. Annemle birlikte kuaföre gidecektik ve kuzenlerim, teyzelerim, halalarım yani ailemdeki bütün kadınlar orada olacaklardı. Babam da bizimle birlikte evden cikti ve o berbere, biz kuafore gittik. Orada dediğim gibi herkes vardı.

"Hoşgeldinizz!"dedi annem şen şakrak şekilde teyzemlere ve halamlara.

"Ayy benim kuzum gelin mi olucak simdiii!"diyip sarıldı bana Naciye halam da.

"Evet halacığımm"diyip sımsıkı sarıldım.

O sırada en yakın arkadaslarimdan Eylem ve Özge gelmişti.

"Hoş geldinizz!"diyip heyecanla onlara sarıldım.

"Geç kalmadık değil mi?"diye sordu Eylem.

"Yok yok. Hadi oturun sizin de saçınızı makyajinizi yapsinlar."dedim.

*********
2 saat sonra
Kuaför koltuğunda saçım ve makyajimin yapilmasi 2 saat surmustu. Birazdan bayilacaktim sıkıntıdan ama sabretmeye calisiyordum. Ayrica cok guzel olmustum. Kizlarla sohbet ediyorduk.

"Eee eniştemiz Anıl ne zaman gelecek Rüyo'ş?" dedi Özge.

"Valla şu anda hazırlanmış bekliyordur. Biz hazir olunca arayacagiz gelip alacak bizi."dedim.

O sırada teyzelerimin ikisi de konusuyordu. Emine teyzem, Sakine teyzeme "Koca karı topuzu yaptirmissin ayoll!"diye takılıyordu.

Sonunda herkes hazırdı ve ben de hazirdim.

HACKER ~ Yarı Texting [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin