Telefon u džepu je momentalno vratio Vladimira nazad u bolnicu, a Darka brzinom svetlosti poslao u doktorovu kancelariju. U srcima oba čoveka se odigravao hladan rat koji ih je ubijao i pokopavao.
-Sedite.-Vladimir se pojavio na vratima i doktor mu je pokazao na stolicu do Darka.
-Da li je moja ćerka dobro!?-glas mu je podrhtao i Darko je video da ovaj čovek stvarno voli njegovu suprugu.
-Sve ćemo objasniti, sedite.-doktor ga je uputio ka stolici.
Kada su se smestili samo su čekali trenutak u kom će saznati Anđelino i Andreino stanje. Da, Andrea, baš to ime je Darku došlo u misli kada je zamišljao sebe kao roditelja, Anđela mu je dopustila da odabere ime i on ga je odabrao.
-Doktore?-Darko se ispravio i doktoru dao znak da priča.
-Gospođa Anđela je na raskrsnici.-zastao je.
-Pričaj bre!-Vladimir je ustao, a Darko za njim.
-Postoje dve opcije. Jedna je da izvršimo abortus i spasimo Anđelu, a druga je komplikovana i sa minimalnim šansama. Naime, održavali bi smo trudnoću, a pošto je porod rizičan i veliki šok i za majku i dete, postoje šanse da obe prežive ili da ih izgubimo. Mada, gotovo je nemoguće da Anđela izdrži porod.
Šanse, mogućnosti, kako god se zvale nam donose velike životne prilike, ali i one loše stvari poput sukoba. Pogledali su jedan u drugog i znali su da se odluka neće dopasti ovom drugom.
-Najvažniji je život moje ćerke doktore.
Vladimir je govorio doktoru, ali je bio okrenut Darku koji je osećao da će svakog trena planuti.
-A život moje ćerke nije važan?-uzvratio je gorko.
-Spasite moju ćerku.-okrenuo se ka doktoru i jednostavno izašao iz kancelarije.
-Vladimire!-stao je tik ispred njega.
-Anđela će preživeti i posle ćete imati vremena da dobijete drugo dete.-smireno je govorio, ali je u sebi osećao ogromnu bol.
-Moja nerođena ćerka, tvoja unuka. Pristaćeš na to da je ubiju!?
-Sine...
Stavio je ruku na njegovo rame i tada je Darko ustuknuo. Niz obraz Vladimira Vujovića se skotrljala suza koja je za sobom ostavljala trag koji peče dušu i topi i najhladnija srca. Najsnažniji čovek kog je ikada upoznao ga je stezao za rame i prosipao suze kao da je navikao na to.
-Ja sam izgubio suprugu, ali mi je Bog ostavio Anđelu. Ona me održava u životu i kada bih mogao da biram između njih dve, izabrao bih moje dete. I ti se tako osećaš, razumem, ali kada bi dopustio da Anđela preživi ona bi kroz par godina mogla da ti rodi dete, ali nju ne bi mogao da vratiš. Odgojio bi siroče, a ja bih umro istog trenutka kad i moja ćerka.
-Vladimire...
-Pusti je da živi.-sklopio je oči i srušio se, a Darko je samo gledao u njega.
Da li je upravo ubio jednog oca?
YOU ARE READING
Očevi
Short StorySvaki roditelj želi da njegovo dete ima priliku za život, ali ako njegov život znači smrt drugog deteta...Tada se sukobljavaju očevi koji imaju isti cilj-spasiti život svoje ćerke.