Nate Naragi

16 1 0
                                    

  Nate Naragi vagyok, egy Brit- magyar származású fiatal, emellett egy bő 726 éves vérfarkas. Jelenleg Magyarországon élek egyedül, és egy művészeti iskolában töltöm az időm nagy részét egy két tannyelvű osztályban. Még annak idején, a 15. században kaptam meg a vérfarkas „átkot", azóta szerte a világban járkálok, és nemrég döntöttem úgy, hogy 200évnyi bujdosás után letelepszem.

  De előtte megosztok pár alap dolgot így magamról:

  177 centi magas vagyok, Szinte teljesen fekete, lapockáig érő hajjal, amit általában hátra fele fésülök. Külsőmet főként apámtól örököltem, kivéve a hajamat. Az anyám hagyatéka. Miután a családomat elvesztettem önállósodva kicsit felszedtem pár kiló izmot de sose voltam az a „többet gyúr testre mint észre" típus. Szerte a testemen vannak sérülések melyeket igyekszem takarni, párat viszont nem tudok. Ilyen a bal szemem ékessége. A fordított keresztre hasonlító heg valójában kettő összefolyva: a víz szintes heg a vérfarkas támadáskor került rám, míg a hosszantit a féltestvérem okozta , ezzel elvéve a színlátásomat. Nagyobb hegnek számított a roncsolt bokám aminek hála évszázadokra rögzítőt és mankót kellett használnom, de ezt szerencsére nemrég orvosolták. Annak idején egy spanyol csizma szedte szét, és a mai napig látszódnak a vasszegek nyomai. A karjaimon is több vágás van, azok főként vadállatoktól vannak. A hátam és a mellkasom sokkal inkább többet mond, ott vannak inkább a kínzási sebeim. Valamint ott vannak a vállaim, amik szintén vallatási kínzások miatt nehezebben hajlanak.

  A mellkasomat több seb is éktelenkedik, ilyenek például a tüdőmbe vájt kések nyoma, maguk a törött bordáimnak hegei. Legfeltűnőbb mégis a szegycsontom alatti körkörös minta, amit egy ketrecbe zárt patkány hagyott rajtam. A mai napig rémálmok gyötörnek ha csak ránézek.

  A hátam se sokkal szebb, ott inkább az ostorok hagyta csíkok és az égő fáklyák nyomai látszódnak. Valamint itt látszik enyhén annak a nyoma, hogy a kitört vállaim merevebben forrtak össze mint amennyire kellene.

  Lejjebb a lábujjaim se úszták meg, egy-kettőn látszanak a visszavarrás nyomai, másoknál nem. Mivel azok maguktól nőttek vissza.

  A vérfarkasság miatt gyakran kényszerültem vándorlásra. Számos országot bejártam az alatt a több mint fél évezred alatt, szinte alig maradt pár hely a Földön, ahol ne járt volna a lábam. A legtöbb időmet a mai napig Európában töltöm és ide is húz főként a szívem. Bár igyekeztem kimaradni a fontosabb történelmi dolgokból, egy-két helyen felbukkantam és ismertem olyan embereket is, akik jócskán belemásztak a régmúlt idők történéseibe. Ilyen volt Napóleon, a brit királyi család, a magyar Habsburg család, vagy épp maga Hitler. Vele kicsit szorosabb kapcsolatom volt a farkas mániája miatt, viszont azzal, hogy elutasítottam a seregébe való hívást rám is jött az áldás nem csak a zsidókra. És ha úgy vesszük meg volt rá az indoka abban a bizonyos könyvben.

  A rengeteg mászkálásnak hála többekkel is megismerkedtem de szinte mindegyikük életét vesztette valami úton-módon. Volt aki inkább eltávolodott tőlem és sajnos pont ezért került a tipikus „rosszkor van rossz helyen" esetbe, volt aki a kezem között távozott a hibáimból, de sajnos voltak olyanok is akikkel nekem kellett végeznem: ölsz vagy téged ölnek... Talán a leghosszabb ismeretségem a durván 3- és 9száz év közé sorolható Diaz, akivel az olasz partok mentén futottam össze. Bár eleinte szokáshoz híven rühelltük egymást és a másik életére törtünk számos alkalommal , de végül megbarátkoztunk a másikkal. Nem is kicsit. Jó 100-150 évnyi barátsággal a hátunk mögött telepedtünk le kicsit a Holland partokon és lett pár közös évünk is együtt, míg nem egyik napról a másikra csak úgy le nem lépett durván 350 évre. A mai napig nem tudom ennek az okát.

  Még pár szóra megemlíteném a családomat is :

  Mint korábban említettem félvér származású vagyok és ez jellemző az egész családfára is.

  Édesapám William Naragi egy egyszerű földműves kisnemes számított. Volt saját földünk, magunknak műveltük és kényelmesen éltünk Angliában, nem messze a mai Wales környékén. Apám bevándorló volt, mivel vér szerint Angol- Japán származású. Nagyapám, Daisuke volt a távol keleti rokonunk. Egy egyszerű kereskedő volt, semmi komoly.Nem igazán ismertem őt, csak így névről meg pár dolgot.

  Édesanyám Evelin szülőföldjéről hurcolták el, majd szökött meg a rabszolgaságból és pár év bujdosás után találkozott apámmal és házasodtak össze, miután apámra szállt a családi birtok.

  A házasság előtt apámnak az előző kedvesétől származik féltestvérem Ren. Mindig is felnéztem rá, folyton támogatott jó báttyhoz híven. Nagyjából 5 év volt köztünk de ennek ellenére könnyedén megértettük egymást.

A   családban sok a félvérség, innen is jön az apai ágon német Günther bácsikám, és anyai ágon a kevésbé kedvelt Carlo bácsikám. Carlo volt mindig is a fekete bárány a fának, és mielőtt felszínre törtek volna vérfarkasi képességeim pár évet tényleg nála töltöttem. Carlo bácsikámat egy szerencsétlen teliholdas éjszakán tettem el láb alól, amire nem is igazán vagyok büszke így visszatekintve.

  Lakhelyeket említve sok helyen szálltam már meg, de főképp a rokonság országaiban mint Németország, Olasz ország, az a Angol föld, és tényleg kevésszer Magyarországon is. Valamint fent említve több évet töltöttem Hollandiában is valamint Spanyolországban.

 Valamint fent említve több évet töltöttem Hollandiában is valamint Spanyolországban

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
700évnyi szenvedés: Karakter KiadásWhere stories live. Discover now