Horváth Diána

11 1 0
                                    

  Horváth Diána vagyok, egy 17éves, Magyarországi kis diák. Az ország keleti részén élek édesanyámmal, Edinával. Korábban az ország déli részén éltünk de alig 3-4 éves koromban ideköltöztünk, közel a nagyszüleimhez, Jonatán-hoz és Mariann-hoz. Volt még egy kisöcsém Erik, akit sajnos egy balesetben elvesztettem mikor 6éves voltam. Esős idő volt, nagyapa be akarta hozni de egy villám szerencsétlen módom elkapta őket. Nagyapa elvesztette látását a bal szemére, a hallása meggyengült és nehezen tudja használni bar oldalát. Erik pedig... életét vesztette nagypapa karjai között, én pedig tehetetlenül néztem ezt végig. Ennek már durván 11éve.

  157 centi magas vagyok, így átlagosan én vagyok a legkisebb az osztályban, meg a baráti körben is, de ezt betudom annak, hogy az egész család ilyen csepp növésű. Anya hagyatékából van hosszú, világosabb barna hajam, amit kis korom óta különféle módon szoktunk befonni anyával. Általában egy-egy fonat fut végig két oldalt majd van összefogva hátul. Ez a kedvenc viseletem és legtöbbször így hordom. Egyetlen örökségem apától a szemem ami mély barna.

  Jelenleg egy elég jó hírű művészeti középiskolába járok, annak is egy két tannyelvű osztályába. Mindig is jó érzékem volt az idegen nyelvhez és szeretem is hasznosítani ezt. Nem csak angolul de németül is tanulok, magán tanárnál pedig franciát. Sose voltam az barátkozós típus, de valahogy mindig rám találtak a kedvesebb arcok. Ilyen volt például legjobb barátnőm Lili, az iker testvérek Viktor és Hektor valamint Geri aki legtöbbször csak pár mondatot szól hozzám, de legalább hozzám szól a többi osztálytársammal ellentétben. Általában így négyen töltjük a legtöbb időt, és Lilinek hála tervezgetünk programokat. Esetleg túlnyomó részében Lili az aki belerángat mindenféle dologba és neki köszönhetem hogy a régi, félénk, visszahúzódó énem kezd háttérbe szorulni és nyílok meg egyre több ember felé.

  Anyával az iskola közelében lakunk egy kis kertes házban. Nem nagy de kettőnknek éppen elég. Apa nemsokkal Erik születése után hagyott el minket, és azóta se hallottunk róla semmit se, így anya nevelt fel. A kisöcsém halála után hosszú évekre depressziós lett de mostanra sikerült kilábalnia belőle és a kérésemre gyakran hívom át a barátaimat hogy ne legyünk annyira egyedül. Rajta is sokat segített mióta behoztam ezt a kis változást. Még ha nem is olyan gyakran, hetente egyszer a többiek át szoktak jönni, olyankor mindig csinálunk valamit közösen. Társasozunk, esetleg sütünk valamit, vagy csak filmet nézünk. Ha esetleg az ikrek nem tudnak átjönni akkor csak csajos napot tartunk Lili társaságában, de olykor ezek a napok viccesebbek mint ha mind együtt vagyunk.

  Anya jelenleg könyvelőként dolgozik, de korábban regények kiadásából élt, emellett fordítóként is dolgozott, feltehetőleg innen a jó nyelvérzékem. Sajnos a könyvek írását a korábbi depressziója miatt abba kellett hagynia mivel egytől-egyig túl sötétek lettek és nem volt szíve kiadni őket. Innen döntött úgy, hogy inkább a pénzügyek terére áll át, hátha le tudja kötni a gondolatait ami szerencsére részben be is vált.

  Nagyszüleim a mostani lakhelyünkhöz közeli kisvárosban laknak, egy igen nagy kertes házban. Nagyapám katonaként szolgált, nagymamám pedig fanatikus természet kutató és biológus volt, nyugdíjasként pedig folytatta tanulmányait az állatok terén és a mai napig nagy érdeklődést mutat a ritka, rejtélyes állatok terén. Kicsit furcsának hátha de munkássága idején is nagyban kutatott a régmúltban legendákként terjedő mitikus lények iránt is, és valamilyen szinten ez rám is hatással van időnként.

  A második évben csatlakozott hozzánk egy új srác, Nate. Szokatlan fiú ezt mindenki észre vette rajta már a legelején. Van egy fajta rossz fiús kisugárzása. Már az első nap megtudtuk róla, hogy külföldi, még is tökéletes a magyar nyelvtudása. Valamint rengeteg helyen járt már és ahány helyen, annyi nyelven is tud és szeretne tudni. Később pedig megtudtuk honnan ez a nagy nyelvtudás: kevert vérű. Angol-magyar származású, ráadásul a szorosabb családi körben van még német és olasz is, nagyapja pedig japán volt. Szegény elvesztette a családja nagy részét, egyedül olasz bácsikája él még, akivel nincs túl jó viszonyban, így egyedül él egy kis kertes házban. Eleinte mankóval járkált és később egy .. mondhatni merénylet után megtudtuk a leleteiből ,hogy szörnyű állapotban van a teste. Nagyon sok mindent eltitkol előlünk és látszólag próbál távolságot tartani, mégis van egy olyan érzésem, hogy szüksége lenne a társaságra. Az első nap már felkaroltuk a kis csapattal és azóta si próbálunk segíteni neki még ha csak kisebb sikereink is vannak. Felém valahogy jobban megnyílik aminek nagyon örülök. Nemrég vettem észre, hogy minél több időt töltök vele, mellette, annál inkább elkezdek kötődni hozzá. Nem mintha sok kapcsolatom lett volna, de vele mégis másabb, mint mondjuk az ikrekkel, Gerivel meg még inkább. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
700évnyi szenvedés: Karakter KiadásHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin