Herczeg Lili

5 1 0
                                    

  Herceg Lili vagyok, egy 17 éves, nemesi család 7. gyermeke. Összesen 12en vagyunk, 3 kisöcsém, 2 húgom, 2 nővérem és 4 fivérem van. Többen elköltöztek már, így a 2. helyre kerültem a testvér sorban. A családom az ország egyik legnagyobb kereskedelmi cégének feje, és az elmúlt évtizedekben nem csak belföldön, de mostanában külföldön is kezdünk egyre befolyásosabbak lenni.

  160 centi magas vagyok, vörösesbarna hajjal, szemüvegben. Az egyetlen szemüveges a családban. Meg egyedüli balkezesként is. Jobb csuklómon szinte állandó jelleggel van vagy egy karkötő, vagy karóra, ha minden kötél szakad akkor vagy egy hajgumi vagy befőttes gumi. Nem bírom ha csupasz a csuklóm. Jómódú család sarjaként sokat adok a külsőmre de a stílusom megmarad és őrzöm a megszokott bohókás beütésemet hol egy karkötővel, hogy egy színesebb szemüveg kerettel. Esetek többségében a karkötők jelzik hogy furán vagyok természetes, de ha épp nem akad kezembe a hangulatomhoz illő kiegészítő, akkor a szemüveg keret adja meg a kellő hatást. De általában egy hagyományos, fekete keretes kiegészítő segít abban, hogy lássam mikor merre mi van. A karkötők vagy keret kiválasztásában vagy a testvéreim segítenek, ami annyiból áll hogy gyorsan ráböknek egyre amit először meglátna, csak hogy békén hagyjam őket. Vagy pedig legjobb barátnőmet, Diát zargatom fel kora reggel, hogy mégis mit vegyek fel ez ügyben. Ismeri már a kollekciót az utolsó darabig ahogy engem is, így már a reggeli hangomból meg tudja mondani mi fog illeni hozzám arra a napra.

  Otthonunk az ország talán legnagyobb magánbirtoka, én ennek ellenére igyekszem minél... „átlagosabb" életet élni. Testvéreimmel ellentétben én hagyományos iskolába járok az elit vagy épp magán tanárokkal szemben. Sokkal jobban is érzem itt magam, mint valami elit, sznob közösségben. Az iskola vezetősége tud egyedül a magas társadalmi státuszomról és a legjobb barátaim. A többieknek nem akarom említeni, hisz emberekről van szó, mindenki akarna egy darabot a vagyonból és gazdagságból.

  A családnak hála az idegen nyelvi tudásom igen magas szinten áll. Már kiskorom óta hallgatom a külföldi beszédet apám megbeszéléseinek hála. Mire bekerültem a mostani középiskolába már számos európai nyelven tudtam társalgási szinten. Ilyen például a román, német, lengyel és olasz, a megszokott angol mellett.

  Sose voltam rosszban a testvéreimmel, sőt, igazán jóban vagyok a mai napig velük. A család rögtön egy ikerpárral nyitott iker fivéreimmel Ákos és Ádám képében. Mára már mind a ketten elköltöztek itthonról, de gyakran hazalátogatnak vagy épp mi nézünk fel hozzájuk. Őket követte nővérem Fanni, őt pedig alig egy évre rá Elek, őt pedig a mindig életvidám Fábián. Fáb' örült a legjobban Magdi nővérkém születésének. Ő utána következtem én. Szintén alig egy év kihagyással jött a kisöcsém Márk, később pedig szintén ikrekként Nándi és Nóri. Nándi alig 2 perccel idősebb húgánál és mindig ebből fakadnak a legjobb veszekedések kettejük között. Fiatalabb testvérük/testvérünk Teó követte őket, a mostani sort pedig a csepp kishúgunk, Ria zárta. Én legjobban a bátyáimmal, Ákossal és Ádámmal tartom legjobban a kapcsolatot, valamint Márkkal. Épp olyan szószátyár Márk is mint én. Az iker veszekedésben pedig szinte mindig Nóri pártját fogom. Viccesebben jövünk ki így.

  Apánk, III.Herczeg Vendel hiába szigorú mindig képesmeglepni minket, mikor váratlan helyzeteiben őszes-szőke bajuszát egy mosollyalszinte a füléig emeli és kerget meg minket egy locsolóval. Akár a ház kellősközepén. ilyenkor édesanyánk Viola csak mosolyogva és nevetve nézi végig majd osztogatjakörbe a törölközőket. A család fele szőke, másik fele rozsdavörös hajonosztozik. Épp ezért elég érdekes látványt nyújtunk néha.

 Épp ezért elég érdekes látványt nyújtunk néha

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
700évnyi szenvedés: Karakter Kiadásحيث تعيش القصص. اكتشف الآن