Lord Fernandez Diaz

7 1 0
                                    

  Lord Fernandez Diaz vagyok, alapból 20éves, lengyel származású ifjú, de amúgy meg nagyjából 879éves nemesi vámpír.

  Családom, a Fernandez klán papíron évszázadokkal ezelőtt halt ki ami némileg igaz. Hiába vagyok lengyel, csak a szülőországom, alapból Olasz „vér" csörgedezik az ereimben. Apám, III. Fernandez Pier, nagyapám a „vérszomjas" II. Fernandez Pier volt. Nem véletlen a vérszomjas jelző rá, ugyanis ő változtatott át vámpírrá a 10. életévemet betöltve. Apámék ezt megtudva kitagadtak a családból, viszont nagyapám máshogy vélekedett erről. Magához vett és az ő szárnyai alatt tanultam, később örököltem mindent szüleim rejtélyes halála után. Viszont Pier nagyapa terveit alaposan keresztbe húzva saját utamat kezdtem el járni és nagy szenvedélyemnek a természet gyógyászat és emberi szervezet kutatásába kezdtem. Éppen ezért nagyapám tragikus halála után magamhoz vettem a hagyatékot és a világ rejtelmeit kezdtem kutatni.

  Utazásaim során rengeteg mindent tanultam, és fedeztem fel. Ezek közül sokat a világgal is megosztottam és volt hogy ezek indítottak be bizonyos fejlődéseket az emberi orvostudományban. Ezeket a kutatásokat a mai napig fejlesztem és viszem tovább és tovább.

  Ezek alatt az évszázadok alatt sok kapcsolatra tettem szert, és bár kalandosak voltak útjaim, gyakran unatkoztam így magán életemet színesítettem, majd jöttem rá valódi identitásomra, miszerint mind két nemhez vonzódom. Eleinte csak teszteltem magamban ezt, majd véglegesen elkönyveltem. Sok ilyenféle kapcsolatom volt, de a gyakorlatilag örök életemnek hála szinte mindegyik halálra lett ítélve.

  Egy olaszországi kutatómunkám során találkoztam a fiatal vérfarkassal, Nate-el. Az alap felállás most is ugyan az volt csak nagyjából a megszokott szint hatványozott verzióban. Ha azt mondom hogy rühelltük egymást még rettentően enyhén fogalmazok. Konkrétan a lehető legkreatívabban és rendszerességgel törtünk a másik életére és a körülmények valahogy mindig úgy hozták, hogy útjaink gyakran keresztezzék egymást. Jó 50-100 évnyi viaskodás után csillapodtak csak a vére menő ütközetek, majd egy közömbös évtized jött, utána meg ahogy még inkább sűrűsödtek a találkozások Közép-Európában barátságba fordult át a kötelék. Én személy szerint egy hosszabb időre Hollandiában telepedtem le, Nate pedig követett az az megelőző, fárasztó és nem mellékesen kegyetlen évtizedek után. A barátság végül nem csak szövetségbe ment át de pár nyugodt évet is együtt töltöttünk. Én viszont megszokásból elgondolkodtam, majd arra jutottam hogy ideje tovább lépni és menni előre. Úgyhogy minden szó nélkül vágtam neki a további kalandoknak és hagytam hátra barátomat. Amit így utólag is visszanézve a mai napig az egyik legnagyobb hibámnak könyvelek el. Nate nagyjából 100éven keresztül próbálta felvenni velem a kapcsolatot, viszont nekem nem volt merszem hozzá. A magamnak okozott lelki seb fájdalmát és bűntudatot kutatásaimba merülve fojtottam el. Ez így ment hosszú-hosszú éveken keresztül míg, nagyjából 170év elteltével régi barátom ismét „felkeresett" egy újdonsült ismerősén keresztül. Ráadásul nagy szüksége volt rám.

  Egyszerre esett pofán vágásként a híre, milyen szörnyűségeken ment már megint keresztül, másrészt felcsillant a szemem hogy végre akadt lehetőségem kárpótolni és törleszteni a magamban már csak adósságként elkönyvelt hibákat. Mindent hátra hagyva siettem barátom után és a felhalmozott tudásomat az utolsó betűig felhasználtam,hogy a lehető legtöbbet tegyem érte.

  Később megtudtam, hogy Nate belenyugodott a történtekbe, elengedett és új vizekre evezett. Elég volt pár nap, tisztán láttam közte és egy Dia nevű lány közti kapcsolatot így a régi érzéseket elhagyva őket és csapatukat kezdtem el támogatni ott ahol csak tudtam. És ez így megy a mai napig.

 És ez így megy a mai napig

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
700évnyi szenvedés: Karakter KiadásWhere stories live. Discover now