Ušla sam u sobu te vidjela kako Taehyung uspavljuje Sunga. Bili su stvarno slatki i stvarno mu dijete dobro stoji ne želim lagati. Kada sam ušla u sobu vidio me pa je stavio Sunga u krevetić i došao do mene. Malo sam se prepala ali nisam htjela pokazati strah.
Tae"jel ti šef rekao sve?"
Ja"jeste i rekao je da zna za tvoje igranje sa malim te da mu ne smeta". Kako sam to rekla pogledao me je tako čudno. Kao da se zbunio.
Tae"zbilja?"
Ja"pa da?"
Tae"ajme hvala Bogu eee sad se konačno mogu opustiti. Ovo pretvaranje u neku hladnu osobu me ubilo"rekao je i nasmijao se te sijeo na krevet. Sjela sam do njega i malo se nasmijala ali bila sam u svom svijetu. Razmišljala sam o njemu. O Yoongiju. Zašto je postao takav? Zašto je tako zgodan? Ah, a ima tako dobro tijelo...AJME NE!! PREKINI MISLITI NA TO!!
Tae"crnokosa? Hej crnokosa!" trznula sam se i pogledala. Bila sam blago crvena zbog mojih misli ali nešto ću smisliti. Gledao me je sa osmijhom koji je bio sladak. Sav kockast.
Ja"ah izvini Taehyung zamislila sam se malo" u tom trenutku se uozbiljio te me primio za ruku.
Tae"je li sve uredu? Slušaj, ako ćeš ikada trebati razgovarati sa nekim obrati se Namjoonu nemoj meni jer ja sve odam" ozbiljno kaže i odjednom se pukne smijati. Gledala sam ga mrtvim pogledom koji je sve govorio.
Ja"a daj nisi fora. Nikoga ni ne znam osim tebe i onog tvog zgod...mislim šefa"
Tae"hej zovi me Tae ubuduće...ooooo ček ček ček jel se to tebi sviđa moj šef? Aweee jadnice mala nemoj. Nije ti on romantičan tip". Pogledala sam ga. Smijao se. Stvarno jeste lijep ali Yoongi...takvog majka ne rađa dva puta. ISUSE NE OVDJE IMA KAMERA AJME MAJKO SIGURNO ME ČUOO. Oke to je rekao Tae nisam ja. Moram se pribrati. Smiri se ti si samo Yoongijeva igračka. Prodana si. Služiš samo za sex i to je to. Na te misli sam se uozbiljila i malo mi je falilo da ne zaplačem ali suzdržala sam se.
Ja"to si rekao ti ne ja"
Tae"rekla si, citiram, onog zgodnog sefa samo nisi do kraja završila rečenicu"
Ja"jao to što sam dala kompliment ne znaći da mi se sviđa! Nikad nebih bila sa osobom koja bi me samo koristila za njegove potrebe pa poslije odbacivao. Ja imam dijete za koje moram skrbiti. Ono mi je važnije od njega i briga me što su ovdje kamere nek me čuje ali ja mu neću biti igračka za sex!!"počela sam plakati na samu pomisao od svega toga. Osjećala sam se tako loše i povrijeđeno.
Tae"o...ovaj ajde se smiri molim te...neće te iskoristiti...valjda...ma ne...neće...ako te je dosada štitio od svega onda neće dopustiti da budeš povrijeđena od strane njega. On mi je šef znam ga najbolje!"drži me za ruke dok mi to govori, a ja gledam u pod i plačem. Bojim se jednostavno se bojim ali odjednom mi je u glavu ušlo ono što sam si obećala. Promjeniti njegovu dušu.
Hola amigos!!
Eto me konačno natrag.Ja se strašno izvinjavam što nisam objavljivala nastavke ali imala sam toliko zdravstvenih i privatnih problema da skoro nisam ni bila na druvštvenim mrežama.
Novi dio je tu i nadam se da vam se ova priča sviđa.😊❤
YOU ARE READING
Sudbina
RomanceU ovoj priči se radi o djevojci koja je u mladoj dobi propatila teško no onda se odlučila na novi korak.Posvojila je dijete koje joj je sve,a nije ni slutila da je netko promatra 24/7 i pazi da se njoj i djetetu nešto ne dogodi no onda dogodi se neš...