Suga je držao u rukama Sunga te ga nunao i uspavljivao. Zagledala sam se u ovaj prizor ispred mene. Savršen je. Ima tijelo Boga, a dušu sotone. Da, to bi svatko drugi rekao ali ja ne. Dobar je on samo...sigurna sam da je imao teško djetinjstvo pa je zato ovako hladan. Utjecalo je na njega. Ah zaista bi bio savršen otac. Dijete mu savršeno pristaje. Sjetila sam se da imam mobitel kraj sebe te sam ih potajno slikala. Nije primjetio da sam u sobi. Bio je dosta zamišljen. Došla sam do njega te stavila ruku na njegovo rame, a on se trznuo i pogledao me. Nije očekivao da ću ga vidjeti u ovoj situaciji ali vidim da mu nije drago.
Suga"mali je plakao pa sam ga pokušao smiriti dok se ti upoznaješ sa ekipom..."pričao je dok je stavljao Sunga u krevetić. Ispravio se i pogledao me te uhvatio za ruke polako gledajući me u oči.
Suga"hajde lezi spavati malena moraš se odmarati. Uskoro nam je vjenčanje pa češ sutra ići sa Jiminom birati vjenčanicu."molim? Čekaj malo?! Vjenčanje??? Ne ne može...NISAM SPREMNA!! AJME ŠTA ĆU SAD....
Ja"molim?....ali Suga...ja...nisam spremna...ne želim se udati za tebe.."
Suga"malena..to je jedini naćin da te zaštitim. Ili ćeš pripasti meni ili ćeš pripasti njemu. Osobi koja će učiniti sve da te dobije, a na kraju i ubije. Mala ne znaš još ništa ali uskoro ćeš saznati" nakon ovih riječi ostala sam u šoku. Netko me želi oteti? Ne razumijem...
Ja-uredu shvaćam...ali Suga...zašto me štitiš? Zašto to radiš? Nitko sam ti i ništa. Ne razumijem...samo zašto?"
Suga"ako ja nisam mogao imati život kako treba onda ću zaštititi život osobe koja je spasila jedan mali život. Neka tvoj i njegov život idu dalje kad već moj ne može" poljubio me je u čelo te pustio ruke i izašao van iz sobe.
Izvinite što nisam redovna ali zaista imam mnogo privatnih problema pa i zaboravim na društvene preže i aplikacije.Pokušaću da što češće objavljujem dijelove priče.
Hvala vam mnogo što je čitate.
Mnogo mi je drago vidjeti vote i komentare.Slobodno pišite mišljenje o priči.Da li je treba malo popraviti? Šta valja,a šta ne?
Šta god treba samo napišite dolje.Hvala vam još jednom.Velika pusa za vas😘❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sudbina
RomanceU ovoj priči se radi o djevojci koja je u mladoj dobi propatila teško no onda se odlučila na novi korak.Posvojila je dijete koje joj je sve,a nije ni slutila da je netko promatra 24/7 i pazi da se njoj i djetetu nešto ne dogodi no onda dogodi se neš...