"Ja sam mu to uradio"

257 7 12
                                    

Malo je reći da sam bila pod šokom ili dojmom nakon Yoongijevih riječi. On ljubomoran? Ali zašto?

Ja"ali Yoongi zašto?" pogledao me je duboko u oči te pribio uz sebe.

Suga"zato jer pripadaš meni. Moja si i mogu te samo ja imati. Ja sam taj koji će ti biti prvi u svemu. Samo ja te mogu dovesti u raj i samo sa mnom ćeš moći doživjeti svoju želju" rekao je tako dubokim glasom što je meni izazvalo čudan osjećaj u trbuhu. Tako je neodoljiv i tako mu želim svašta raditi ali ne moguu.

Ja"Yoongi..."

Suga"idemo dolje sada" polako me nježno primio za ruku i vodio dolje u kuhinju. Dok smo zajedno išli meni njegove riječi nisu izašle iz glave. Sve se ponavljalo, a njegov ozbiljan izraz lica ga je činilo još više neodoljivim. No tu je nešto što mi neda mira. Jungkook. To zlato izgleda užasno i stvarno bih voljela da mogu popričati sa njim nasamo ali Yoongi bi napravio velike probleme. Možda Yoongi zna ali mi ne želi reći?
U svom tom razmišljanju nisam ni primjetila da smo stigli i da me dečki dozivaju već pune dvije minute. Bilo mi je žao Jungkook-a pa sam ih sve pogledala ozbiljnom facom sa dozom tuge.

Ja"izvinite samo sam se zamislila?"

Jimin"mala jesi dobro?"

Suga"razmišljala si o mojim riječima. Tvoji obrazi sve odavaju" rekao je uz mali osmijeh .

Taehyung"kakvim riječima?"

J hope"ne izgleda mi baš napaljeno ili sretno"J HOPE KOJI KURAC???? IZDAO SI ME!!!

Jin"no slažem se" kaže trpajući hranu u usta.

Namjoon"slušajte što god da je reći će nam sama ako bude htjela"

Jungkook"slažem se" kada se Jungkook oglasio odmah sam podigla pogled prema njemu i primjetila da gleda u tanjur prebirajući po njemu. Ne mogu da opišem koliko mi ga je bilo žao.

Suga"Y/N opet?!"

Ja"Yoongi ne znam zašto se brineš kad svi dobro znamo da sam tvoja" došla sam do njega i iz meni nepoznatog razloga zagrlila sam ga.

Jin"ajoooj"

Taehyung"oooo vrijeme jeee. Stići će nam beba u kuću!!!! POSTAT ĆU UJKO" ma kakva beba o ćemu on???

Ja"molim?!! O ćemu ti to pričaš???"

J hope"nije valjda da joj nisi rekao Suga?"

Suga"a očito sam zaboravio" nasmijao se onim predivnim osmijehom u koji bi se zaljubila svaka klinka.

Namjoon"no divno šefe"

Jimin"nemoj samo da budete preglasni neki bi voljeli uživati"

Suga"pička ti materina, a kad ti jebeš onda nama ne smetaju vriskovi??!!"okej...vrijeme je da propadnem u zemlju od srama. Bilo me je jako stid te sam zabila glavu u Yoongijeva prsa"

J hope"hahahaha ajde dosta nije još vrijeme za raspravu o tome"

Jin"pa da si i ti neku pametnu rekao" dok su oni brbljali o njihovim spolnim odnosima ja sam uspjela baciti pogled na Jungkooka. Bio je sav tužan i zamišljen, a sa tim krvavim rana je izgledao kao da vrišti u pomoć. Jadno moje malo...odlučila sam razgovarati s njim pa makar me to koštalo svega. Ovaj put mi je potreban Namjoon.

Ja"hejj Namjoon mogu li razgovarati sa tobom? Nasamo?" odmakla sam se od Yoongija na što je namrštio lice i pogledao me.

Suga"što bi s njim razgovarala nasamo kad možeš i meni da se ispovjediš? Budući sam ti muž"

Ja"upravo tako. Budući ne sadašnji" nasmijala sam se jer sam znala da mi ne može ništa dok se ne uzmemo ali to sad nije toliko bitno. Sada je bitno da razgovaram sa Namjoonom.

SudbinaWhere stories live. Discover now