Zaspali smo u zagrljaju dijeleći jedno drugome toplinu. Bilo bi sve uredu da nisam ružno sanjala i probudila se sa bolovima u očima usred noči. Primila sam se za oči te ispustila bolan zvuk što je, nažalost, probudilo Yoongija.
Suga"Y/N?? Šta je bilo??? Jesi dobro?? Da zovem Jina?? Ljubavi reci mi" rekao je uplašenim glasom grleći me.
Ja"moje oči...peku me"
Suga"zovem Jina smjesta" nisam stigla ni dati prigovor on je trčećim korakom otrčao do Jinove sobe i ne zadugo doveo ga ovdje. Po glasu sam skužila da se odmah razbudio kad je čuo da nešto nije uredu sa mnom.
Jin"peku?? Dobro aj smiri se Yoongi počet ćeš i nju da plašiš."
Suga"ja sam kriv za ovo!! Jaooo Yoongi stoko jedna neodgojena!!" sigurna sam da se uhvatio za glavu i žalio dok je u međuvremenu Jin došao do mene. Osjetila sam njegove velike i tople ruke kako mi dodiruju obraze. Bio je malo uplašen jer se bojao da me ne povrijedi svojim dodirom ali kad sam kimnula glavom nastavio je. Otvorio mi je oči i pregledao ih te sam osjetila kako mi stavlja par kapljica vjerojatno ljeka.
Jin"smiri se Yoongi!! Imam dobre vijesti" rekao je, a meni srce samo što nije iskočilo no onda sam čula naglo otvaranje vrata te sam čula ljutog Jimina i ostale dečke kako se bune.
Jimin"kakva je ovo pička materina?? 3 UJUTRO JEEEE!! NEKI BI SPAVALI, A VI STE ODLUČILI IMATI PIDŽAMA PARTY???"
Taehyung"BEZ DA STE MENE ZVALI????" na Taehyung-ove riječi sam se puknula smijati jer je bio smiješan tim svojim bedastim ponašanjem.
Namjoon"tsk...budaloo" čula sam udarac pa sam pretpostavila da je udario Taehyung-a po glavi na što je ovaj ispustio jauk.
J hope"dajte zar sam ja jedini?? Kakve dobre vijesti?? O čemu vi pričate?"
Jungkook"Y/N jesi dobro??" osjetila sam Jungkook-ove snažne ruke kako su obuhvatile moje lice. Osjetila sam kako me promatra pa sam i pocrvenila. Nisam se ni snašla već u sljedečem trenutku sam bila u njegovom zagrljaju. Bilo mi je strašno neugodno i znala sam koliko je Yoongi ljubomoran da bi mogao da se potuče sa njim opet.
Ja"ja...dobro sam Jungkook. Samo su me oči zaboljele"
Jungkook"aish...ne zvuči dobro uopče."
Jin"možda ne ali ja imam savršene riječi za vaše uši"
Suga"e Jin imam i ja savršene ruke koje će ti završit na faci ako ne izustiš odmah šta jee!!" nasmijala sam se jer sam skužila kako mu se Jin igra sa živcima još ga je najvjerojatnije naljutio Jungkook jer me zagrlio.
Jin"dobro prijatelju evo govorim....khm...Y/N će se vratiti vid najkasnije do prekosutra"
Dečki"molim?!!"
Suga"sereš??? Isuse to je odlično ajmee"
Jungkook"ajmo slavit!!"
Namjoon"idete vi spavati. Y/N se treba odmarati"
Taehyung i Jimin"neeee"
Jin"ajde. Namjoon je dobro rekao. Y/N treba odmora!" uspijeli su ih sve poterat natrag u sobe te smo na kraju u sobi ostali samo Yoongi i ja. Došao je do mene i zagrlio me je te izljubio.
Suga"konačno ćeš progledati, a onda se možemo vjenčati" kaže grleći me na što se ja nasmijem i uzvratim zagrljaj.
Ja"jedva čekam da se vjenčamo"
Suga"ljubavi slušaj...kada negdje budemo išli nosit ćeš posebnu jaknu na kojoj piše Min, a ako te pitaju čija si lijepo im odgovori. Važi?"
Ja"važi Yoongi" nakon malog razgovora oboje smo utonuli u zemlju snova.
Zdravo cure evo jedan kraći nastavak.Meni je jako žao što ste morali toliko da čekate ali vjerujte mi da sam ostala bez inspiracije od silnog stresa kojeg sam imala doma.Zaista mi je žao.Nadam se da ćete mi oprostiti ovim nastavkom😊❤
YOU ARE READING
Sudbina
RomanceU ovoj priči se radi o djevojci koja je u mladoj dobi propatila teško no onda se odlučila na novi korak.Posvojila je dijete koje joj je sve,a nije ni slutila da je netko promatra 24/7 i pazi da se njoj i djetetu nešto ne dogodi no onda dogodi se neš...