"Ništa mi nije jasno"

282 9 6
                                    

Njegove riječi su me strašno dirnule. Zašto je tako mislio?? Ništa mi nije jasno...nadam se da ćemo popričati jednom i zaći duboko u razgovor. Sung je spavao dok sam se ja presvukla u pidžamu i legla u krevet. Nisam mogla zaspati jer sam neprestano razmišljala o njemu i njegovim riječima. Koliko je on zapravo dobar...predivan je. Ah..suviše je kasno moram spavati. Okrenula sam se bočno prema Sungu te za par minuta zaspala.

*jutro*

Probudila sam se uz plač mog Sunga. Bio je gladan. Ustala sam se i primila ga u ruke te ga počela hraniti bočicom mlijeka. Nosila sam ga i hranila te šetala po sobi dok je on polako sisao toplo mlijeko. Dok se najeo...promjenila sam mu pelenu i obukla ga u slatku oblekicu. Stavila sam ga u kinderbet da se igra dok ja ne obavim higijenu i ne presvučem se. Nisam se dugo zadržala jer znam da Sung ne smije biti sam pa sam ubrzo i to riješila. Uzela sam Sunga u ruke te se spustila u boravak. Već su svi uveliko bili budni i sređeni dok sam ja bila u ne baš najboljem izdanju. Bila sam iscrpljena jer se budio svako malo.
Među dečkima je bio i on.Suga. Pogledao me je i nasmiješio se što je u meni izazvalo neki čudan osjećaj. Jesam li se ja možda zaljubila?

Ja"jutro dečki"

Suga"dobro jutro srećo. Ne izgledaš mi baš najbolje."

Ja"pitala bih tebe kako bi izgledao da nisi ni oka sklopio"

Tae"hahaha ajde daj ga meni ti popi kavu da se malo razbistriš"

Jungkook"da dobro će ti doći"

Ja"jao ne mogu moram pomoći Jinu raditi doručak"

Jin"nema sanše! Da si sjela tu i popila kavu. Ručak ćemo raditi zajedno ali sad doručak ne" bila sam zbunjena ali sam ga samo pogledala.

Ja"dobro onda..."

Jimin"oooo uspavana ljepotica se probudila. Izgledaš predivno baš kao i prvog dana kada sam te vidio" zagledala sam se u njega sa čudnim pogledom. Koji je njemu vrag? Malo sam se približila Sugi jer sam se uz njega osjećala najbolje.

Ja"Suga šta mu je? Šta ti je Jimin"

Suga"mislim da se zaljubio"

Jimin"ah mala nemaš pojma kako je lijepaa. Predivna je. Dobro se jebe neću lagati. Čovjeće kako mi je drago što je moja!!"

Ja"o moj Bože nemoj u detalje!!" stavila sam ruke preko lica jer mi je bilo neugodno. Suga se samo nasmijao na to te me jednom rukom zagrlio oko ramena.

Suga"Jimine ne gnjavi mi ženu tim tvojim maštarijama"

Jimin"izvini šefe neće se više ponoviti"
Dečki su pričali i smijali se ali ja...ja sam samo razmišljala o njemu. On je tako savršen!! Oh...zaljubila sam se zaista...njegova ruka je oko mog ramena awwww ne mogu vjerovati da me grli!!! Pocrvenila sam užasno na samu pomisao na njega.

J hope"ej crnokosa šta ti je? Crvena si sva. Da nemaš možda temperaturu?"

Jungkook"ili se možda samo zaljubila do ušiju"
Ubrzo više nisam osjetila Suginu ruku. Pogledala sam u njega i vidjela da se više ne smije. Ozbiljan je bio i hladan baš kao prvi put. Mora da je zbog Jungkooka takav i njegovog brzog jezika.

SudbinaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant