9:00 AM
Probudila sam se uz hladan povjetarac koji sam osjetila kako mi dodiruje tijelo. Prošla me je jeza jer nije bilo baš ugodno no ignorirala sam to te sam se rastegnula no osjetila sam da pored mene nema nikoga. Nema Yoongija. Zbunjeno sam sjela na krevet razmisljajući kamo i zašto se ustao ovako rano no moje misli je prekinuo upravo njegov glas. Njegov glas je u meni probudio zaljubljenu tinejđericu koja ludi za svojom simpatijom. Njegov glas mi šalje trnce kroz tijelo i veoma čudan osjećaj u trbuhu. Blago sam poprimila crvenu boju na obrazima i okrenula sam glavu ka njegovom smjeru.Suga"dobro jutro ljepotice" mogla sam osjetiti veoma drugačiji ton u njegovom glasu. Sada je smireniji i ljubazniji dok je prije bio pun hladnoće i mržnje. Nasmijala sam se i osjetila udubinu kraj mene. Sjeo je pored mene te sam osjetila njegove ruke oko mene što je meni izazvalo zoološki vrt u trbuhu.
Ja"dobro jutro"
Suga"kako si spavala? Peku li te još oči? Jesi li gladna? Samo kaži malena šta god trebaš i donesti ću ti odmah" osjetila sam veliku količinu zabrinutosti u njegovom glasu što me je nasmijalo pa sam mu uzvratila što jači zagrljaj mada sam sigurna da ga nije ni osjetio pošto sam ja slaba kao pile.
Ja"hvala ti Yoongi što se brineš ali dobro sam. Osjećam se mnogo bolje dok si ovako pored mene i dok se brineš o meni. Nemaš pojma koliko sam sretna što si se promjenio i što si mi ušao u srce. Od sada pa nadalje ću te slušati ipak...moja je greška što te nisam slušala, a znaš kako narod kaže. Na greškama se uči." nasmijala sam se i osjetila kako je pojačao stisak zagrljaja. Bila sam na sedmom nebu pored njega.
Suga"drago mi je da si shvatila ali i ja sam pretjerao. Obećajem ti da ćeš pored mene biti sigurna" nasmijala sam se i udahnula duboko.
Suga"hajdemo dolje na doručak pa ćemo onda razgovarati malo svi zajedno. Moram se još ispričati Jungkook-u" nakon što je to rekao odmah sam podigla glavu kako bih ga vidjela mada znam da ga nevidim ali ga barem čujem. Bila sam pod šokom ali naravno i sretna.
Ja"o moj Bože...zaista ćeš mu se ispričati??? Yoongi nemaš pojma koliko si me usrečio" primio me je za ruke i nasmijao se.
Suga"naravno. Ipak...nanio sam mu suviše fizičkih povreda što nije bilo uredu od mene ali imam veoma kratak fitilj i poludim na svaku sitnicu. Isprika je najmanje što mogu učiniti i razumijeti ću ako je čak i ne prihvati." nasmijala sam se i rukama popipala njegovo lice kako bih osjetila gdje su mu usne te kada sam ih pronašla samo sam ga poljubila.
Ja"mnogo si napredovao Yoongi. Drago mi je što tako zrelo razmisljaš ali bit će teško da prihvati ispriku ipak...doživio je velike bolove radi tebe pa ga i razumijem. Samo se nadam da ćete se pomiriti i da nećeš biti ljubomoran na dečke ikad više." smiješila sam se i trudila koristiti prave riječi.
Suga"poštujem to i sve to stoji ali...zar moram prestati biti ljubomoran??? Nemaš pojma koliko mrzim kada te netko guta očima, a da to nisam ja! Ne podnosim to"
Ja"Yoongi razumijem-"
Suga"dobro neću biti ljubomoran na dečke iz moje bande njima vjerujem ali na ostale hoću i to veoma i nemoj pokušavati da me spriječiš od toga jer je to nemoguće" smijala sam se na tu izjavu dok sam ga držala za ruku.
Ja"pa i to je napredak. Hajde idemo sada na doručak. Gladna sam veoma"
Suga"tvoja želja je moja zapovijed!" nasmijao se i primio me kao mladenku te odnio dolje u blagavaonu. Pozdravila sam se sa dečkima koji su, kako sam razumijela po njihovim glasovima, veoma pospani.
Ja"ajmeee što ste tako pokisli?"
Jimin"nismo se naspavali eto zašto!!"
Taehyung"pa baš se pitam zašto"
Jungkook"šta me bolan gledaš tako??? Pa ti si popio moj Banana milk!!
Taehyung"bio sam pospan i nisam ga vidio!!"
Ja"i radi toga..."
Namjoon"e baš radi toga nismo mogli da spavamo"
J hope"nisu se prestali svađati do 5 ujutro"
Jin"jedva smo se digli i poterali njih spavat. Nisu uopče htjeli da spavaju"
Suga"čudno. Mi nismo ništa čuli"
Jimin"pa kad ste spavali kao topovi"
Jin"tako je. Čak ni treći svjetski rat vas nebi mogao probuditi"
J hope"uff a danas nas čeka zaista mnogo posla"
Namjoon"hjoj najradije bih otišao spavati"
Ja"popijte mnogo kave i bit će vam bolje"
Suga"ukrala si mi riječ iz usta ljubavii!!"
Ja"hahaha izvini ljubavi"
Taehyung"pederu!!"
Jungkook"kučkin sine"
Taehyung"skote usrani"
Jungkook"pička ti materina lopovska"
Taehyung"nabijem te na ražanj đukelo propala"
Jungkook"zgubidane"
Taehyung"oćeš Banana milk? Ima ga još"
Jungkook"e može haj brate idemo!!" otišli su zagrljeni jedno uz drugo. Bila sam šokirana. Sve ove teške uvrijede ih nisu dirnule? Pa ni zere?
Suga"njah uvijek se tako vrijeđaju pa onda odu Bog zna gdje"
Ja"wow...ovo prvi put vidim u svom životu"
Jimin"o nagledat ćeš se ti još svačega"
Namjoon"upravo tako"
J hope"i dobrog i lošeg"
Jin"doručak je gotov djecoooo. Ajde za stol!!!!"
Ja"zar on?"
Suga"misli si da je majka svih nas pa se tako i ponaša" primi me za ruku te vodi do stola.
Ja"oh..uredu" došli smo do stola te svi skupa sjedili i u tišini doručkovali. Jungkook i Taehyung bi znali dobaciti koju uvredu jedno drugome ili čak ubojiti pogled ali to je zaista ništa. Osjetila sam da se Yoongi ustao i mogla sam znati šta slijedi. Nasmijala sam se ponosno i primila ga za ruku.
Suga"imam nešto za reči što me ubija svakoga dana. Ja...Jungkook molim te oprosti mi. Oprosti mi što sam bio smeće i onako te prebio na mrtvo ime. Pustio sam da me obuzme bijes, a nisam ni pomislio na tvoju fizičku i emocionalnu bol. Svaki dan me grize savjest i vjerojatno još dugo i hoće. Brate kajem se i molim te da mi oprostiš zbog mojih loših dijela. Naravno, razumijet ću ako odbiješ ispriku imaš potpuno pravo na to. Nisam ništa bolje ni zaslužio."
Jungkook"Yoongi..." čula sam kako se ustao te se odjednom čuo gromoglasan aplauz. Znala sam odmah šta je u pitanju. Jungkook mu je oprostio. Oprostio mu je.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sudbina
RomansaU ovoj priči se radi o djevojci koja je u mladoj dobi propatila teško no onda se odlučila na novi korak.Posvojila je dijete koje joj je sve,a nije ni slutila da je netko promatra 24/7 i pazi da se njoj i djetetu nešto ne dogodi no onda dogodi se neš...