Mi A F*szért Nem Sikerült? 3/2

369 25 4
                                    

*Kylo szemszöge *

Na szóval. Itt kuksolok, egy szakadékban, egy porggal. Tudom. Simán elővehetném a fénykardomat, és akkor talán lenne fény. De, ez nem olyan egyszerű. Olyan rohadt sötét van itt lent, hogy még Porgit se látom. Nem hogy még a FEKETE cuccaimat! Ez egy hülye és kellemetlen helyzet! Ne próbáld ki, soha, hogy milyen belesétálni egy szakadékba!
-Porgi! Nem tudom biztosan, de szerintem te kidudsz innen mászni. Ha kimászol, akkor elmondanád Reynek, hogy őt szeretem a legjobban? És azt is, hogy nagyon fontos nekem, ezért egyeztem bele ebbe az egészbe. Ezért változtam meg. Ezért csináltam mindent. Érte. És tudod... Nehéz elmondani.
-Pip?
-Huh. Tök hülyének tűnhetek, hogy egy porgnak öntöm ki a szívem. De tudod Porgi, tudom, hogy te nem fogsz beszólni. Ezért neked elmondom.
-Sqak!
-Én szeretem Reyt. Nagyon is! Nem csak egyszerűen tetszik, én szeretem őt! Szeretem, a haját, az arcát, a ruháját, az illatát, mindenét. A hülye hibával együtt. Eltudnád ezt neki mondani?
-Grrrrr!
-Mi? Nem mondod el?
-Grrr!
-Tudod mit? Kijutunk innen! Ki fogunk jutni! Megvárjuk a reggelt, és majd akkor biztos lesz egy kevés fény idelent. Majd akkor kitalálunk valamit! És akkor oda tudom adni neki a karkötőt! Ugye? Ki fogunk jutni!
-Sqak!

Másnap reggel

Halljátok! Az éjszaka körülbelül semmit sem aludtam! Annyi minden cikázott a fejemben, hogy nem tudtam elaludni. Mivan ha sosem jutunk ki innen?! Abba én belehalnék. De maradjunk optimisták. Ki-fogunk-jutni!
-Porgiii! Ébren vagy már? Nézd bejön egy kis fény! Ideje megpattanni innen!
-Sqaaak!
-Ez a beszéd! Induljunk!

Már annyiszor próbálkoztunk, és nem lehet innen kimászni! Túl meredek! Már az összes önbizalmam és az összes magabiztosság eltűnt! Már kezdem feladni. Sose jutunk ki innen,és nem fogom tudni odaadni a karkötőt Reynek! Ez olyan idegesítő. Mindent elterveztem, erre rögtön az első napon leppattint a kedves kísérőm. Ez egy igazán szar helyzet. Most pedig itt dekkolok egy szakadék legalján,egy gyagyás porggal, aki nem képes az emberekkel való kommunikálásra. És a szókincse se valami gazdag. A Pip, Sqak és Grr szavakon kívül eddig nem sokat hallottam tőle. De én hiszem hogy valaki megtalál majd minket! Biztos vagyok benne!
-Kylo! Kylo! Nem jöttél haza! Erre vagy? Kérlek válaszolj! Nagyon aggódtam! Kérlek! Kylo gyere haza!
-Rey? Rey! Itt vagyok lent! Rey hallasz engem?
-Kylo! Mindjárt kiszabadítalak! Hívok segítséget!

Folytatjuk...

Sziasztook! Hoztam is a 3/2-t. Ma szerintem, még hozom a 3/3-at. Addig is 🌟 és komment! Puszi, és köszi a voteokat! 💕🦖
Puszil mindenkit~ Cissy❤️

Kylo és a porgok ༺༼★Befejezett♡༽༻Where stories live. Discover now