*Kylo szemszöge *Ezt nem hiszem el! Azok a kis teremtmények elvitték a cuccaimat! De ha még csak ez lenne a baj! Rey ajándékát beledobtam a köpenye zsebébe, mivel lepattintott esélyem sem lett volna odaadni. Most épp azokat a kurva jógagyakorlatokat kellene megszenvednem, de helyette hajkurászhatom ezeket a tollas, nyivákoló pingvin-galambokat! Oké állatok terén nem vagyok a legműveltebb, de még életemben nem láttam ilyen állatokat! És az hiszem nem is akarom őket többször látni! Már egy csomó idő eltelt, Rey sehol, és még a pingvin-galambok is eltűntek, az ajándékkal együtt. De semmi gond oldjuk meg nyugodtan, a dolgokat! Nem szabad kiborulnom...
-Pingvin-galambok! Merre vagytok? Nem bánatalak titeket! *amúgy se tudnálak, hiszen minden cuccom nálatok van!*5 percel késöbb...
-Kis pingvin-galambok! Most azonnal gyertek elő! Ez a bolygó kurva nagy, és sáros! Szóval ha ti nem jöttök elő, akkor nekem kell keresnem titeket, ami azzal jár, hogy tiszta mocsok leszek! És annál semmit se utálok jobban, mint amikor sáros lesz a ruhám!
5 percel késöbb...
-KIS ROHADÉK TOLVAJ TEREMTMÉNYEK! MOST AZONNAL TOLJÁTOK KI A SEGGETEK A KURVA BÚVÓHELYETEKRŐL! MÁR KEZD NAGYON DE NAGYON ELEGEM LENNI BELŐLETEK MEG A HÜLYE BÚJÓCSKÁTOKBÓL IS! MINDIG IS UTÁLTAM AZT A JÁTÉKOT! *sose nyertem benne*
-HALLJÁTOK EGYÁLTALÁN AMIT BESZÉLEK?*Ám ekkor Kylo meglátja az egyik porgot a maszkjában*
-Hé! Hé! Állj csak még ott ahol vagy! Hallod? Azaz, ügyes vagy! Figyelj fizetek neked ha elárulod, merre ment a kis csipet csapatod. Oké?
-Sqaaak!
-Hogy? Mit mondtál? Te idióta! Nem értem a nyelvedet!
-Pip?
-Ööö... Pip! Sqaak! Grii!
-*A porg elkezd szaladni, be az erdőbe!*
-Kurva jó! Ennél rosszabb már nem lehet! Mehetek az erdőbe!
*Ám ekkor elkezd szakadni az eső, és még villámlik is*
-Fasza! Még ez is! Ráadásul, az eső most feláztatja a saras talajt, és ettől még sarasabbá válik! De nem baj! Én akkor is megtalálom azokat a kis rohadékokat! És majd szépen visszaszerzem tőlük a cuccaimat!Sziasztok! Ez a rész kicsit rövid lett, tudom, de szerintem amúgy viccesre sikeredett! Ma remélhetőleg hozom a következőt! Addig is 🌟 és komment!
Puszil mindenkit~ Cissy❤️
VOUS LISEZ
Kylo és a porgok ༺༼★Befejezett♡༽༻
FanfictionMi lesz abból ha Kylo és Rey elutaznak a hegyekbe? Kylo az egészet romantikusan fogja fel, de ki kell ábrándulnia belőle ugyanis Rey edzeni vitte oda. Míg Rey felfedezi a hegyek szépségét -Kylot egyedül hagyva- addig Kylonak meggyűlik a baja a kis z...