Kylo szemszöge
Egy kis hangüzenet Reytől. Azt taglalja benne hogy el akar menni velem a hegyekbe. Már vagy fél órája emésztem a kérdést. Ketten a hegyekbe! Csak mi ketten! Mármint Rey és én! Lehet hogy szerelmem most viszonzásra talál? Reyyel már elég rég óta barátok vagyunk.(Ebben a történetben ők rendezték a nézeteltéréseiket és már "haverok")
Békés gondolatmenetemből egy halk kopogás zökkent ki.
-Ben? Ott vagy? Nem üzentél vissza semmit.
Basszus erre most mit kéne válaszolnom. Naná hogy Reynek most kell megjelennie...
-Bemehetek Ben?
-Hogyne gyere csak!
*Rey belép a szobába, és látja Kylo ideges arckifejezését*
-Ben! Csak nincs valami baj? Ó, biztos nem akarsz jönni. Nyugodtan elmondhatod. Nem fogok haragudni... *Rey lesüti a szemét*
-Rey, egyáltalán nem erről van szó. Csak nem nagyon figyeltem. Miért is akarsz te elmenni? Ráadásul pont velem? Hisz annyi rosszat tettem!
-Ben, ezt már annyiszor megbeszéltünk. Én nem haragszom. Megbocsátottam! *Rey lehajtja a fejét* De megértem. Te még mindig nem bízol bennem. *Rey arcáról egy apró könnycsepp gördül le.*
Megfogtam Rey állát és felém fordítottam.
-Rey! Figyelj, mert csak egyszer mondom el! Jobban bízok benned, mint bárki másban. Még az életemet is rád bíznám!
Közelebb hajoltam, majd még özelebb. Mikor orrunk sőt inkább mikor az ajkaink már majdnem összeértek, eltoltam a testem az övétől. Egy erős önpofonvágással észhez térítettem magam, és visszaszálltam a korábban megkezdett bízok-nem bízok témájú beszélgetésbe. Ám amit látnom kellett az az hogy Rey fülig pirul, és könnyes szemekkel mered rám. Úgy néz rám;mint aki most vallotta be hogy szerelmes volt Chubakkába. De valami mégsem volt az igazi. Rey szemeiben félelem tükröződött. Illetve csillant meg. Vajon ennyi idő után is fél tőlem? Lehet hogy azért mondogatja mindig a megbocsátást mert megakarja nyugtatni magát? Ez az egész olyan zavaros. Mármint nézzétek ránk. Én egy Sith vagyok ő pedig egy Jedi ...Na helló ez lett volna az első rész. Tudom nem túl hosszú. Lehet hogy a késöbbiekben ezen majd változtatok. Megpróbálom sűrűn hozni a részeket, de nem biztos hogy sikerülni fog. Mivel azért nekem is elég sűrűek a napjaim. Építő kritikát elfogadok, de a storyn nem szándékozok kérésre változtatni. Még nem tudom mennyi rész lesz, és azt sem hogy mikor hozom a következőt. Addig is comment vagy 🌟. Köszönöm!
Puszil mindenkit~Cissy❤️
CZYTASZ
Kylo és a porgok ༺༼★Befejezett♡༽༻
FanfictionMi lesz abból ha Kylo és Rey elutaznak a hegyekbe? Kylo az egészet romantikusan fogja fel, de ki kell ábrándulnia belőle ugyanis Rey edzeni vitte oda. Míg Rey felfedezi a hegyek szépségét -Kylot egyedül hagyva- addig Kylonak meggyűlik a baja a kis z...