Maraton Świąteczny #6

240 18 8
                                    

Bardzo proszę o przeczytanie notki na końcu rozdziału i odpowiedź na pytanie tam zawarte w komentarzu!!!

27 stycznia 2020r. 7:28

Pov Wiktoria

Od włamania do naszego domu minęły trzy tygodnie, sprawcy dostali wyroki, a skradzione przedmioty udało się odzyskać. Dziś są moje 16 urodziny, a zarazem początek trzeciego turnusu zimowych The Voice Camp. Jak na razie nikt, nawet nie złożył mi życzeń, więc mam wrażenie, że zapomnieli, ale w sumie, jestem przyzwyczajona, nie mam rodzeństwa, a rodzice bardzo często są w delgacjach i fakt, dają mi prezenty i dzwonią, ale to nie to samo co np. impreza urodzinowa. No trudno. Właśnie dojechaliśmy do hotelu, w którym mamy spędzić ten obóz. Wyszliśmy z busa i usłyszeliśmy piski fanek 4dreamers. Chłopcy poszli się przywitać, a ja, Klaudia, Natalia i niesty też ten plastik, Dominika poszłyśmy gdzieś na bok.

Skip 2h

Już jakieś czas temu zostaliśmy podzieleni na pokoje. Niestety, na tym obozie, były takie zasady, że w jednym pokoju nie mogą spać osoby przeciwnych płci z wiadomych względów, więc padło na to, że ja jestem w pokoju z moimi przyjaciółkami i plastikiem (niestety...), a chłopcy, jako zespół, razem. Nadal nikt nawet nie wspomniał o moim święcie, ale trudno. Mieliśmy akurat 3 godziny wolnego czasu i nie wiedziałyśmy, co robić.

- To może weźmiemy chłopaków i pójdziemy na basen?- zaproponowała Natalka

-Świetny pomysł!- przynaknęłyśmy wesoło ja i Klaudia

-Oh tak! Mam nowy strój kąpielowy od Gucci, wiecie będę wyglądać cudownie- powiedziała Dominika

-Taa- jęknęłyśmy zażenowane

- To ja poinformuję chłopaków, że za 20 min widzimy się przy basenie i dodam, że tym w hotelu, bo nie zdziwiłabym się, gdyby ci debile poszli na ten basen na dworze- na te słowa dziewczyny głośno się zaśmiały.

Skip 3 godziny

Czas na basenie upłynął nam bardzo szybko i przyjemnie, byliśmy na kolacji, a po posiłku wszyscy gdzieś zniknęli i tylko Mati napisał mi sms-a, że o 19:00 mam przyjść do sali nr 5. Nie wiedziałam o co chodzi, ale kiedy wybiła tą godzina, poszłam tam, otworzyłam drzwi i zobaczyłam...

-----------------------------------------------------------
Haha Polsat!
Hej hej, a oto pytanie, o którym pisałam na początku rozdziału: W mediach wstawiłam Wam projekt nowej okładki książki, na którym widać też proponowany tytuł "Nowe Życie |MG|" dlatego, że ta książka jest głównie o Mateuszu Gedku (MG) i Wiktorii. Proszę, napiszcie w komentarzach, co o tym myślicie i czym mam zmienić okładkę i tytuł, na te, które wam zaproponowałam.

Papa

Wiktoria😘

Nowe Życie |4Dreamers| (Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz