Luhan bu soğuk havada sadece gömlekle dışarı çıktığı için kendine lanet etti.Bünyesi oldukça zayıftı ve hastalandığı zaman kolay kolay yataktan çıkamazdı.Kollarını birbirine dolayarak kendini ısıtmaya çalıştı.Misafirleri otele yerleştirmek için arabaların gelmesini bekliyorlardı.Diğerlerinden uzak durarak sohbete dahil olmak istememişti.Tek başına köşede durmuş onları izlerken kendini ısıtmaya çalışıyordu.Lay Luhan'a ters bir bakış atıp onu yanlarına çekti.Genç adam adının Sehun olduğunu öğrendiği adamla Lay'in arasında kalmıştı.Tanıştıkları andan beri gözlerini ondan alamazken şimdi kokusunu ciğerlerine dolduruyordu.
Rehberlik yapacakları grup o kadar da kalabalık değildi.Bu da diğerleri gibi Baek'in abartmasıydı Luhan'a göre.Sehun ve Kai Koreliydi.Fakat uzun yıllar boyunca Çin'de yaşadıkları için Kore kültürüne uzak kalmışlardı.Kris ve Tao ise doğma büyüme Çinliydiler.Çat pat Korece konuşarak kendilerini tanıtmışlardı.Luhan onlarla iyi anlaşmayı aklının bi kenarına not etmişti.İnsanlardan uzak duran bir yapısı vardı.Bağlanmayı sevmez , aşık olmayı göze alamazdı.Ama arkadaş edinmeyi severdi.Onu sıcak davranan insanlar rahat ve huzurlu hissetmesini sağlardı.
Kolunun dürtülmesiyle bakışlarını yerden çekti.Arkadaşları onu biraz iteleyerek ortalarına almıştı.Diğerleri kenarda ilgilenmiyormuş gibi gözüküyorlardı.Bakışlarını Lay'le buluşturduğunda söylemek istediği bir şeyler var gibiydi.''Bir şey mi oldu? '' Tanışma anından beri ilk defa konuşmuştu.Ve bu da diğerlerinin dikkati çekmişti.Lay çekinerek Baekhyun ve Kyungsoo 'ya baktı kararsız kalmıştı.''Aslında bizim sana söylemek istediğimiz bir şey var.Ama tepkinden korktuğumuz için söyleyemiyoruz.'' Lay gözlerini kaçırarak Soo'ya baktı.''Sen sinirlenince ne olduğunu çok iyi biliyoruz.'' Luhan Tanrı tarafından sınandığını düşündü.Daha ne kadar uzatabilirlerdi!! Sabırsız ve kolay sinirlenen bir insandı. Soo onu anlamış olacak ki söze girdi. ''Rezervasyon yaptırdığımız otel b-babanın oteli.'' Luhan yanlış duymuş olma ihtimaline karşı tekrar sordu.''Babamın.Oteli.Mi ? '' Her kelimeyi bastırarak ve nefretle söylemişti.Arkadaşları uyumla başlarını aşağı yukarı salladı.''Ne yapmaya çalışıyorsunuz Tanrı aşkına?!'' sesi olduğundan yüksek çıkmış , resmen kükremişti.(Kükreyen Bambi ^^^)
Luhan zor zamanlarını haplarla, psikologlarla geçirmişti.Sorunlu bir geçmişi vardı.Sık sık ağlama ve sinir krizleri geçirirdi.Genelde bunları tetikleyen kişi babası olurdu.Aynen şuan olduğu gibi.Baekhyun olabilecek krize karşı önlem almıştı.''Bak lütfen sakin ol tamam mı ? Bizim orada olduğumuzdan haberleri olmayacak. Babanın gözü artık başka şeylerde.Otelin başında Minho Hyung var.Lu Lu lütfen yumruklarını sıkmayı kes.Beni korkutuyorsun.'' Luhan sakinleşmek için onlardan uzaklaştı.Minho geçmişinden gelen biriydi.Onu sorunlarıyla başa başa bırakan aptal serserinin tekiydi.Sürekli Luhan'dan üstün olma çabalarına giren sevdiğini söyleyip arkadan bıçaklayan sırdaşıydı.Derin nefesler sonucu kendini dizginlemişti.Bundan sonra haplarını çantasında taşıması gerekecekti anlaşılan.
Lüks arabalar otelin önünde durduğunda Luhan kapıyı çarparak indi.Arkadaşlarına olan kızgınlığı hala geçmemişti.Üstüne bir de onu Sehun'la aynı arabaya bindirmişlerdi.Tüm yolculuk boyunca Sehun onu izlemiş fakat tek kelime etmemişti.Luhan bütün bir yol boyunca terlemiş ve kızarmıştı.Kuruyan boğazıyla yol tarifinde bulunmuş ve Bay Poker Face Sehun'a etrafı anlatmaya çabalamıştı.
İçeri girdiklerinde çalışanların hepsi onları selamlamıştı.Luhan başta bu saygının kendisine olduğu zannetmişti.Beyninde gerçekleşen 8.4 büyüklüğündeki deprem sonrası arkasından gelen adamların önemli kişiler olduklarını hatırladı.Yüzünde oluşan ufak gülümsemeyle başını salladı.İçinden 'Yaşlanıyorsun Lu.' diyerek kendine hayret etti.Gözleri Sehun'la buluştuğunda ona gülümsedi.Poker Face afallamış suratıyla önüne döndüğünde Luhan itiraf edemesede üzülmüştü.
Gülerek , sinirden gözü dönmüş Baekhyun'a baktı.Resepsiyonist kızla birazdan saç baş kavga edeceklerine şüphe yoktu.Kız üç farklı odanın rezarvasyon edildiğini söylediğinde Baekhyun kıza ters bir bakış atmış durumu sert bir dille anlatmıştı.İşinde hatalara yer vermeyen biriydi.En ufak aksilik onu sıkıntıya sokardı.Kızdaki kendini beğenmiş tavır sonucu şuan bu durumdaydılar.Aslında odanın sahibi Kris'ti ve Tao'yla kalmanın sorun olmadığı söylemişti ama Baekhyun'nun inadı tutmuştu.Luhan elindeki çantaları yere attı.Onlara hala sinirliydi bu yüzden karışmak istememiş Sehun'la en arkada olanları izlemişti.Fakat biraz daha devam ederlerse Baek kızın saçına yapışacaktı.
Poposuyla Baek'i kenara iteledi.Konuşmaya başlayacağı sırada onlara doğru gelen Minho 'yu gördü.Minho onu fark etmemişti.Resepsiyonist kıza sorunun ne olduğu sormuştu.Kız açıklama gereği duymadan Baekhyun'u göstermişti.Minho önüne döndüğünde Luhan'la karşılaşmıştı.''L-Luhan!'' Yüzüne ciddi bir ifade yerleştirirken konuştu.Herkes yine pür dikkat ona odaklanmıştı.Eski en yakın (!) arkadaşını görmezden gelmişti.''Odalar çoktan tutuldu.Ve telefonda 4 oda rezervasyon edildi.Bunun için kayıt tutmuyor musunuz?'' Minho şaşkınlıkla ona baktı.''Burada 3 oda kayıt edilmiş.'' kız alayla onlara bakmaya devam ediyordu.Luhan sinirle dişlerini sıktı.Anılarına sahip birilerini görmek onu her zaman gererdi.''4 oda.Hemen.Şimdi.'' Luhan gözleriyle öldürme taktiğini uyguluyordu.Kız tekrar lafa atlamıştı.''Ama boş odamız yok.'' Luhan alayla güldü.Kadınlardan nefret ediyordu.Baktığı her kadın ona üvey annesini anımsatmak zorunda mıydı? ''Beni deniyor musun?'' Resmiyeti bırakmış direk sormuştu.Kris araya girerek Luhan'ın kolunu tuttu.Bu küçük , sakin adam ona göre patlamaya hazır bomba gibiydi.Luhan ona döndüğünde gözleri sinirden dolmuştu.''Ciddiyim Tao ile kalabilirim.'' Luhan sakince gülümseyince dolan gözleri sinirle parladı.Bu diğerlerinde endişe hissini uyandırmıştı.'' 4 oda Kris.Bizim istediğimiz buydu.'' Kris beynindeki yardım çığlıklarını telapeti yoluyla uyuklayan Lay'e gönderdi.
''Ceo'ya karşı gelmek istemeyiz.Dördüncü bir oda hazırlayın.'' Kız şaşkınlıkla Minho'ya baktı.''C-Ceo?'' Minho sinsice gülümseyerek kıza baktı.''Bay Xiao 'nun isteğini yerine getirin.Hemen.'' Luhan sinirle arkasını döndü. Sehun'un ona bakan endişeli ve merak dolu bakışlarını fark etti.Daha sonra sorgularcasına çatılan kaşları dikkatini çekti.Tek tek herkesin suratına baktı.Yargılayıcı ve meraklı gözlerle ona bakan herkese lanet etti.Sonra ne mi yaptı ? Hızla önüne dönüp geçmişine sert bir yumruk attı.Belki pişman olacak , belki gelecekte çok acı çekecekti ama artık kabuğunu kırması gerekiyordu.Açılışı Minho'nun çenesiyle yapmak ona zevk vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Youth
FanfictionAcının yan etkisi, güçlü bir karakter armağan etmesidir size.Peki ya aşırı dozda acı neler kazandırır sizlere ?