(MEDYAYA BAKIN)
Deri giymeme neden olan aklıma edeyim.Derinin bende hoş durduğunu söyleyen Baek'i de öldürelim.Olur mu ? Şuan asansörün aynasında kendime bakarken fark etmiştim.Deri giyen bir Luhan oldukça sexy oluyordu.Kendi vücundundan etkilenebilecek kadar çekici oluyordu.Buna sevinmem gerekirdi.Dikkat çekmeye bayılan ilgi meraklısı bir insan olsaydım inanın bu oldukça hoşuma giderdi.
Apartmanın ağır kapısını oldukça büyük bir güç sarfederek açtım.Sehun yaklaşık yarım saat önce ''Yoldayım.Seni ben alacağım.Hazır olduğunda aşağıya in.'' diye mesaj atmıştı.Ve şimdi siyah boğazlı kazağı , siyah eskitilmiş kot pantolunu ve siyah deri ceketiyle bir Tanrı edasıyla arabasına yaslanmış, etrafa attığı sert bakışlarla beni bekliyordu.( Düşünmeye kalkmayın kalp ağrısı çekersiniz medyada var.) Yanına yaklaştığımda beni fark ederek gülümsedi.Etrafını sarmış kızlara aldırış etmeden gelip bana sarıldı.Tensel temas.Sadece en yakınlarıma izin verdiğim bir şeydi.Son zamanlarda sarsıntıya uğrayan duvarlarıma Sehun balyozla girişmişti resmen.Arabanın kapısını açıp beni ön koltuğa oturttu.Kendiside sürücü koltuğununa geçip kemerlerimizi bağladı.Böylelikle sessiz yolculuğumuz başlamış oldu.Müzayedenin olacağı alana geldiğimizde Sehun valeye anahtarları fırlatarak yanıma geldi.''Çocuklar yolda.İstersen hep beraber girelim.'' Alt dudağını yalayarak benden cevap bekledi.Benim.Gözümün.Önünde.Alt.Dudağını.Yaladı.''O-Olur.'' Hafif gülümsemesiyle ellerini arka cebiplerine soktu.Kaldırımın köşesinde hafifçe sallanarak bizimkileri bekliyorduk.Sabaha nazaran ikimizdende çıt çıkmıyordu.''Güzel olmuşsun.'' Şaşkınlıkla kafamı kaldırıp ona baktığımda utanmıştı.Kıkırdayarak bende kızaran yanaklarımı saklamaya çalıştım.Kızların güzel erkeklerinse yakışıklı olacağını bildiğim halde kıkırdadım.''Sende hoş görünüyorsun.'' Biz böyle mal mal cilveleşirken önümüzde üç tane birbirinden hoş spor arabalar durdu.(Medyada var.) Beyaz olandan Tao , gri olandan Kris ve siyah olandan da Jongin inmişti.Hepsi birbirinden yakışıklı görünüyordu.Daha önce onları takım elbise dışında görmediğim için şuan kişisel bir şok yaşıyordum.Daha önce söylediğim gibi onlar tam anlamıyla Yeryüzünün Tanrıylarıydı.Ufak bir baş hareketiyle onlara selam verdiğimde yüzlerindeki hayalkırıklığı içimi burkmuştu.Sehun'un arsızlığı onlarda olmadığı için bu kadar uzaktım onlara.(Sehun'un yaptıklarından bahsediyor.)
Soğuk bedenlerimize işlerken Yixing motoruyla keskin bir şekilde önümüzde durmuştu.Tabi onun Yixing olduğunu bir tek ben biliyordum.''Tanıyor muyuz ? '' Tao'nun sorusuna içten bir şekilde gülünce hepsi bana bakmıştı.''Xing kaskını çıkarmayı unuttun.'' Ben hala gülerken Yixing oldukça havalı bir şekilde kaskını çıkartıp dağılan saçlarını düzeltti.Ufak gülümsemesiyle bile ortaya çıkan gamzelerini bize göstererek ''Selam çocuklar.'' dedi.Bunu Kris'e bakarak söylemeseydi daha hoş olabilirdi.Son olarakta BaekSoo ikilisi geldiğinde grup tamamlanmıştı.Hepimiz birbirimizden şık ve havalıydık.Jongin saçlarını düzelterek bizi süzdü.''Zengin piçler gibi gözüküyoruz.'' Baekhyun önden ilerleyerek güneş gözlüklerini taktı.''Dostum biz zaten zengin piçleriz.''
Müzayede oldukça sıradan geçmişti.Yüksek fiyatlara satılan antikalar , tablolar ve özel tasarımlar.Çoğu Sehun'un evini süsleyecekti.İşin aslına gelirsek anlaşma yapacakları adam müzayedeye katılmamıştı.Bunun üzerine belki ihtimaliyle müzayede sonrası yapılan after partiye katılmıştık.Vıp masanın etrafında dizilmiş içkilerimizi yudumlarken Sehun kolumu tutarak masaya iyice yaklaşmama neden oldu.''Onu gördüm.'' hepimiz etrafımızı bakınırken Jongin engellemeye çalışıyordu.Oldukça dikkat çektiğimize emindim.''Hangisi ? '' Sehun eliyle uzaktaki sarışın adamı gösterdiğinde yüzüme oturan gülümseme kocaman olmuştu.Kyungsoo'un ufak kahkahasıyla herkes ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.Sonuçtan o hoşuna giden bir şey olmasaydı gülmezdi.İki günde herkes bunun bilincine varmıştı.SatanSoo.''Bu işi oldu bilin.'' elimdeki viskiyi fondip yapıp karşıdaki masaya ilerledim.İş adamı Suho imajının arkasına saklanan melek kalpli Kim Joon Myeon.Sevgili kuzenim.Zengin piç.Bu iş oldu bilin demiştim öyle değil mi ? Fakat benim yöntemlerim farklıydı.Joonmyeon'u bir güzel sarhoş etmiştim.Uzunca sohbetler edip onu oyalamıştım.Ben onu oyalarken de çocuklar kağıtları önüne koyup imzalatmıştı.Aslında Sehun '' Ayıldığında başımıza iş açmış olacaksın '' demişti.Sanırım Joonmyeon'un seksi pandaya attığı bakışları bir tek ben fark etmiştim.Oldukça popüler olan bu klüpten çıkışımız biraz olaylı olmuştu.Başım döndüğü için bedenimin üçte biri Hun'un kucağındaydı.Suho her yere kustuğundan dolayı halsiz düşmüştü.Küçükkende böyleydi.Teyzemin kocaman vitrinin arkasına çişini yapar ve orada uyuya kalırdı.Tao bu rezilliğe ve onun acizliğine daha fazla katlanamamış olacak ki onu kucağına aldı.Soo yüksek müzikten rahatsız olduğu için kafasını Jonginin göğsüne yaslamıştı.Gamzeli ve şehir adamı ise önden giderek bizi arabalara yerleştirmeye çalışıyorlardı.Garip bir şekilde Baek tüm gece boyunca sessiz ve durgundu.Şuan olduğu gibi.Ne haltlar çevirdiği Tanrıyla arasındaki bir sözleşmeydi.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Youth
أدب الهواةAcının yan etkisi, güçlü bir karakter armağan etmesidir size.Peki ya aşırı dozda acı neler kazandırır sizlere ?