Tak więc zacznę od tego, jak wielkim problemem jest dla mnie wiara w siebie. To naprawdę dla mnie trudne, a u Ciebie jak z tym jest?
Tańczę. Kocham to, ale kiedy zaczęłam naukę w szkole o takim profilu... Sama nie wiem, co się stało. Patrzę na siebie w lustro i ciągle porównuję się do innych. Boję się tego, co ktoś sobie pomyśli. Boję się, że będę obgadywana. Boję się pomylić. Boję się, boję się... Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność. To męczące. Mam tak tylko z tańcem, bo właśnie na nim najbardziej mi zależy, ale myślę, że w końcu nadszedł czas, aby te myśli odrzucić. Przygotowałam dla Was i dla siebie cytaty, które znalazłam w książce: ,,Uwierz w siebie, jak wierzy w Ciebie Bóg". Autorką książki jest Tricia Loty Williford, a oto i one:
• ,,A zegar nieustannie tyka, świat zaś się kręci i naprawdę szkoda czasu na przyziemność" ~Elizabeth Gilbert
No właśnie...zegar tyka, a tak często marnujemy czas na przejmowanie się tym, co ktoś sobie pomyśli. To takie... głupie. Powinniśmy korzystać z życia i kroczyć przez nie odważnie, bo przecież Bóg jest z nami, a z Nim możemy wszystko. Odwagi kochani!
• ,,Serce moje jest mocne, Boże,
mocne serce moje;
zaśpiewam i zagram."
~Ps 57,8• ,,Zacznijmy od zachęty- proszę, przestańcie być z siebie niezadowolone."
Tak, myślę, że to ważne. Jak często jesteś z siebie niezadowolona/y ? Tak szczerze. Ja mam z tym ogromny problem, a przecież nie wszystko musi iść nam idealnie, a na pewno nie od razu :). Pamiętaj o tym!
• ,,... i uwierzcie, że wiara w siebie w cudowny sposób pochodzi od Niego, więc proszę wsiadać, ponieważ On jest lepszy we wszystkim i wszystko, co robicie bez Niego, to strata czasu i marnowanie energii."
To prawda i zgadzam się z tym w 100%, ale bardzo często zapominam. Postarajmy się o tym pamiętać i kroczyć przez życie mając obok siebie tak wspaniałego przyjaciela Jezusa. Tak wspaniałego Tatę- Boga oraz tak kochającą Mamę- Maryję.
• ,,Boże, pozwól, bym dziś stała się odpowiedzią na modlitwę innych ludzi. Prowadź moje ścieżki tak, by przecięły się z ich ścieżkami. Obiecuję, że cokolwiek przede mną dziś postawisz, dam z siebie wszystko."
Właśnie tak każdy z nas powinien rozpoczynać każdy dzień. Takimi pięknymi słowami...
• ,,Zostałyście stworzone, bo jesteście ważne i nigdy nie byłyście przeznaczone do tego, by Wasze życie było mniej ważne od życia kogokolwiek innego."
Jak często tak myślisz? Myślę, że czas z tym skończyć. Jesteś tak samo ważna/y, jak wszyscy inni. Bóg stworzył Cię właśnie taką/takim. Jesteś wyjątkowa/y. Zapamiętaj.
• ,,Macie w sobie tyle samo zalet, co ci, którzy waszym zdaniem są od was lepsi."
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•Pomyślmy dziś nad CUDEM, jakim jest nasze życie. To naprawdę coś pięknego i nie warto marnować je na te wszystkie negatywne myśli, które mają tak wielki wpływ na naszą codzienność.
Z Panem Bogiem!
PS. Komentarze mile widziane. Chciałbym wiedzieć, co każdy z Was na ten temat myśli i czy może macie coś czym chcielibyście się podzielić. Jeśli jeszcze nie odsłuchałaś/eś tej piosenki (tam na samej górze) to bardzo serdecznie Cię do tego zachęcam :)
CZYTASZ
Bliżej Boga
SpiritualJeśli szukasz Boga lub chcesz mocniej uwierzyć, to jest to książka dla Ciebie. 🏆 #4 Nawrócenie [07.08.2019r.]