Lanet alarm çalıyordu. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üstümü giydim. Ardından Ayça'yı uyandırdım. Evin önünde ısrarla çalan bir korna sesi vardı. Camdan dışarı baktım. AYAZ! WTF!? Umursamadım. Benim için gelecek hali yok ya! Ayça'nın da hazırlandığını görünce kapıyı açtım. Ağzımdan yanlışlıkla bir küfür çıktı.
"Hassiktir!"
Ama haklıyım öyle çıkılmaz ki. Ödüm bokuma karıştı. Ayaz ise bu kışın ortasında güneş gözlüğü takmıştı. Kendini havalı sanıyordu. Off tamam
EVET HAVLIYDI!
"Sen niye geldin?"
"Sizi almaya."
"Ağh özür dilerim elin boş döneceksin.
Bizi barış alacak."
"Barış gitti bile."
Ayça ile aynı anda bağırdık.
"NE?!"
Ayça hemen barışı aradı.
"Sen neredesin?!"
"Bilmem burada yol falan gözüküyor. Herhalde bir yere gidiyorum. Kapat kız benim uykum var."
Ayça telefonu kapattı. Ayaz konuşmaya başladı.
"Onun o halini gördüğümde içim acıdı. Dedim ki sen git ben alırım kızları."
(3 saat önce Ayaz'ın ağzından)
"Barış gel seni kalbimin götürdüğü yere götürücem."
Barışı bara götürdüm. İçkininin ilkini zorla içtirdim. Ama sonrasında kendi içmeye başladı. Artık sarhoş olmuştu. Ne desem tamam diyordu.
"Barış ben gidiyorum."
"Tamaaaamm."
"Barış ben kusucam."
"Tamaaaamm."
"Barış sen git."
"Tamaaaamm."
"Kızları ben alırım."
"Tamaaaamm."
(Şimdi Açelya'nın ağzından)
"Off tamam"
Aşağı indik. Ayaz benim için ön koltuğun kapısını açtı. Bense umursamadan arkaya Ayça'nın yanına geçtim. Yol boyunca hiç konuşmadık. Sonunda otele geldik. Odalar iki kişilikti. Burak ile Ege, Ayça ile Barış kalacaktı. Peki ya Ayaz o kimle kalacaktı?! Tabiki o sürtükle kalacak. Peki ya ben?! Ben kimle kalacaktım?! Aman tek başıma da kalırım. Birden kapı açıldı. AYAZ! Elinde valizi de vardı. Yok canım Açelya saçmalama burada kalacak değil ya! Yha kalırsa! Kalırsa kovarım. Yha gitmezse! Off neyse bir yolunu bulurum. Bana tip tip bakıyordu.
"Ne yüzümde birşey mi var?"
O ise bana gülmeye başladı her bana güldüğünde ona tokat atasım geliyor. Ama bu sefer kendimi tuttum.
"Bu odada kalıcam."
"Hığ?! Niye? Sen burada kalıyosan ben burada kalmam"
Valizimi almış gidiyordum ki kolumdan tutup kendine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-FELAKET-
Romance3 yıl önce yaşadığı bir felaketten dolayı 3 yıldır evinden dışarı çıkamaz. Bir yılbaşı günü özgürlüğüne kavuşur ve o gece hayatı değişir.