Onun gözlerine bakmaktan dans bile edemiyordum. Yaklaşık yarım saat boyunca dans ettikten sonra hareketli bir şarkı çalmaya başladı. Yarım saattir ayakta olduğum için çok yorulmuştum. Hemen bir masaya geçip oturdum. Bir çocuk resmen beni dikizliyordu.
"Açelya bir yere gitme lavaboya gidip gelicem."
"Peki."
Ardından beni dikizleyen çocuk tam karşıma geçip oturdu.
"Merhaba ben Emre."
"Bende Açelya."
"Ayaz ile birlikte olma sen pişman olursun."
"Neden?"
"Sen tabi yeni olduğun için bilmiyorsun. Ayaz şu ana bir sürü kızla birlikte oldu. Ama hiçbiriyle şu ana kadar ciddi düşünmedi. Hepsiyle ilk önce gönül eğlendirdi daha sonra kenara attı. Eminim ki seninde sonun böyle olacak."
Gerçekten böyle bir şey olabilirmiydi? hayır Açelya saçmalama. Ayaz yapmaz öyle şey. Bir an dursam da Ayaz'ın böyle bir şey yapmayacağına kesinlik getirdim. Ve bana yüzsüz bir şekilde bunları söylediği için ona kızmıştım. Tam tokat atmak için elimi kaldırmıştım ki arkadan kuvvetli bir el bileğimi kavradı. Arkamı döndüğümde karşımda 32 diş sırıtan bir Ayaz vardı.
"Bu zevk bana ait."
Ardından Emre'nin yüzüne bir yumruk attı. Herkes bizim başımıza toplanmıştı. Ayaz ise yumruklarını Emre'nin yüzüne savurmaya devam ediyordu.
"Ayaz tamam yeter."
Ama nafile. Hiç Ayaz Bey benim dediklerimi dinler mi? Yok! Emre'nin yüzüne baktığımda kaşı ve dudağı patlamıştı. Burnu da kanıyordu.
"Ayaz tamam yeter artık.""
Ayaz da çok dayak yediğini anlamış olacak ki Emre'yi bıraktı. Ayaz'ın kravatı gevşemiş, gömleği pantolonunun dışına çıkmış, dikleştirdiği saçları ise yine darmadağın olmuştu. Ayaz'ın içki istediğini gördüğümde bende istedim. Biliyordum bünyem içkiye dayanmayacaktı, alışık değildim ama o an nedense çok istemiştim. Zaten 3. sünü içtikten sonra gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı.
(Ayaz'ın ağzından)
Açelya'nın gözlerinin yavaş yavaş kapandığını gördüğüm de kucağıma alıp yukarı otel odasına çıkardım. Bir şeyler sayıklamaya başladı.
"Benle yatar mısın?"
"Ne?"
"Beni korur musun?"
"Seni her zaman koruyacağım. Gerekirse o felakete birinin gitmesi gerekiyorsa ben giderim."
Sonrasında ise bir şey demeden uykusuna devam etti. Yatağına bıraktıktan sonra ben de yanına sokuldum. Nede olsa bunu kendisi istemişti. Kızarsa söylerdim.
(Açelya'nın ağzından)
Aman Allah'ım ne güzel bir gündü bugün böyle sanki yeni doğmuşum gibi... Ve Ayaz yine yerinde yoktu. Şaşırdık mı? Hayır. Tavşanlı pijamalarımla Ayça gilin odasına gittim. Eee bunlarda burada değillerdi. Doğru ya bugün havuz etkinliği vardı. Bir dakika Ayaz orada! Bensiz! Ve üstünde bir şey yok sadecxe şortu var! Ve bütün kızlar onu kesiyor!
Acilen altıma bikini takımımı giyip üstüne de bir t-shirt altıma da şortumu giydim. Nede olsa havuz otelin içindeydi. Öyle koşuyordum ki kendimi maratonda gibi hissettim. Sonunda geldim. İşte Ayaz oradaydı. Havuzda. Ve yanında bir sürü tanımadığım kız... Birbirlerine su fırlatıyorlardı. Ayaz ben o gülüşleri sana sıçtırmam mı? Dikkatini çekebilmek için yalandan öksürdüm.
"Öhö ÖHÖ"
Sonunda Ayaz Bey'in dikkatini çekebilmiştim.
"Kızlar bekleyin bir dakikaya gelicem."
Söylediklerine sinir olduğum için hafifçe mırıldandım.
"Kozlor bokloyon bor dokokoyo golocom!"
Ayaz mutlu bir şekilde yanıma geldi.
"Bakıyorum da çok mutlusun."
"Evet, kızlar çok güzeldi."
"Ha tamam o zaman sen git ben seni daha fazla tutmayayım. Şimdi güzel kızlar kaçar sen de ortada sap gibi kalırsın!"
"Yok kalmam kendime bir tane buldum bile. Böyle 1.70 boylarında, kumral düz saçlı, yeşil gözlü. Birazda asi bir kız."
Havuza doğru yürümeye başladım.
"Hangi piç o söyle onun ebesini sikecem!"
Sonra havuz da öyle bir kız göremeyince kendime baktım. Ne yani benden mi bahsediyordu? O sırada elimi tuttu. Bense elimi hemen geri çektim.
"Bu hareketi yapmayı kızlarla gülüşmeden önce düşünecektin. Git o piçlerin ellerini tut!"
Onun inadına erkeklerin yanında tişörtümü ve şortumu çıkardım. Ne de olsa altımda bikinim vardı. Ayaz gelip kolumu sıkıca tuttu.
"Sen niye çıplaksın?!"
"Peki, sen niye az önce çıplak kızlarla havuzdaydın?"
Böyle dedikten sonra Ayaz kolumu bıraktı. Ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu. Bense yine onun inadına gidip erkeklerle voleybol oynadım. Tek kız bendim. Ayaz bunu görse bunların hepsinin tek tek üşenmeden ebelerini sikerdi. Ayaz'a baktığımda kızlarla konuşuyordu. Oyun bir anda durdu ve hepsi yanıma gelip benle tanışmaya başladı.
----------------------------
Bir bölümün de sonuna geldik. Biliyorum bölümler çok kısa oluyor. Bu kitap yaklaşık 30 bölüm sürecek. 30. bölümde final yapmayı düşünüyorum. Ama bu kitap bitince yeni bir kitaba başlıycam. O kitabın da senaryosu hazır fakat isim bulamadım herşeyi tam olunca ve bu kitap bitince 2. kitabıma başlıycam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-FELAKET-
Romance3 yıl önce yaşadığı bir felaketten dolayı 3 yıldır evinden dışarı çıkamaz. Bir yılbaşı günü özgürlüğüne kavuşur ve o gece hayatı değişir.