Still Tae pov..
Aku berjalan di kaki lima lalu aku ternampak Jimin dan menegurnya namun dia tidak membalas , aku fikir mungkin dia sibuk buat kerja part time and penat.
END OF TAE POV
Jimin POV
Selepas Tae ternampak aku berciuman dengan Heejin terus aku melarikan diri kerana pada masa yang sama misi aku perlu dijalankan dengan secepat mungkin.
Aku penat tarik nyawa orang sampai bila aku nak jadi manusia aduh aku berkata dia dalam hati...FLASHBACK 1JAM YANG LEPAS...
God: Ni mission last, kau kena menarik nyawa Kim Heejin...
Jimin: Andwee...andwee dia cinta pertama aku....
God: kalau kau tak ambil nyawa dia dalam masa 5 bulan ni kau akan dibunuh dan tidak akan muncul semula dimuka bumi ni.
Jimin:Aku tak kisah kalau nyawa aku yang ditarik, tapi aku mohon jangan la nyawa Heejin *sambil melutut*
END OF FLASHBACK
Aku terus masuk kedalam dorm dan aku ternampak heejin sedang bermain phone sambil berbaring dan membuat nafsu aku membuak buak tapi aku hanya menahan kerana takut di benci oleh Heejin...
"Anyeong:)" Heejin menegur aku.
"Anyeong" aku membalas kerana kepenatan...
"Kau tak marah aku ke sebab cium kau tadi?" aku bertanya Heejin.
"Kenapa nak marah pulak?Sebenarnya aku dah jatuh hati kat kau dah;)" Heejin berkata sambil menutup mukanya dengan bantal.
"Aku pun, aku sayang sangat dekat kau"aku balas tanpanaku sedar yang air mata aku jatuh di pipi...
lantas aku pergi mendekati Heejin dan menciumnya perlahan lahan dan dia membalas...
Beberapa kali lidah kami berlaga dan aku mengigit bibir Heejin....Heejin membalas dengan menghisap bibir aku...kami bercium sambil berpelukkan dalam masa 30 minit lalu aku melihat mata heejin yang sudah tertidur didalam dakapan aku...
Aku mungkin perlu memberi dia masa lagi untuk menyerahkan mahkotanya pada aku...
aku melepaskan pelukan Heejin kerana takut si alien yang suka bercakap banyak tu bergosip dengan rakan rakan dia...
END OF JIMIN POV...
Tae Pov
Aku memasuk pintu dorm dan aku terlihat Heejin tidur dengan nyenyak lalu aku menyentuh wajahnya yang menawan sewaktu tidur....
aku mengucup pada dahi Heejin dan terus tidur...Aku tak pasti apa perasaan aku pada Heejin....
Adakah aku dah mula jatuh hati padanya ataupun aku hanya sukakan dia sebagai kawan? Aku sendiri pun tak dapat menjawab soalan ni.
END OF TAE POV
Keesokan harinya Heejin bangun awal untuk memulakan hari dengan mandi dan bersiap untuk bersarapan.
Sebelum tu aku mengerakkan Tae dan Jimin , mungkin diorang ade class pagi ni..
"Takpelah korang taknak bangun lagi, aku turun dulu tau." Kata Heejin sebelum keluar.
Heejin turun lalu mencari kawan baiknya namun masih tidak kelihatan...
"takkan tidur lagi kut, dia selalu bangun awal dari aku" kata heejin di dalam hati...
Tapi matanya mula tertarik apabila dia ternampak Yoora bersama Seyeon iaitu musuh yang paling dibenci olehnya lepak bersama.
"patut la sekarang kau jarang call aku, rupanya kau dah jumpa KAWAN BARU" Heejin berkata sambil berlari keluar dari kafeteria...
"Nampaknya harini aku kena makan kat luar la jawabnya" Heejin mengeluh sambil berjalan kearah keretanya...
Tiba tiba dia terperasan pada cermin pandang belakangnya yang ada orang mengejarnya...
Lelaki itu terus memasuki keretanya..
Heejin: kenapa awak kejar saya?
Jimin: saya nak ikut awak la takkan saya nak rogol awak kut.
Heejin: oh okay.
Jimin: Btw kita nak pergi mana ni?
Heejin: Saya nak singgah rumah eomma saya jap..btw awak tak ada class ke satgi?
Jimin: Class saya pukul 1 petang baru start. Awak pulak?
Heejin: Harini saya ada 5 class so mungkin sibuk sikit.
TIME SKIP
DINGDONG...
Aku terus memeluk eomma aku yang membuka pintu...
Eomma: kenapa Heejin tiba tiba datang? Siapa lelaki ni? namchin eh.
Heejin: Eomma ni banyak tanya la, memang taknak jemput kitaorang ni masuk ke??
Eomma: Sorry sorry, masuk la *mengangkat kening sambil menunjuk jimin*
Jimin: Park Jimin ;)
Eomma: korang dah makan ke?
Heejin: Sebab belum la kitaorang datang hihi
Eomma: kejap eh eomma nak suruh maid hidang makanan...
Jimin: Eh tak perlu susah susah makcik...
Eomma:Alahh panggil Eomma je nanti jadi Eomma kamu jugak.
Heejin: *tersedak air oren yang baru diminumnya* Apee niii eomma!!
Eomma: Jap eomma nak pergi bangunkan appa kamu..
Heejin: biar Heejin pergi , Jimin jom...saya boleh tunjukkan awak sikit bilik bilik dekat rumah ni...
Jimin: Okay baby.
Heejin: Kat sini jangan la...saya malu laa:(
TIME SKIP (AUTHOR MALAS)
Heejin dan Jimin sampai di U dan turun dari kereta untuk ke class seterusnya....
Heejin Pov
"Thanks Jimin sebab sudi teman saya:)" kata aku dengan senyuman yang ikhlas pada Jimin...
"Itsokay, lagipun memang saya dah simpan perasaan saya pada awak dari awak kecil lagi" Jimin membalas dan kata katanya semakin kurang jelas..
"Oky bai saya kena pergi dah, jumpa dalam dorm tau" kata aku sambil berjalan dan melambai pada Jimin..
Tiba tiba aku di tarik seseorang dan di ugut...
???: Ape hubungan kau dengan Jimin hah??Baik kau bagitahu sebelum aku tampar muka kau!!
Heejin: Yah GO SEYEON kau gile dah ke?? lepas kau rampas ex-boyfriend aku , kau rampas bff aku lepastu kau nak rampas Jimin dari aku pulak? Perempuan jenis apa la kau ni...
Seyeon: baik kau diam sebelum...
???: Sebelum apa??sebelum aku tumbuk kau seyeon??
Seyeon: tttaehyungg, bukan macam tu maksud aku...kau dah salah faham nii *buat innocent face*
Taehyung: Aku nampak semuanya la, simpan sikit bodoh kau tu untuk cucu cucu kau...*Sambil menarik Heejin dari seyeon*
Heejin: Sudah la Tae, buang masa kau je layan si psycho ni..
Taehyung: kau okey tak??
Heejin: Aku okey je. Aku pergi dulu, aku dah lambat masuk class sebab minah ni...
Taehyung: Kalau aku dapat tahu yang kau cuba cederakan Heejin lagi nahas kau...
Taehyung berjalan pergi tinggalkan Seyeon yang menangis keseorangan...
PLEASE VOTE AND COMMENT YOUR OPINION ABOUT MY STORY...
WAIT FOR NEXT CHAPTER :)
YOU ARE READING
[✔] the grim reaper |18+| 𝗣𝗮𝗿𝗸 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻❥
Teen Fiction𝙄𝙢 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙞𝙣 𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚'𝙨 𝙣𝙤 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙮 𝙚𝙣𝙙𝙞𝙣𝙜 .