"K-kim T-taehyung??" Aku terkejut seketika.
"Awak roommate saye kan?" V membalas sambil mendekati aku...Aku membuka kertas dengan segera dan ia memang tertulis "KIM TAEHYUNG, KIM HEEJIN DAN PARK JIMIN"
Aku dengan malu terus menolak V dan mengemas barang barang aku.
Sebenarnya bilik tu untuk tiga orang so lagi sorang tak sampai lagi.
Sebelum aku keluar tu aku letakkan cadar katil dan hias sikit ruangan aku.
So lepas aku buat kerja aku, aku terus pergi keluar dan kunci pintu tiba tiba ada seorang lelaki yang cute sempat halang.
"Eh tunggu!!"Lelaki tu menjerit sambil berlari kearah aku.
"okay" aku membalas.
"Hah , saya Park Jimin :)"
"Kim Heejin ;)""Saya perlu keluar kejap jadi nanti saya datang balik" aku pesan pada Jimin yang kepenatan sebab lari tadi.
TIME SKIP
Aku pergi ke kafeteria untuk makan dengan Yoora tapi batang hidung dia pun aku tak nampak.
Aku call dia banyak kali, dia masih tidak mengangkat.
Jadi aku terpaksa makan seorang.Semasa aku hendak memesan makanan aku mencari beg dompet aku tapi tak dijumpai mungkin aku tertinggal didalam dorm.
"Saya bayar sekali untuk dia :)" kata seorang lelaki sambil mengeluarkan sejumlah wang untuk membayar.
"Oh awak Park Jimin, terima kasih tau. Susah susah je" aku mengucapkan terima kasih pada jimin.
"Alah bende kecik je" jimin membalas.
"teman saya makan?" Jimin menambah."okay" ujar aku sambil berjalan menuju ke meja yang kosong.
Aku perlahan lahan menatap muka Park Jimin yang nerd tapi comel tu...
"Asal dia ni hot sangat tapi mungkin dia ni dah berpunya" aku bercakap didalam hati.
Jimin POV
Bagus, Heejin dah mula jatuh hati pada aku nampaknya aku tak bertepuk sebelah tangan la.
Setelah selesai makan aku terus mengajak Heejin mengambil angin di sekeliling U ini.
Sampai saja di tempat yang tidak ramai orang , aku terus mendekati Heejin dan membuat bibir aku dan dia bersentuhan....
Tapi dia tidak menolak namun membalasnya semula, aku sangat gembira...
Heejin POV
Apa yang aku fikirkan ni •-• . Takkanlah dia dah jadi first kiss aku.
( masa Heejin dalam hubungan bersama Zach, dia tidak pernah mencium Zach aku tidur bersama Zach kerana dia tahu yang Zach curang di belakangnya)Sia sia aku menjaga perasaan aku untuk tidak jatuh hati tapi lelaki ini telah membuka hati aku untuk bercinta kembali.
Sebaik saja Jimin mencium aku terus aku merasakan sesuatu yang pelik mengenai Jimin dan ianya menarik perhatian aku untuk mengetahui latar belakang Park Jimin.FLASHBACK MASA HEEJIN BERUMUR 17 TAHUN.
Jimin POV
PUKUL 10 MALAM
aku ternampak Heejin berlari ke jambatan Sungai Han, aku tak pasti apa yang dia cuba lakukan tetapi aku mengejarnya sampai di tengah jambatan untuk menghalang tetapi malangnya pada masa tu dia tak boleh melihat aku.
Aku terlihat dia menangis sambil menjerit...
"Sampai hati kau buat aku macam ni!!" *sambil menangis*
"Aku dah buat yang terbaik untuk kau, sampai hati kau" Heejin menangis teresak esak.
YOU ARE READING
[✔] the grim reaper |18+| 𝗣𝗮𝗿𝗸 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻❥
Novela Juvenil𝙄𝙢 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙞𝙣 𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚'𝙨 𝙣𝙤 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙮 𝙚𝙣𝙙𝙞𝙣𝙜 .