10

288 7 0
                                    

Hari yang dinantikan telah tiba..

Heejin berjalan sambil berpegang lengan appanya di aisle dan lagu (diatas bermain semasa heejin jalan)
Tae memegang tangan Heejin untuk naik ke atas.

"Kim Taehyung , adakah kamu menerima Kim Heejin sebagai isteri kamu dan berjanji akan mencintai dan menjaganya sepanjang hidup kamu?"

"Ya , saya berjanji akan menjaga Kim Heejin dengan sepenuh hati saya dan akan mencintainya sepanjang hidup saya"

"Kim Heejin, adakah kamu menerima Kim Taehyung sebagai Suami kamu dan berjanji akan mencintai dan menjaganya sepanjang hidup kamu?"

"Ya, saya berjanji akan menjaga Kim Taehyung dengan sepenuh hati saya dan akan mencintainya sepanjang hidup saya"

"Pengantin lelaki, kamu dibenarkan mencium pengantin perempuan".

Perlahan lahan Tae memegang pinggang aku dan bibir Heejin bersentuhan dengan bibirnya.

Heejin Pov

Aku seakan akan tidak percaya lelaki dihadapan aku ini dah menjadi suami aku.

Aku meleraikan ciuman itu dan memeluk Tae dihadapan khalayak ramai.

Mereka semua bertepuk tangan manakala eomma dan appa menangis dan senyum kerana anak perempuan tunggalnya bakal meninggalkan mereka.

Kami berdua berpegangan tangan dan mula pergi menyapa dengan tetamu yang hadir.

Heejin ternampak salah seorang lelaki yang amat dia kenali lalu dia pergi kearah lelaki tu..

Heejin Pov

Aku ternampak rupa Jimin di majlis kahwin aku lalu aku pergi mendekatinya dan Taehyung memanggil aku , aku kalih belakang dan memberi signal jap.

Aku pusing kembali melihat kerusi itu tersedia kosong dan aku fikir mungkin aku dah salah orang.


Jimin Pov

"Sepatutnya aku yang berada di depan tu, sepatutnya aku yang pegang tangan Heejin, sepatutnya aku yang ciumnya kat depan tu *nangis*"

"Why...why..."















TO BE CONTINUE

 [✔] the grim reaper |18+| 𝗣𝗮𝗿𝗸 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻❥Where stories live. Discover now